Doen alsof je niet beseft dat deze reeks om jou draaitquote:Op zondag 19 januari 2014 20:05 schreef supersof het volgende:
niet eens een topic vol terwijl ik heb gegeten
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doen alsof je niet beseft dat deze reeks om jou draait
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doen alsof je niet beseft dat deze reeks om jou draait
okequote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Keuzes. Pas ik de quote nog aan.
[..]
wtfquote:Moslima 1
Morgen begin ik met Hijab dragen met me zus In sha Allah !
Like ˇ ˇ Share ˇ 2 hours ago ˇ
9 people like this.
Moslima 2 Tbarkallah goed van je schatje♥
2 hours ago ˇ Like ˇ 1
Moslima 3 Tbarkallah,moge Allah je belonen in shaa allah
about an hour ago ˇ Like ˇ 1
Moslima 1 Dankjewel schat Moslima 2
16 minutes ago ˇ Like ˇ 1
Moslima 1 Ameen In sha Allah Moslima 3
16 minutes ago ˇ Like ˇ 1
Neequote:Op zondag 19 januari 2014 20:14 schreef xcachet het volgende:
Ik denk dat ik fok al aan het ontgroeien ben. :-{
Dat is toch allemaal maar mooiquote:Op zondag 19 januari 2014 20:14 schreef xcachet het volgende:
Ik denk dat ik fok al aan het ontgroeien ben.
Je doet D? Netjes hoor.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:15 schreef Spatieloos het volgende:
Geweldig, ik was in paniek omdat mijn broer's grafische rekenmachine ietsje anders was dan die van mij versie 2.43 ipv 2.55. Maar nu heb ik hem geupdate en ga ik een 8 halen voor wiskunde D
succesquote:Op zondag 19 januari 2014 20:15 schreef Spatieloos het volgende:
Geweldig, ik was in paniek omdat mijn broer's grafische rekenmachine ietsje anders was dan die van mij versie 2.43 ipv 2.55. Maar nu heb ik hem geupdate en ga ik een 8 halen voor wiskunde D
jij kent haar welquote:
Oh. Ik word met de dag kinderlijker. Al ben ik de 400 posts nog altijd niet overgegaanquote:Op zondag 19 januari 2014 20:14 schreef xcachet het volgende:
Ik denk dat ik fok al aan het ontgroeien ben.
Van je eigen FB, of?quote:
stond op mijn timeline jaquote:Op zondag 19 januari 2014 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Ik word met de dag kinderlijker. Al ben ik de 400 posts nog altijd niet overgegaan
[..]
Van je eigen FB, of?
dat kan beter.quote:
nee daar gaat het mij ook niet omquote:Op zondag 19 januari 2014 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach... ik kan mij niet zo storen aan hoofddoeken. Lekker warm wel.
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach... ik kan mij niet zo storen aan hoofddoeken. Lekker warm wel.
vrij normale woordenquote:Op zondag 19 januari 2014 20:21 schreef supersof het volgende:
[..]
nee daar gaat het mij ook niet om
maar meer om die woorden
quote:Mooi lesje Quran en Arabisch gehad Alhamdoulilah Ayaat Al Qoersi geleerd telkens stukje voor stukje oefenen In sha Allah lukt het me
oh nja ik heb ze nog nooit gezienquote:Op zondag 19 januari 2014 20:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vrij normale woorden
in shaa allah schijnt een stopwoordje te zijn daar
De stof is moeilijk, maar de toetsen zijn makkelijk, ook heb je er geen centraal examen in, dus eigenlijk is het simpel als je goed in wiskunde bent.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je doet D? Netjes hoor.
Best moeilijk van wat ik gezien heb.
in shaa allah betekend bij gods wilquote:Op zondag 19 januari 2014 20:22 schreef supersof het volgende:
[..]
oh nja ik heb ze nog nooit gezienwas beetje verbaasd
check vbl scquote:Op zondag 19 januari 2014 20:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in shaa allah betekend bij gods wil
geen dank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |