nu we het er toch over hebben. ik vind het best een probleem worden dat je jointjes rookt. ik wil dat je daar mee stopt anders weet ik niet of ik nog wel uren lang wil kroelen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:32 schreef Sardu het volgende:
Heel simpel toch; Als het je niet bevalt is daar het gat van de deur.![]()
Als het gezeik nu al moet beginnen over het roken van een simpel jointje, dan ben ik bang dat je nog een langslepende toekomst van op vele slakken zout leggen tegemoet gaat.
Want als ze het al voor elkaar kan krijgen om jouw je joint te late liggen. Waarom niet de rest van zijn hobbys die niet in het verlengde van mijn interesses ligt afschaffen?
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
nu we het er toch over hebben. ik vind het best een probleem worden dat je jointjes rookt. ik wil dat je daar mee stopt anders weet ik niet of ik nog wel uren lang wil kroelen.
Bedankt voor de pics van "je gat van de deur" hihi.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:37 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Waarom mijn enige hobby afpakken. WHY MUR , WHY!!!![]()
Ik wil nog wel met je kroelen. als het echt moet wil ik wel buiten roken.![]()
Toch weer een hele nieuwe definitie van "keyhole".quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bedankt voor de pics van "het gat van de deur" hihi.wow.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:41 schreef Sardu het volgende:
[..]
Toch weer een hele nieuwe definitie van "keyhole".![]()
Zometeen eten halen bij de lokale AH. Twijfel nog of ik iemand ga zoeken die op Vas lijkt en er mee op de foto zal gaan. Lijkt het net of ik in Amsterdam ben.
Dit jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:32 schreef Sardu het volgende:
Heel simpel toch; Als het je niet bevalt is daar het gat van de deur.![]()
Als het gezeik nu al moet beginnen over het roken van een simpel jointje, dan ben ik bang dat je nog een langslepende toekomst van op vele slakken zout leggen tegemoet gaat.
Want als ze het al voor elkaar kan krijgen om jouw je joint te late liggen. Waarom niet de rest van zijn hobbys die niet in het verlengde van mijn interesses ligt afschaffen?
Vas ís het tijgerbrood.quote:
na het lezen van deze post heb ik echt gruwelijk hard een peuk nodig.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vas ís het tijgerbrood.
Vandaar die harde korstjes. Chocopasta en winegums erop voor de complete smaakexplosie.![]()
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
na het lezen van deze post heb ik echt gruwelijk hard een peuk nodig.
Heel herkenbaar. Dat draait super kut altijd.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:50 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik moet eerst mijn handen wassen want zo blijft het vloeitje plakken.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:41 schreef Sardu het volgende:
[..]
Toch weer een hele nieuwe definitie van "keyhole".![]()
Zometeen eten halen bij de lokale AH. Twijfel nog of ik iemand ga zoeken die op Vas lijkt en er mee op de foto zal gaan. Lijkt het net of ik in Amsterdam ben.
Tijgerbroodje!quote:
ligt er aan hoe ver je gaat reizen voor de AHquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tijgerbroodje!![]()
Ik wist wel dat je vroeg of laat een keer op je naam af zou komen.
Nu is het niet echt geloofwaardig als ik straks met je op de foto sta of wel?
Vond 10 minuten lopen al iets waar ik me mentaal op moest voorbereiden. Zit nu dus ook met een half gedraaide joint voor me.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
ligt er aan hoe ver je gaat reizen voor de AH
echte bazen laten hun joints voor zich draaien.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vond 10 minuten lopen al iets waar ik me mentaal op moest voorbereiden. Zit nu dus ook met een half gedraaide joint voor me.
Ik moet wel werken zometeen dus als je op de trein springt ben je er misschien voordat ik weer klaar ben met werken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tijgerbroodje!![]()
Ik wist wel dat je vroeg of laat een keer op je naam af zou komen.
Nu is het niet echt geloofwaardig als ik straks met je op de foto sta of wel?
Whehe, zo'n verkapte uitnodiging voor een date heb ik nog niet gehad. Waar spreken we af? Tussen de croissants en de melk of bij de statiegeldmachine?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik moet wel werken zometeen dus als je op de trein springt ben je er misschien voordat ik weer klaar ben met werken.
Duurt me te lang ondanks dat ik zelf nog wel eens in slaap val onder het draaien. En geen enkele joint smaakt zoals mijn eigen jointjes.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
echte bazen laten hun joints voor zich draaien.
Ik date alleen met mannen die m´n jointjes altijd zonder gemopper draaienquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whehe, zo'n verkapte uitnodiging voor een date heb ik nog niet gehad. Waar spreken we af? Tussen de croissants en de melk of bij de statiegeldmachine?
[..]
Duurt me te lang ondanks dat ik zelf nog wel eens in slaap val onder het draaien. En geen enkele joint smaakt zoals mijn eigen jointjes.
Zo hoort het Vasquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik date alleen met mannen die m´n jointjes altijd zonder gemopper draaien
Dat is een beetje mijn sellingpoint.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bummer, ik alleen met vrouwen die een begrijpelijke zin kunnen produceren aan de hand van de quote in hun post.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Dat kan niet in dezelfde run voor wiet gedaan worden? Lijkt me toch een onmisbaar ingredient.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:48 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij wordt mijn wiet momenteel gehaald.. wel tof maar ik moet alsnog de deur nog uit voor shag
Hmm nee, maar aan de ene kant ik moet denk ik toch naar de winkel voor iets anders dus ik ga straks wel heenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat kan niet in dezelfde run voor wiet gedaan worden? Lijkt me toch een onmisbaar ingredient.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |