Lijkt me eigenlijk van niet.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:19 schreef L-E het volgende:
Moet je als aankomend onderwijsassistent niet gewoon zelf in staat zijn een enkele activiteit voor kleuters te bedenken?
Er staat alleen op mijn papier dat ik een activiteit moet doen, meer niet..quote:Op zondag 19 januari 2014 20:16 schreef Mironda90 het volgende:
waar moet het aan voldoen? (leerzaam/spelletje/thema)?
wel hoor, je moet de klas ook bezig kunnen houden...quote:
Wow, lekker simpel, maar super idee.. Dankje.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:21 schreef tombolafan het volgende:
Lekker op tijd wel
Maar goed: doe 'wat is weg' met een klein groepje: zet 4 dingen neer, laat ze ogen dicht doen en haal er 1 weg en laat ze raden wat weg is.
Eigenlijk wel, maar ik kan genoeg dingen bedenken waar ik het materiaal niet voor heb.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:19 schreef L-E het volgende:
Moet je als aankomend onderwijsassistent niet gewoon zelf in staat zijn een enkele activiteit voor kleuters te bedenken?
Jawel, honderden verschillende activiteiten, maar toch krijg ik het voor elkaar niets te kunnen bedenken.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Lekker op tijd ook.
Kralen rijgen volgens een vast schema? Dus groot-klein-klein of blauw-groen-geel.
Dat je een voorbeeld maakt en dat ze dit na moeten maken.
Of schrijven in scheerschuim
Of schrijfdans
Of verhaaltje voorlezen
Of zandtaartjes bakken
Of muizetrappen vouwen
Maar goed, leer je dit soort dingen niet tijdens je opleiding?
Die zou je natuurlijk kunnen kopen of bestellen, maar niet op zondagavond voor de les.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:23 schreef Krunep het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar ik kan genoeg dingen bedenken waar ik het materiaal niet voor heb.
Haha ja, een beetje slordig, dat weet ik. Maar ik kwam er net achter dat morgen de laatste dag is dat ik aan mijn opdrachten kan werken.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:32 schreef Fer het volgende:
[..]
Die zou je natuurlijk kunnen kopen of bestellen, maar niet op zondagavond voor de les.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |