quote:
quote:
Zie PI.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:46 schreef Iwanius het volgende:
[..]Benieuwd wat de ts daarop heeft te zeggen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door BlueJeans op 19-01-2014 17:39:50 ]Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
quote:Op zondag 19 januari 2014 17:34 schreef BlueJeans het volgende:
DIKKE FISSA!Gefeliciteerd Toto!
EN VAN JE HELA HELA HELA HOOOLALA! HÉ!
HELA HELA HELA HOOLALA! HÉ!Lana del ReySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Iemand die Lana Del Rey kent, I likequote:
Heb je Tropico al gezien?quote:Op zondag 19 januari 2014 18:11 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Iemand die Lana Del Rey kent, I like
Doh, tuurlijk heb ik 'm gezien!quote:Op zondag 19 januari 2014 18:17 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Heb je Tropico al gezien?
De laatste vijf minuten
De film zou toch een afsluiter zijn van het Born to Die/Paradise-era hè? Ben benieuwd wat ze gaat doen met het Ultra-Violence albumquote:Op zondag 19 januari 2014 18:25 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Doh, tuurlijk heb ik 'm gezien!
Gargoyles standing at the front of your gate
Trying to tell me to wait but I can’t wait to see you
So I run like a child to heaven’s door
Ben ook benieuwd hoe haar volgende album wordt (ik hoop wel dat ze hem voor de zomer zou kunnen uitgeven, maar ja er is nog niks bekend). Ik moet wel zeggen dat ik haar 1e album het beste vind, dus alleen Born To Die en niet The Paradise Edition. Dus beter maakt ze Ultra-Violence geweldig of maakt ze gewoon helemaal geen album. Ben benieuwd!quote:Op zondag 19 januari 2014 18:29 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
De film zou toch een afsluiter zijn van het Born to Die/Paradise-era hè? Ben benieuwd wat ze gaat doen met het Ultra-Violence album.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |