Ja, drie à vier van ons.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:27 schreef Tjado het volgende:
Spelen er vaak Fokkers samen? Wat is jullie standaard server?
Mod of SA? SA heeft (helaas) nog geen eckte snipers, Had gehoopt dat je de SKS in combinatie kon gebruiken met long range scope, maar kan ook niet..quote:Op zondag 9 februari 2014 10:48 schreef Skwish het volgende:
Zojuist bij de powerplant in Electro een sniper neergeknald. Ik kijk over een muur en zie 2 doden op het middenstuk liggen. Ga ik zo'n klein schuurtje zitten en kijken waar een mogelijke sniper kan zitten... vliegen de kogels me opeens om de oren. Wat blijkt die sniper zit in het anders schuurtje 15 meter verderop. Heeft 6 keer close range gemist ofzo..
Ik vind de Mosin met 8x scope toch een behoorlijke sniper anders.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:03 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Mod of SA? SA heeft (helaas) nog geen eckte snipers, Had gehoopt dat je de SKS in combinatie kon gebruiken met long range scope, maar kan ook niet..
Mosin met longrange is wel aardig, maar de Mosin komt echt niet in de buurt van de vuurkracht van een sniper. Een SKS met een PU scope (x4) lijkt meer op een sniper, maar daar kan je de longrange weer helaas niet voor gebruiken.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik vind de Mosin met 8x scope toch een behoorlijke sniper anders.
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:28 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Mosin met longrange is wel aardig, maar de Mosin komt echt niet in de buurt van de vuurkracht van een sniper. Een SKS met een PU scope (x4) lijkt meer op een sniper, maar daar kan je de longrange weer helaas niet voor gebruiken.
quote:The Mosin–Nagant Model 1891/30 was modified and adapted as a sniper rifle from 1932 onwards with mounts and scopes from Germany at first and subsequently with domestic designs (PE, PEM) and from 1942 was issued with 3.5-power PU fixed focus scopes to Soviet snipers. It served quite prominently in the brutal urban battles on the Eastern Front, such as the Battle of Stalingrad, which made heroes of snipers like Vasili Zaitsev and Ivan Sidorenko. These sniper rifles were highly respected for being very rugged, reliable, accurate, and easy to maintain.
Dat het als sniper in WW2 werd gebruikt weet ik ook, maar met de moderne wapens die in de SA komen is de Mosin de meest achtergestelde, vandaar dat ik ook zei dat een SKS een betere sniper is dan de Mosin.quote:
Ben ik het ook wel mee eens inderdaad.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:33 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Dat het als sniper in WW2 werd gebruikt weet ik ook, maar met de moderne wapens die in de SA komen is de Mosin de meest achtergestelde, vandaar dat ik ook zei dat een SKS een betere sniper is dan de Mosin.
Mosin heeft ook nog eens een gigantische bulletdrop waar andere snipers geen last van hebben, en dat merk je heel goed in DayZ. De meeste met een Mosin zullen je nooit raken van een afstandje, houden geen rekening met de effecten. Waar je met een modern wapen geen last van hebt, op windrichting na (die in DayZ niet inzitten)
EDIT: Net zelfde discussie gehad met een vriend die ook alleen met Mosin als sniper gebruikt, en hij had wel een punt. Ligt maar net in welke handen hij valt, je hebt de doorgewinterde snipers die op 800m al iemand kunnen raken met een Mosin, maar 9/10 is het wapen in handen van iemand die er nog nooit mee geschoten/geoefend heeft.
Ik speel het eigenlijk altijd alleen maar speel het ook nog niet zoveel omdat ik eigenlijk eerst een betere pc nodig hebquote:Op zondag 9 februari 2014 21:31 schreef Quotidien het volgende:
Zijn er ook mensen die Dayz min of meer solo spelen? Nog tips?
SA. Als er een long range scope komt voor de SKS dan zal ik de M4 inruilen voor dit wapen.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:03 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Mod of SA? SA heeft (helaas) nog geen eckte snipers, Had gehoopt dat je de SKS in combinatie kon gebruiken met long range scope, maar kan ook niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |