Wat is er mis met de verse sappen uit de koeling?quote:Op maandag 20 januari 2014 13:44 schreef Ferry_76 het volgende:
Sinds vandaag een sinaasappelpersmachine in de winkel waar klanten zelf een fles kunnen vullen; benieuwd hoe dat gaat lopen en hoeveel extra werk het gaat kosten.
Wat mij betreft he-le-maal niets, en ook nog eens een stuk minder bewerkelijk, maar dit is weer een 'nieuwe' proef..quote:Op maandag 20 januari 2014 13:51 schreef d4v1d het volgende:
Wat is er mis met de verse sappen uit de koeling?
Hoeveel kost het?quote:Op maandag 20 januari 2014 13:52 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Wat mij betreft he-le-maal niets, en ook nog eens een stuk minder bewerkelijk, maar dit is weer een 'nieuwe' proef..
We gaan wel zien hoe het loopt!
Schaamteloze kopie? Mwah.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:53 schreef Wupgup het volgende:
Eigenlijk gewoon een schaamteloze kopie van de Plus dus? Hoeveel moet je neerleggen voor een fles?
500ml is toch 1,50 euro duurder.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:54 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Even uit m'n hoofd 1,29 voor 125 ml, 2,49 (?) voor 250 ml en 3,49 voor 500 ml.
Ik ken het alleen maar van de plus, vandaarquote:Op maandag 20 januari 2014 13:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Schaamteloze kopie? Mwah.
Dan kan je ook zeggen dat de plus het weer jat van de groenteboer op de markt.. etc. Etc.
Beetje van beide, je kan het aan je bedrijfsleider vragen maar ook gewoon zelf langsgaan en vragen naar de manager/quote:Op maandag 20 januari 2014 14:29 schreef zakpatat90 het volgende:
Wie weet hoe het zit met overplaatsing? Ik werk al heel lang bij het filiaal vlakbij m'n ouders, nu ga ik op kamers en zal ik hier niet veel meer zijn en zou ik liever naar een filiaal dichterbij m'n kamer gaan werken. Moet mijn bedrijfsleider dit regelen of moet ik het filiaal waar ik graag wil werken opbellen om te vragen of er een plekje is?
En mijn OT contract blijft dan een OT?
We worden rijk zeg ik je!quote:Op maandag 20 januari 2014 14:12 schreef OudeBok het volgende:
13 uur werken voor een euro meer salaris.
Ik ben het met je eens. Ik zie wel een probleem dat je straks gaat krijgen bij contract verlengingen. Kom over 3 maanden maar terug want dan val je onder de nieuwe CAO regels en krijg je geen toeslagen. Ik zie het gewoon gebeuren als ze voor huidige medewerkers toeslagen blijven hanteren en voor nieuwe niet.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:02 schreef mujentas het volgende:
Ze moeten maar eens iedereen toeslagen gaan geven, ook als je minder dan 12 uur werkt.
Overleg het even met hem. Het kan beide, maar het is wel zo fijn als je SMM er vanaf weet.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:29 schreef zakpatat90 het volgende:
Wie weet hoe het zit met overplaatsing? Ik werk al heel lang bij het filiaal vlakbij m'n ouders, nu ga ik op kamers en zal ik hier niet veel meer zijn en zou ik liever naar een filiaal dichterbij m'n kamer gaan werken. Moet mijn bedrijfsleider dit regelen of moet ik het filiaal waar ik graag wil werken opbellen om te vragen of er een plekje is?
En mijn OT contract blijft dan een OT?
Albert Heijn moet weer een toevoegende waarde krijgen. Dat hebben we de laatste 10 jaar in rap tempo afgebroken. Het opbouwen ervan is meer werk.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:44 schreef Ferry_76 het volgende:
Sinds vandaag een sinaasappelpersmachine in de winkel waar klanten zelf een fles kunnen vullen; benieuwd hoe dat gaat lopen en hoeveel extra werk het gaat kosten.
SRP voegt echt waarde toe. Net als niet spiegelen(ja, ik weet dat we nu maar liefst 1,5 uur per dag voor verzorging hebben) en andere dingen.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:02 schreef ikbenschipper het volgende:
Albert Heijn moet weer een toevoegende waarde krijgen. Dat hebben we de laatste 10 jaar in rap tempo afgebroken. Het opbouwen ervan is meer werk.
Ik gok dat SRP op termijn weer word gecanceld en sneller dan dat ze het hebben kunnen invoeren. In enkele groepen heeft het een toegevoegde waarde, de meeste groepen alleen niet.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:37 schreef exelletor het volgende:
[..]
SRP voegt echt waarde toe. Net als niet spiegelen(ja, ik weet dat we nu maar liefst 1,5 uur per dag voor verzorging hebben) en andere dingen.
Ze blijven nog wel met nieuwe WORPen komen waar het nog in zit. Dierenvoeding en de actiekoppen vind ik handig, de rest niet.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:42 schreef ikbenschipper het volgende:
Ik gok dat SRP op termijn weer word gecanceld en sneller dan dat ze het hebben kunnen invoeren. In enkele groepen heeft het een toegevoegde waarde, de meeste groepen alleen niet.
SRP is handig bij (bijna alle?) kleine priegel verpakkingenquote:Op maandag 20 januari 2014 15:47 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ze blijven nog wel met nieuwe WORPen komen waar het nog in zit. Dierenvoeding en de actiekoppen vind ik handig, de rest niet.
Rijkerd.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:14 schreef mujentas het volgende:
Volgende week weer salaris, ik ben benieuwd wat de 1.25% salarisverhoging in combinatie met de veranderingen in het belastingstelsel gaan doen
Jeps maar op den duur verwacht ik dat ze er van terug komen.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:47 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ze blijven nog wel met nieuwe WORPen komen waar het nog in zit. Dierenvoeding en de actiekoppen vind ik handig, de rest niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |