je wil mequote:
nee ik wil je nietquote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik slijm enkel bij Ezell en op Jimbo.
Dat ik mijn baard een extra week laat staan voor een man is toch wel zorgwekkend.
Dat zeggen ze allemaal.quote:
watquote:
Dan kan je ook in haar komenquote:Op zondag 19 januari 2014 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ze mij zou willen, kan ik inkomen.
rapedrug dit datquote:
wat?quote:Op zondag 19 januari 2014 21:16 schreef JanCees het volgende:
Goed dat het me aan m'n reet kan roesten.
ik meen alles wat ik zeg op fokquote:Op zondag 19 januari 2014 21:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Goed dat je weet dat ik het niet meen.
Ben jij degene waarvan ik veel negatieve dingen heb gehoord of is dat iemand anders?quote:
FL_Freak is oké.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ben jij degene waarvan ik veel negatieve dingen heb gehoord of is dat iemand anders?
wat kan aan je reet roesten?quote:Op zondag 19 januari 2014 21:17 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat het me aan m'n reet kan roesten
ik zou toch hopen van niet, zal wel iemand anders zijn.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ben jij degene waarvan ik veel negatieve dingen heb gehoord of is dat iemand anders?
quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Goed dat je weet dat ik het niet meen.
Robotje van Nod32 beveiligingspakket.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee wat dit moet voorstellen. Beetje hetzelfde gevoel dus als het spel van PSV, haha
[ afbeelding ]
Hoi Freak.
Vast wel jaquote:Op zondag 19 januari 2014 21:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik zou toch hopen van niet, zal wel iemand anders zijn.
ik in het weekend nooitquote:Op zondag 19 januari 2014 21:18 schreef xcachet het volgende:
Ik draag de laatste tijd vaak geen make-up meer.
Supersofiscutequote:Op zondag 19 januari 2014 21:18 schreef supersof het volgende:
fl zeg het code woord anders mag je hier niet posten
Is er een code woord?!!quote:Op zondag 19 januari 2014 21:18 schreef supersof het volgende:
fl zeg het code woord anders mag je hier niet posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |