Ja niet het mijne ding ook. De laatste keer toen ik boos was, heeft me dat enkel ellende opgeleverd, ik maak me nergens boos of wat dan ook over. Ik ben monotoon een zombie!quote:Op zondag 19 januari 2014 20:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben niet zo vaak boos. En zeker niet op het internet. Haten is niet echt mijn ding.
Is het zo vreemd dat ik een discussie ontwijk die al begonnen is met hatelijk commentaar en dingen die niet relevant zijn voor dit topic? Van mij mag het gezegd worden hoor maar ik doe niet aan zulke discussie's. Mij niet gezien.quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat van ons wel ja.
Totdat je gisteravond in een keer afwezig was en ik van anderen moest horen wat je allemaal aan het doen was.
Jij snapt hetquote:Op zondag 19 januari 2014 20:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben je blind of zo? Iedereen reageert al gauw 'tegen' jou door je niet al te slimme posts.
Maar je doet er wel aan mee....loper.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben daar helemaal niet over begonnen, iig niet op een off-topic manier.
Want de vraag of je überhaupt enige vorm van opwinding kent is offtopic?quote:Op zondag 19 januari 2014 20:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg hoor. Maar ik reageer er gewoon niet op omdat het niet ontopic is.
Een zombie zijn lijkt me nou ook niet echt wat. Boos zijn kan wel nut hebben. Het hoort erbij, gewoon een menselijke emotie.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:43 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja niet het mijne ding ook. De laatste keer toen ik boos was, heeft me dat enkel ellende opgeleverd, ik maak me nergens boos of wat dan ook over. Ik ben monotoon een zombie!
Ja, want het is vermakelijk.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:44 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Maar je doet er wel aan mee....loper.
dus ze volgens hun religie niet, waarom is religie dan een punt?quote:Op zondag 19 januari 2014 20:37 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nergens in de bijbel staat dat je alle moslims moet uitroeien, de kruistochten waren dus verkeerd, en ging vaak gepaard met winstbejag. De Katholieke kerk heeft ook haar nodige fouten gemaakt, net zo maken de moslims ook fouten met hun extremisten. Voor mijn doen zijn het echter niet de mensen maar de leiders die erachter zitten.
Hier maken ze oorlog in de naam voor God, ergens anders ronselen ze kindsoldaten. Dat is niet goed en kan niet door de beugel. Alleen geloof ik niet dat er in de Koran staat dat je maar alles die niet moslim is maar moet uitroeien dat hebben die fanatiekelingen bedacht. En fanatiekelingen gaan buiten hun boekje om denk ik. Maar dit is mijn mening.
Wat wil je precies bereiken met dit topic? Wat wil je weten?quote:Op zondag 19 januari 2014 20:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Is het zo vreemd dat ik een discussie ontwijk die al begonnen is met hatelijk commentaar en dingen die niet relevant zijn voor dit topic? Van mij mag het gezegd worden hoor maar ik doe niet aan zulke discussie's. Mij niet gezien.
rip mattiequote:Op zondag 19 januari 2014 20:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb de hele nacht geen internet gehad
Het voegt echter zelden iets positiefs toe.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Een zombie zijn lijkt me nou ook niet echt wat. Boos zijn kan wel nut hebben. Het hoort erbij, gewoon een menselijke emotie.
IK MISTE JE ALquote:Op zondag 19 januari 2014 20:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb de hele nacht geen internet gehad
Waar heb ik dat gedaan?quote:Op zondag 19 januari 2014 20:45 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Mensen onder uit halen voor je eigen vermaak.
ben maar alle drie de Friday films gaan kijken met een hoop joints en halve litersquote:
geen lang leven op fok ditquote:Op zondag 19 januari 2014 20:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg hoor. Maar ik reageer er gewoon niet op omdat het niet ontopic is.
Ieder zijn plezier, ieder zijn vertier. Mijn interesseert het echter geen zier, FOK! is een grote klier.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:45 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Mensen onder uit halen voor je eigen vermaak.
Ik heb die vraag al beantwoord hoor. Moet je maar even terug scrollen naar mijn reactie op Chai.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:44 schreef probeer het volgende:
[..]
Want de vraag of je überhaupt enige vorm van opwinding kent is offtopic?
Al zou dit ook wel in R&P staan als het daadwerkelijk een serieus topic zou zijn waar je ook echt iets mee wilt. Het nut van dit topic ontgaat mij, en volgens mij ook de rest, volledig. En dan gaat het inderdaad heel snel offtopic, dit is KLB.
Ook deze UI is lelijkquote:Op zondag 19 januari 2014 20:46 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ieder zijn plezier, ieder zijn vertier.
Er kan wel iets positiefs uit voortkomen. Als jij binnen een relatie nooit boos wordt en bijvoorbeeld alles van je partner maar pikt (ook al is het niet leuk), word je een deurmat. Soms is boos worden goed om je punt duidelijk te maken en je grens aan te geven. Anders loopt iedereen altijd maar over je heen.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:45 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Het voegt echter zelden iets positiefs toe.
was fucked up man, is er eindelijk weer eens een nachtbaggertopic in klb, flipt mijn internetquote:
das die uit 90's toch?quote:Op zondag 19 januari 2014 20:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben maar alle drie de Friday films gaan kijken met een hoop joints en halve liters
ja met ice cubequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |