quote:Op zondag 19 januari 2014 22:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
is maar goed ook, moet mij inhouden daar
Niks mis met Macbooks buiten de prijs. De prijs is enkel zo belachelijk dat Windows nog altijd 10x zoveel waar voor je geld is.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:16 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je wou zeggen dat Windows ook maar enigszins in de buurt komt van kwaliteit?
quote:Op zondag 19 januari 2014 22:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
de programmas en looks werken imho beter.
maar van typisch moet ik er nu mee stoppen
Die mevrouw met dat bord mag nu wegquote:Op zondag 19 januari 2014 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar waarom zie jij dat bijna als een schaamtevol geheim. Door alle "Wacht maar tot je student bent" toespelingen?
Gewoon doen wat jezelf wil.
Wow deze post deed mij binnensmonds kotsen. Wat een clichés. Even snijden
#sofwijshedenquote:Op zondag 19 januari 2014 22:19 schreef supersof het volgende:
OSX/windows discussies zijn hetzelfde als iphone/android en friet/patat discussie's![]()
gewoon niet aan beginnen
Frietquote:Op zondag 19 januari 2014 22:19 schreef supersof het volgende:
OSX/windows discussies zijn hetzelfde als iphone/android en friet/patat discussie's![]()
gewoon niet aan beginnen
mijn naam betekent dan ook wijsheidquote:
je doet me pijnquote:
Je betaalt dan ook voor het totaal plaatje.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks mis met Macbooks buiten de prijs. De prijs is enkel zo belachelijk dat Windows nog altijd 10x zoveel waar voor je geld is.
Ik heb er ook zo weinig kennis over dat ik enkel het vuurtje wat kan opstoken. Zijn soms best interessante ruzies gepassioneerd als ICT'ers kunnen zijn.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:19 schreef supersof het volgende:
gewoon niet aan beginnen
Nee, zo passief ben je wel jaquote:Op zondag 19 januari 2014 22:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
daar ga ik niet aan deelnemen in ieder geval
nee saaie ruziesquote:Op zondag 19 januari 2014 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb er ook zo weinig kennis over dat ik enkel het vuurtje wat kan opstoken. Zijn soms best interessante ruzies gepassioneerd als ICT'ers kunnen zijn.
nobody caresquote:Op zondag 19 januari 2014 22:21 schreef LETMEIN het volgende:
Niet weten wat voor tering bende Windows is
uiteraard, je bent een typisch (hoi) 100 in een dozijn h&m meisje. die hebben last met moeilijkere dingen gebruiken dan voorgekouwde software zoals ios en osxquote:
Schitterende smileys wel. We wachten nog steeds op je eerste onderbouwing/argumentquote:Op zondag 19 januari 2014 22:21 schreef LETMEIN het volgende:
Niet weten wat voor tering bende Windows is
Totdat ze echt boos worden. Al zal dat er hier niet inzitten neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |