ik ben er denk ik iets voor 8, karina is er half 8 geloof ik met sp3c.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Oké ik verkracht mijn zondagavond.
[..]
19:30 zei je toch morgen? Mocht ik je niet meer spreken.
quote:
Daar ging de onschuldquote:Op zondag 19 januari 2014 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sofje is net weer door een gehele SC aangerand
Oké. Komt goed. De kans dat ik niet meer op FOK! verschijn acht ik niet echt groot, maar toch.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ben er denk ik iets voor 8, karina is er half 8 geloof ik met sp3c.
DM anders je mobiel nr ff mocht er iets tussen komen dan WA/bel/sms ik je wel
Je weet het maar nooit hequote:Op zondag 19 januari 2014 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké. Komt goed. De kans dat ik niet meer op FOK! verschijn acht ik niet echt groot, maar toch.
Heb jij trouwens ook soms dat je geluid even een seconde kraakt/bromt/tonen omlaag gaat? Ik denk dat het door Boom komt maar ben er niet zeker van. Het ligt niet aan m'n muziek of browser ofzo.quote:
hij doet hetquote:Op zondag 19 januari 2014 21:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit is mijne, werkt misschien wel meerdere keren:
[ afbeelding ]
Ik luister dan ook muziek met veel bassquote:Op zondag 19 januari 2014 21:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die vind ik een beetje dof
ik gebruik 'Music'
ja heb ik nu ookquote:Op zondag 19 januari 2014 21:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb jij trouwens ook soms dat je geluid even een seconde kraakt/bromt/tonen omlaag gaat? Ik denk dat het door Boom komt maar ben er niet zeker van. Het ligt niet aan m'n muziek of browser ofzo.
ja ach, nu wel chiller film kijken met andere mensenquote:Op zondag 19 januari 2014 21:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hm oke, beetje jammer is dat maar goed
Heb ik nu geen last van. Maar lees op het internet dat ze aan een aantal bugs/nieuwe features werken.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb jij trouwens ook soms dat je geluid even een seconde kraakt/bromt/tonen omlaag gaat? Ik denk dat het door Boom komt maar ben er niet zeker van. Het ligt niet aan m'n muziek of browser ofzo.
Oh chillquote:Op zondag 19 januari 2014 21:59 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Heb ik nu geen last van. Maar lees op het internet dat ze aan een aantal bugs/nieuwe features werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |