Tuurlijk, dat betekent een bonus voor hem.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:10 schreef exelletor het volgende:
Bij ons wordt die elke keer door 30 mensen ingevuld, meer dan genoeg dus.Laatst heb ik hem ook ingevuld en overal tienen voor gegeven, was de ASM even blij dat onze score iets omhoog ging.
Tja, voor de beoordelingen en bonus is 30 voldoende, voor AH. Statistisch gezien zegt 30 respondenten dus helemaal niets.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:10 schreef exelletor het volgende:
Bij ons wordt die elke keer door 30 mensen ingevuld, meer dan genoeg dus.Laatst heb ik hem ook ingevuld en overal tienen voor gegeven, was de ASM even blij dat onze score iets omhoog ging.
Onze KTO-scores zijn nog steeds belachelijk laag(en terecht), dus sws geen hoge bonus voor hem.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:11 schreef mujentas het volgende:
Tuurlijk, dat betekent een bonus voor hem.
Moet ie maar beter zijn best doen.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:17 schreef exelletor het volgende:
[..]
Onze KTO-scores zijn nog steeds belachelijk laag(en terecht), dus sws geen hoge bonus voor hem.
Na 3 uur word je eraf gegooidquote:Op zondag 19 januari 2014 22:22 schreef Schuimpjes het volgende:
Woensdag krijgen wij Wifi in de winkel. Eindelijk fatsoenlijk internet tijdens de pauzes.
Hier zijn ze al een tijdje terug geweest voor de voorbereidingen, maar nog geen Wi-Fi gezien hoor...quote:Op zondag 19 januari 2014 22:22 schreef Schuimpjes het volgende:
Woensdag krijgen wij Wifi in de winkel. Eindelijk fatsoenlijk internet tijdens de pauzes
Ja door iedere keer uit te loggen, je kunt het dan over de dag verspreiden, maar dan heb je alsnog een max van 3 uur.quote:
Ik heb geen 3 uur pauze op een dagquote:Op zondag 19 januari 2014 22:24 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ja door iedere keer uit te loggen, je kunt het dan over de dag verspreiden, maar dan heb je alsnog een max van 3 uur.
De (A)SM van mujentas wel.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:25 schreef Schuimpjes het volgende:
Ik heb geen 3 uur pauze op een dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 januari 2014 22:26 schreef exelletor het volgende:
[..]
De (A)SM van mujentas wel.Omdat die 3 uur al bekend was tijdens de proefversie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
Nee, maar bij mij staat hij gewoon de hele dag aan, dus het zou wel fijn zijn dat hij ook de hele dag werkt.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:25 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik heb geen 3 uur pauze op een dag.
Geen 3G hebben.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:26 schreef mujentas het volgende:
Nee, maar bij mij staat hij gewoon de hele dag aan, dus het zou wel fijn zijn dat hij ook de hele dag werkt.
Zeker gekoppeld aan de MAC-adres?quote:Op zondag 19 januari 2014 22:26 schreef mujentas het volgende:
[..]
Nee, maar bij mij staat hij gewoon de hele dag aan, dus het zou wel fijn zijn dat hij ook de hele dag werkt.
Ik heb geen megabundel voor internet ofzo, dus ik gebruik zoveel mogelijk wifi. Ik vind het onzin om veel te betalen voor een grote bundel terwijl je tegenwoordig overal wifi hebt.quote:
Geen 2000 euro/maand kostende Samsung hebben die over twee maanden toch verouderd is.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:28 schreef mujentas het volgende:
Ik heb geen megabundel voor internet ofzo, dus ik gebruik zoveel mogelijk wifi. Ik vind het onzin om veel te betalen voor een grote bundel terwijl je tegenwoordig overal wifi hebt.
Waarschijnlijk.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:28 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Zeker gekoppeld aan de MAC-adres?
Ik denk eerlijk gezegd dat het onwaarschijnlijk is dat jullie wifi krijgen, omdat wifi in de franchise winkels als eerste is uitgerolt, nu zijn de wwm winkels aan de beurt volgens mij. Waarschijnlijk wil de ondernemer er geen geld aan spenderen.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:31 schreef OudeBok het volgende:
In onze winkel is de hele begane grond omhuld door een flinke laag dik beton. Je hebt alleen bereik rond de service balie, die vlakbij de ingang ligt, over het algemeen. Boven krijg je ook nog wel wat, maar wifi zou bij ons echt een uitkomst zijn volgens vele klanten.
Zou best kunnen. Mij maakt het gelukkig niet zo veel uit, heb op de werkvloer ook niks met m'n telefoon te doen!quote:Op zondag 19 januari 2014 22:42 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat het onwaarschijnlijk is dat jullie wifi krijgen, omdat wifi in de franchise winkels als eerste is uitgerolt, nu zijn de wwm winkels aan de beurt volgens mij. Waarschijnlijk wil de ondernemer er geen geld aan spenderen.
Kost iets van 75 euro per maand ofzo volgens mij.
Ik heb nu niet het gevoel alsof veel klanten er gebruik van maken.quote:Op zondag 19 januari 2014 22:47 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Mij maakt het gelukkig niet zo veel uit, heb op de werkvloer ook niks met m'n telefoon te doen!
Aan een kant is het ook wel goed, eigenlijk. Scheelt klanten die de hele tijd in de weer zijn met hun telefoon bij het afrekenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |