Slecht excuus.quote:
Dat komt denk ik wel nog.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zie op je blog dat je pas 18 bent, zou me nergens druk over maken wat betreft gevoelens.
Je was me voorquote:
Hahaha je vraag werd genegeerdquote:Op zondag 19 januari 2014 19:16 schreef Chai het volgende:
Aseksuelen worden wel gewoon verliefd en ontwikkelen gevoelens voor anderen, maar geen seksuele gevoelens.
afgaande op je verveer moet ik helaas concluderen dat je geen troll bent, maar een stereotype 'sterke moslimvrouw'quote:
Arme meiden.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:34 schreef Aiciu het volgende:
Ik ben ook nooit verliefd geweest, al heb ik vaak gedaan alsof om zo seks te kunnen krijgen
Ja best wel! Ben toch wel benieuwd.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad, waarom heb je dit topic dan geopend? Vind je het erg jammer?
schijnbaar hoeft dat niet eens he, want toen ik eens toch maar toegaf niets voor haar te voelen, maakte dat niets uit, ze wilde gewoon neukenquote:Op zondag 19 januari 2014 19:34 schreef Aiciu het volgende:
Ik ben ook nooit verliefd geweest, al heb ik vaak gedaan alsof om zo seks te kunnen krijgen
Alhamdullilah moge allah je kudos schenken.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:35 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
afgaande op je verveer moet ik helaas concluderen dat je geen troll bent, maar een stereotype 'sterke moslimvrouw'
wat een matige topicwending!
quote:Op zondag 19 januari 2014 19:08 schreef deadprez het volgende:
Weet ik niet, om dat te kunnen beoordelen moet je eerst foto's van je tetten posten.
Hou is op met die schapentaalquote:Op zondag 19 januari 2014 19:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Alhamdullilah moge allah je kudos schenken.
aai mattie woezo condoekoe bezem emmer stoplicht ik ga pvv stemmenquote:Op zondag 19 januari 2014 19:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Is de liefde van Allah niet genoeg voor je dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
Geen antwoord is ook een antwoord.quote:
Ik zal jou eens wat schenkenquote:Op zondag 19 januari 2014 19:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat hier geen Marokkanen posten?quote:Op zondag 19 januari 2014 19:39 schreef Crip het volgende:
Jullie blijven me steeds verbazen
:'):'):'). Makkelijker dan Marokkanen.
Nee, klopt. Maar sommige zijn zo serieus of dan willen ze na een keer seks meteen een relatiequote:Op zondag 19 januari 2014 19:37 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
schijnbaar hoeft dat niet eens he, want toen ik eens toch maar toegaf niets voor haar te voelen, maakte dat niets uit, ze wilde gewoon neuken
Dat staat los van liefdevolle gevoelens hebben voor iemand.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Geen antwoord is ook een antwoord.
Ja, seksuele opwinding heeft ze weleens ervaren, maar ze durft het niet aan zichzelf toe te geven.
Oh, ik weet dat hier Marokkanen posten hoor.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat hier geen Marokkanen posten?
Inderdaad, maar aseksualiteit heeft meestal enkel betrekking tot de seksuele gevoelens voor iemand.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:40 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dat staat los van liefdevolle gevoelens hebben voor iemand.
En gestenigd worden als je iemand anders een kusje geeftquote:Op zondag 19 januari 2014 19:41 schreef Aiciu het volgende:
Trouwen met iemand en pas na afloop blijk je geen seksuele gevoelens voor elkaar te hebben, maar scheiden mag niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |