Als ik een timmerman was, en jij een dame, zou je me dan toch trouwen? Zou je mijn baby dragen?quote:
hoezo?quote:
neequote:Op zondag 19 januari 2014 20:51 schreef Spatieloos het volgende:
Wordt topic kapen niet meer gestraft ofzo?
Ik heb denk ik.. 4 pagina's te weinig bij mn scriptiequote:Op zondag 19 januari 2014 20:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Netjes.
Naja, gaat. Ben laatste weken druk geweest met inlezen in bedrijven voor na mijn scriptie. Vanaf morgen weer vol de focus op scriptie. Kijken of ik flink kan opschieten komende twee weken.
Als dat het enige isquote:Op zondag 19 januari 2014 20:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb denk ik.. 4 pagina's te weinig bij mn scriptie
wat heb je gedaan?quote:
Piet Hein heeft Nederland zeker 20 jaar extra glorie gegeven na zijn zilvervloot kaap op de Spanjaarden.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:51 schreef Spatieloos het volgende:
Wordt topic kapen niet meer gestraft ofzo?
Oh gaan we weer moeilijke woorden gebruik -.-quote:Op zondag 19 januari 2014 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Piet Hein heeft Nederland zeker 20 jaar extra glorie gegeven na zijn zilvervloot kaap op de Spanjaarden.
Betutteling is de dood van elke natie of SC
Truequote:
Spanjaarden zijn de inwoners van het land Spanje. Een Zuid-Europees land op het Iberisch Schiereilandquote:Op zondag 19 januari 2014 20:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh gaan we weer moeilijke woorden gebruik -.-
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Spanjaarden zijn de inwoners van het land Spanje. Een Zuid-Europees land op het Iberisch Schiereiland
Eigenlijk niks. En dat is het probleem. Ik had wat aan school moeten doen.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:52 schreef supersof het volgende:
[..]
wat heb je gedaan?
mijne is wel oké
ooh zoquote:Op zondag 19 januari 2014 20:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Eigenlijk niks. En dat is het probleem. Ik had wat aan school moeten doen.
Naja, misschien kun je een kleine sub-analyse oid doen. Ik hoop ergens in maart in te leveren. Heb geen deadline natuurlijk, dus mezelf maart als doel gezet.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
True. Ik heb wel paar back-up plannetjes om het langdradiger te maken maar mijzelf lijkt dat zonde van mn scriptie maarja
. Wanneer is jouw deadline?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |