SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pete![]()
Zielig hequote:Op zondag 19 januari 2014 15:53 schreef xcachet het volgende:
Zo nodig een nieuw topic moeten openen en de TT niet veranderen.
lekker jimbo pesten togquote:Op zondag 19 januari 2014 15:53 schreef xcachet het volgende:
Zo nodig een nieuw topic moeten openen en de TT niet veranderen.
hoe zie je er dan uit?quote:
quote:
http://www.elsevier.nl/St(...)auw-ELSEVIER321614W/quote:
en geef ze eens ongelijk met je zure gedrag van vandaagquote:
ik mag dat okéquote:Op zondag 19 januari 2014 15:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en geef ze eens ongelijk met je zure gedrag van vandaag
waarom danquote:Op zondag 19 januari 2014 15:56 schreef supersof het volgende:
als ik zeg waarom dan moet jij weer aan vieze verhalen denken
zeggen ze altijdquote:
okquote:Op zondag 19 januari 2014 15:56 schreef Crack_ het volgende:
Ik maakte gisteren een foutje. Had verjaardag van mn opa en één zo'n neef van mij heeft ooit heel hard zn hoofd gestoten en moest toen met de traumahelikopter weg. Dat is gebeurt toen ik nou.. heel jong was iig dus super spannend! Nu zei ik dus gisteren tegen Tchock "ja kijk deze is dat" BLEEK HET DE VERKEERDE TE ZIJN. En niet de verkeerde van dat ik de verkeerde jongen aanwees maar ik heb gewoon altijd gedacht dat hij het ook echt was
.
quote:Op zondag 19 januari 2014 15:56 schreef Crack_ het volgende:
Ik maakte gisteren een foutje. Had verjaardag van mn opa en één zo'n neef van mij heeft ooit heel hard zn hoofd gestoten en moest toen met de traumahelikopter weg. Dat is gebeurt toen ik nou.. heel jong was iig dus super spannend! Nu zei ik dus gisteren tegen Tchock "ja kijk deze is dat" BLEEK HET DE VERKEERDE TE ZIJN. En niet de verkeerde van dat ik de verkeerde jongen aanwees maar ik heb gewoon altijd gedacht dat hij het ook echt was
.
hoe kwam je erachter?quote:Op zondag 19 januari 2014 15:56 schreef Crack_ het volgende:
.
Ongemakkelijk tudududuquote:Op zondag 19 januari 2014 15:56 schreef Crack_ het volgende:
.
Baardquote:Op zondag 19 januari 2014 15:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
scott avett van the avett brothers
draagt vaak een jezusbaard
quote:Op zondag 19 januari 2014 15:56 schreef Crack_ het volgende:
.
dat verhaal van yvonnequote:
Nouja ik dacht dus het altijd neef A was dus tegen hem zei ik dat.. en mn moeder stond er naast oid en die zei "MAARTJE!! Dat was A helemaal niet, J. heeft ooit zn hoofd gestoten!"quote:
oh dat telt gewoon johquote:
Ik word gewoon een David Bowie. Inclusief jaren 70 jurken en pruiken.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/St(...)auw-ELSEVIER321614W/
Ik ga denk ik één van mijn bruine ogen blauw laten laseren om toch enigszins te kunnen voldoen
Ah gatverdamm, ben je daarom zo zuurquote:
ahahahhahahahahahahahaaquote:Op zondag 19 januari 2014 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nouja ik dacht dus het altijd neef A was dus tegen hem zei ik dat.. en mn moeder stond er naast oid en die zei "MAARTJE!! Dat was A helemaal niet, J. heeft ooit zn hoofd gestoten!"
Oh oeps kak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |