SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Ajax - PSV
• Winst Ajax
• Gelijkspel
• Winst PSV
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
PS
Livestream voor de Ajacieden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dan? Narsingh weer verkopen? PSV heeft een spits nodig.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nogmaals: PSV heeft de intentie om Ruiz ook definitief over te nemen.
Nogal zwak om maar meteen te zeggen dat het oneliners zijn als het je even niet uitkomt.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, leuke one-liners zijn dat om een huur te verdedigen.
Het komt me prima uit, snap niet wat je bedoelt?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nogal zwak om maar meteen te zeggen dat het oneliners zijn als het je even niet uitkomt.
Na dit seizoen zal Toivonen vertrekken, Matavz zal waarschijnlijk ook wel vertrekken, het zou me niets verbazen als Park vertrekt en er is ook nog een kleine kans dat Narsingh vertrekt.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:57 schreef StarGazer het volgende:
[..]
En dan? Narsingh weer verkopen? PSV heeft een spits nodig.
Informeel is die optie ook afgedwongen.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het komt me prima uit, snap niet wat je bedoelt?
Geloof er alleen niet in; anders hadden ze wel een optie tot koop afgedwongen.
Dan hadden ze dat direct wel gedaan.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Informeel is die optie ook afgedwongen.
PSV heeft de intentie uitgesproken Ruiz over te willen nemen en Fulham heeft gezegd daaraan mee te zullen werken.
Volgens Brands was dat te gecompliceerd op zo'n korte termijn.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan hadden ze dat direct wel gedaan.Ik moet het nog maar zien. Lijkt een grote zak lucht.
Er is wel een kans maar dat hangt ook van Ruiz zelf af, wil hij inleveren, dat zijn waarde nu geen 10 miljoen meer is lijkt me duidelijkquote:Op zondag 19 januari 2014 19:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan hadden ze dat direct wel gedaan.Ik moet het nog maar zien. Lijkt een grote zak lucht.
Ik vind Locadia een prima spits voor NAC of Roda, maar niet voor een ploeg als PSV.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Na dit seizoen zal Toivonen vertrekken, Matavz zal waarschijnlijk ook wel vertrekken, het zou me niets verbazen als Park vertrekt en er is ook nog een kleine kans dat Narsingh vertrekt.
Overigens: waarom heeft PSV een spits nodig?
Locadia is een prima spits, die komt nog wel los.
Bij de beloften was hij met afstand de beste spits van de competitie.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:17 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik vind Locadia een prima spits voor NAC of Roda, maar niet voor een ploeg als PSV.
Dit.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het komt me prima uit, snap niet wat je bedoelt?
Geloof er alleen niet in; anders hadden ze wel een optie tot koop afgedwongen.
Ik ben niet overtuigd, maar ik laat hem graag het tegendeel bewijzen.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Bij de beloften was hij met afstand de beste spits van de competitie.
Er zit zoveel meer in.
Enige is dat hij altijd een spits is geweest die fysiek in het voordeel was, in de Eredivisie zijn de tegenstanders fysiek beter. Geef hem tijd aan zijn fysiek te werken en zij zal weer goed spelen.
Laten we het hopen, met name tegen Vitesse en Feyenoord.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:23 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik ben niet overtuigd, maar ik laat hem graag het tegendeel bewijzen.
Ik zie PSV overigens nog veel punten pakken de tweede seizoenshelft.
Een optie tot koop was op de korte termijn te ingewikkeld.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit.
Stomme huur, zend weer een raar signaal naar je spelersgroep en staat weer haaks op het beleid. Het is wachten op de dure paniek aankopen van het komende seizoen.
Ingewikkeld klinkt meer als een slap excuus voor het feit dat de partijen te ver uiteen liggen.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Een optie tot koop was op de korte termijn te ingewikkeld.
Ze hebben wel beide de intentie uitgesproken om Ruiz volgend seizoen naar PSV te laten vertrekken.
Twente ook.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
Laten we het hopen, met name tegen Vitesse en Feyenoord.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |