Ik had het natuurlijk over dat andere woord, natuurlijk ken ik Spanjequote:Op zondag 19 januari 2014 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spanjaarden zijn de inwoners van het land Spanje. Een Zuid-Europees land op het Iberisch Schiereiland
kom maarquote:
Is dit Danny?quote:Op zondag 19 januari 2014 21:00 schreef xcachet het volgende:
Tevens is het weer zo ver. Een jongen uit Putten dit keer. Hij heeft mij toegevoegt op Facebook:
Danny: "hoi"
Sexyxcachet: "wie ben jij?"
Danny: "danny"
Ok man
mwah valt een beetje tegen, maar ok.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij noemde je een jodenkoning gezien je baard en lange haar.
Sexyxcachetquote:Op zondag 19 januari 2014 21:00 schreef xcachet het volgende:
Tevens is het weer zo ver. Een jongen uit Putten dit keer. Hij heeft mij toegevoegd op Facebook:
Ok man
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee man Atleti winstAtleti vamoooos
ah gelukkig, ben niet de enigequote:
hala?quote:
waarom voegen ze jou toequote:Op zondag 19 januari 2014 21:00 schreef xcachet het volgende:
Tevens is het weer zo ver. Een jongen uit Putten dit keer. Hij heeft mij toegevoegd op Facebook:
Ok man
sexy?quote:Op zondag 19 januari 2014 21:00 schreef xcachet het volgende:
Ok man
die ook al dood dan?quote:Op zondag 19 januari 2014 21:01 schreef Toto69 het volgende:
Over een kleine 100 posts ben ik Loedertje voorbij in de top 500.
Voelt toch kut om een overleden iemand "in te halen"
Wie is loedertje en wat maakt dat uit?quote:Op zondag 19 januari 2014 21:01 schreef Toto69 het volgende:
Over een kleine 100 posts ben ik Loedertje voorbij in de top 500.
Voelt toch kut om een overleden iemand "in te halen"
Eens kijkenquote:
Ben je sexy dan?quote:Op zondag 19 januari 2014 21:02 schreef supersof het volgende:
ik had mezelf beter sexysof kunnen noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |