Bij mijn vader, ben destijds mijn woning uitgegaan omdat ik er telkens doodziek werd door vochtproblemen waar woningstichting niks aan deed vanwege de sloopnominatie. Was niet de enige die dat probleem had, mijn buren zijn vanwege dezelfde reden verhuist. Maar zij kregen meteen een andere woning, urgentie omdat ze een baby hadden die telkens ziek was.quote:
Willen ze niet doen, ze beweren dat ik dat keukenblok gesloopt heb wat dus niet zo is (was een oud verrot Bruijnzeel geval uit begin jaren 80). En de verhuurder die me nu al voor de 4e keer een woning aanbied gaat er dus vanuit dat ik niet netjes met het gehuurde om zal gaan.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:56 schreef Holenbeer het volgende:
kan je niet op papier krijgen dat je de verklaring niet krijgt omdat je niet netjes de huur betaalde, maar omdat je het keukenblok weigerde te betalen?
(heb je als ware een verkapte verhuurdersverklaring. De nieuwe verhuurder wil gewoon weten of jij netjes betaald en geen absurde achterstanden hebt. Dat keukenblok kan ze waarschijnlijk niet zoveel schelen)
Ja Acantus, hebben me afgelopen donderdag een woning in Westerlee aangeboden. Mijn vorige verhuurder is Lefier Hoogezand (heette voorheen woningstichting Volksbelang).quote:
Apart, Acantus vroeg mij nooit om zo'n verklaring, zou gewoon zeggen dat je vanuit huis uit op jezzelf gaat wonen.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:00 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Ja Acantus, hebben me een woning in Westerlee aangeboden. Mijn vorige verhuurder is Lefier Hoogezand (heette voorheen woningstichting Volksbelang).
Deden ze voorheen ook niet, is sinds vorig jaar zo volgens mij. Zeggen dat ik vanuit huis op mezelf ga kan ook niet want ze willen tegenwoordig ook een uittreksel van de gemeentelijke basisadministratie hebben waarop alle adressen staan waar ik vanaf mijn geboorte tot nu heb gewoond. Dat vragen ze nu aan ieder die ze een woning aanbieden. En op dat papier staat 2x zelfde adres want heb van 1997 tot 2003 ook bij mijn vader op dat adres gewoond tot ik met mijn moeder en broertje naar Hoogezand terug ging wegens de scheiding van mijn ouders.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:02 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Apart, Acantus vroeg mij nooit om zo'n verklaring, zou gewoon zeggen dat je vanuit huis uit op jezzelf gaat wonen.
Pffff wat een zeikerds zijn het geworden, zelf zijn ze ook geen haar beter, ik zeg alleen cv ketel vredenrustlaan, wauw heb nog nachtmerrie's van dat dingquote:Op zondag 19 januari 2014 21:04 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Deden ze voorheen ook niet, is sinds vorig jaar zo volgens mij. Zeggen dat ik vanuit huis op mezelf ga kan ook niet want ze willen tegenwoordig ook een uittreksel van de gemeentelijke basisadministratie hebben waarop alle adressen staan waar ik vanaf mijn geboorte tot nu heb gewoond. Dat vragen ze nu aan ieder die ze een woning aanbieden.
Zeikerds zijn het en vreselijk duur. Wat je in gemeente Veendam voor een etagewoning zoals aan Vredenrustlaan betaald daarvoor heb je in Hoogezand van Steelande of Lefier een kleine eengezinswoning of ruime flat met 3 slaapkamers. Maar ik had jaren geleden opties genomen op Westerlee en Winschoten en nu al de 4e keer dat ze me dus wat aanbieden daar en niet duur.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:05 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Pffff wat een zeikerds zijn het geworden, zelf zijn ze ook geen haar beter, ik zeg alleen cv ketel vredenrustlaan, wauw heb nog nachtmerrie's van dat ding
Ik betaalde destijds voor mijn bovenwoning met extra etage 3 slaapkamer 320 euro per maand, maar altijd gekloot met de cv ketel, dan kwam er weer een gare monteur die er een klap tegenaan gaf en dan deed hij het weer 2 a 3 weken.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:07 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Zeikerds zijn het en vreselijk duur. Wat je in gemeente Veendam voor een etagewoning zoals aan Vredenrustlaan betaald daar heb je in Hoogezand van Steelande of Lefier een eengezinswoning. Maar ik had jaren geleden opties genomen op Westerlee en Winschoten en nu al de 4e keer dat ze me dus wat aanbieden daar en niet duur.
Vredenrustlaan kom ik niet voor in aanmerking, alleen nog maar jongeren tot 27 en ik ben 29. En de rest wat ze nu in gemeente Veendam verhuren is allemaal voor 55 plussers. Dus wijk al uit naar kleine omliggende dorpjes. Westerlee is niet bepaald een dorp wat ik helemaal geweldig vind maar voor tijdelijk tot ik in Hoogezand wat aangeboden krijg vind ik het best.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:09 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ik betaalde destijds voor mijn bovenwoning met extra etage 3 slaapkamer 320 euro per maand, maar altijd gekloot met de cv ketel, dan kwam er weer een gare monteur die er een klap tegenaan gaf en dan deed hij het weer 2 a 3 weken.
Heb brieven liggen waarin staat dat het om reparatiekosten gaat, maar die woning is gesloopt. Heb dus bewijs en dat al gekopieerd en bij Acantus ingeleverd + de foto's van de dichtgetimmerde woningen maar ze willen nog steeds die verklaring. Acantus staat ook bekend als zeer lastig.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:10 schreef Lilliesleaf het volgende:
Je hebt dus e-mails van hun waarin ze zeggen dat het om het keukenblok ging? ... Kun je dat niet laten zien aan je nieuwe woningbouw?
Dat hebben ze dan al behoorlijk opgeschroeft, destijds was het tot 23 jaar, mijn ex was zo snugger die dacht dat je er dan op je 23ste eruit moest.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:11 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Vredenrustlaan kom ik niet voor in aanmerking, alleen nog maar jongeren tot 27 en ik ben 29. En de rest wat ze nu in gemeente Veendam verhuren is allemaal voor 55 plussers. Dus wijk al uit naar kleine omliggende dorpjes. Westerlee is niet bepaald een dorp wat ik helemaal geweldig vind maar voor tijdelijk tot ik in Hoogezand wat aangeboden krijg vind ik het best.
Was 2 jaar geleden nog t/m 28 maar ze zijn weer omlaag gegaan. Steelande en Lefier zijn niet zo, heb in Hoogezand 2 keer een seniorenwoning gehad terwijl ik toen begin 20 was. Daar kijken zo hoe lang iemand ingeschreven staat, is dat "te lang" dan wijzen ze gewoon een woning toe die eigenlijk "niet passend" is.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:13 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Dat hebben ze dan al behoorlijk opgeschroeft, destijds was het tot 23 jaar, mijn ex was zo snugger die dacht dat je er dan op je 23ste eruit moest.
Kan niet, want ze willen ook een uittreksel hebben van alle adressen waar ik vanaf mijn geboorte tot aan nu heb gewoond. En daar staan ook 3 adressen op waar ik zelfstandig woonde.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:25 schreef Lilliesleaf het volgende:
En wat nou als je zegt: dit wordt de eerste keer huren voor me?
En wat nou als je het topic leestquote:Op zondag 19 januari 2014 21:25 schreef Lilliesleaf het volgende:
En wat nou als je zegt: dit wordt de eerste keer huren voor me?
Heb ik gelezen, maar goed, als die woningcooperatie zo incompetent zijn dat ze het na 3x nog niet snappen, misschien dat ze hier dan wel intrappen.quote:
Ik vind zelf dat ze de woning gewoon definitief moeten toewijzen, dit is nu de 4e keer. En ik ben inmiddels al meer dan 4 jaar weg uit mijn oude woning.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:49 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Heb ik gelezen, maar goed, als die woningcooperatie zo incompetent zijn dat ze het na 3x nog niet snappen, misschien dat ze hier dan wel intrappen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |