Ja en het is ook best ontroerend soms idd.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:57 schreef Copycat het volgende:
Is dat de verfilming van A Kestrel for a Knave?
Dat boek heb ik ooit nog op de middelbare school gelezen. Kan me er niet meer veel van herinneren, maar weet nog wel dat ik het ontroerend vond.
Ik ga hem eens opsnorren bij Amazon oid.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:59 schreef Individual het volgende:
Ja en het is ook best ontroerend soms idd.
Staat ook volledig op youtube (zie originele post). Ik heb de dvd al heel lang, maar het is 60s dus geen HD.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga hem eens opsnorren bij Amazon oid.
Dit soort films vind ik wel een aanwinst voor mijn collectie. Maar vind ik 'm niet, dan is YT via Apple TV ook prima te doen.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:03 schreef Individual het volgende:
Staat ook volledig op youtube (zie originele post). Ik heb de dvd al heel lang, maar het is 60s dus geen HD.
Fair enough, ik begrijp het. Het is ook een mooie hoesquote:Op zondag 26 januari 2014 00:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit soort films vind ik wel een aanwinst voor mijn collectie. Maar vind ik 'm niet, dan is YT via Apple TV ook prima te doen.
Ik ben op zich best fan van wat hij doet of probeert te doen, maar hij slaat nogal eens de plank volledig mis.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:13 schreef RareArie het volgende:
[..]
Alles van Quentin Tarantino verdiend toch minimaal een 8,5. Ben het helemaal met je eens.
Ik heb deze anders net in HD gezien:quote:Op zondag 26 januari 2014 00:03 schreef Individual het volgende:
[..]
Staat ook volledig op youtube (zie originele post). Ik heb de dvd al heel lang, maar het is 60s dus geen HD.
Vind jijquote:Op zondag 26 januari 2014 09:32 schreef Ingstelo het volgende:
[..]
Dat denk ik.. Tarantino is een god..
Probleem van dat soort films is dat er vooral van die matige VHS kopieën van zijn. Als het origineel opnieuw gebruikt wordt voor een BluRay release is kwaliteit totaal geen probleem. Met film kan je niet echt over resolutie spreken, maar in principe kan je zonder probleem zelfs van een film uit 1930 een 10000p release maken.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:03 schreef Individual het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar verder een zeer geloofwaardige en spannende film;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IMDB cijfer 7,9, ik geef een 8,5.
quote:Op zondag 26 januari 2014 13:15 schreef Ferry_76 het volgende:
Lone Survivor: Lone Survivor (2013) - IMDb
Het verhaal van Navy SEAL Marcus Luttrell, de (Zoals de titel al verraad) enige overlevende van een operatie waar hij en de overige drie leden van zijn team in Afghanistan in gevecht raken met de Taliban. Gemaakt met een relatief laag budget en in een korte tijd door Peter Berg (Hancock, Battleship) gemaakt, met medewerking van Luttrell en andere veteranen. Geen overdreven Hollywood film, maar een redelijk realistisch verslag van deze operatie. Natuurlijk zijn er hier en daar dingen aangepast:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar verder een zeer geloofwaardige en spannende film;Twee weken geleden gezien, prima film maar in realiteit is Wahlberg maar korte tijd echt alleen, dat vond ik vreemd gezien de titel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IMDB cijfer 7,9, ik geef een 8,5.
Ik weet het echt niet, begon gewoon en zwart/wit maakt Disney creepy. Ik had wat op toen ik deze film zag. Het begon al weird te worden bij de verpleegster. Maar echt WTF kijk ik naar.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:25 schreef Weakling het volgende:
[..]
Of niet kunt volgen omdat de bios besluit het tweede deel van de film al te starten terwijl de helft van de zaal nog niet terug is van de pauze![]()
Enfin, mijn mening over de inhoud heb ik al eerder gegeven.
Een andere film dan
Escape from Tomorrow (2013) - IMDb
[ afbeelding ]
Gezinnetje dat uit elkaar valt tijdens een bezoek aan Disney World. Zwart-wit en bij tijd en wijlen erg vreemd en bevreemdend, wat ik wel lekker vind eigenlijk. Stiekem opgenomen in het pretpark voor bijna geen budget en dat is af en toe wel te zien. maar het hindert niet.
Verder gebeurt niet altijd even veel. Het plot is soms niet te volgen. Zo lijkt het op een vaktantiefilmpje en dan weer heeft het wat weg van Lynch of Aranofsky. En toch, en toch heb ik me er van begin tot het einde ermee vermaakt. Geen allemansvriend deze film.
7/10
pauzes zijn dan ook ongeloofelijk storendquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:25 schreef Weakling het volgende:
[..]
Of niet kunt volgen omdat de bios besluit het tweede deel van de film al te starten terwijl de helft van de zaal nog niet terug is van de pauze
Beter dan helemaal niet kunnen pissen!quote:Op zondag 26 januari 2014 20:30 schreef mschol het volgende:
[..]
pauzes zijn dan ook ongeloofelijk storend
Als een paar uur ophouden niet tot de mogelijkheden behoort zijn incontinentieluiers wellicht iets voor je?quote:
Dat is duidelijke taalquote:Op zondag 26 januari 2014 19:55 schreef Soury het volgende:
Diana Diana (2013) - IMDb
[ afbeelding ]
Wat een kutfilm. Ze is een stalkende aandachts hoer.
Jammer dat ze zo'n portret neer zetten.
Klopt, het zijn Young Adult boeken, dus pubers zijn de voornaamste doelgroep. Maar er is genoeg te genieten. Deel twee is overigens beter.quote:Op maandag 27 januari 2014 03:52 schreef heiden6 het volgende:
The Hunger Games, werd me door meerdere mensen gezegd dat ik die echt moest zien... ik vond het niets bijzonders. Het idee is leuk, maar de uitwerking matig. Veel oppervlakkig en doorzichtig drama, weinig inhoud of diepgang, nietszeggende dialogen en een voorspelbaar verhaal. Het lijkt ook iets te veel op Battle Royale, wat ik ook al niet zo'n bijzondere film vond. Ik had sterk het idee dat de film gemaakt is voor kinderen (pubers). Sommige momenten vond ik wel wat hebben, daarom toch een zesje. Deel twee heb ik ook gedownload maar ga ik denk ik niet kijken.
7 van de 107 is wel erg laagquote:Op maandag 27 januari 2014 04:15 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Klopt, het zijn Young Adult boeken, dus pubers zijn de voornaamste doelgroep. Maar er is genoeg te genieten. Deel twee is overigens beter.
The Hunger Games: 7/107
Catching Fire: 8/10
De edit duurde wat te lang hèquote:Op maandag 27 januari 2014 04:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
7 van de 107 is wel erg laag
Nou ja, bedankt voor de tip, maar genoeg andere films die ik nog wil zien dus voorlopig in elk geval niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |