Als je een wat grotere vloer hebt is deze al snel ongeschikt:quote:Op zondag 19 januari 2014 15:25 schreef Levi87 het volgende:
http://www.blokker.nl/web(...)Id=&productId=107006
(hoe verzinnen ze het)quote:Geschikt om harde vloeren snel en hygienisch te reinigen tot 12 m².
Ik heb gewoon geen zin om steeds met een emmer sop en zo aan de gang te gaanquote:Op zondag 19 januari 2014 15:28 schreef n8n het volgende:
Emmer goed heet water met een dweil die je wringt werkt toch het beste, die swiffer meuk haalt niks weg. Door goed te wringen en de hitte is je vloer in 5 minuten weer net zo droog als voor het dweilen.
Ligt toch aan de hoeveelheid vuil op het doekje? Ik heb aan een doekje dagelijks genoeg voor de bovenverdieping. Beneden stofzuig ik meestal eerst voordat ik het nat afdoet.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:30 schreef yoppybt het volgende:
[..]
Als je een wat grotere vloer hebt is deze al snel ongeschikt:
[..]
(hoe verzinnen ze het)
En wat koste die bij de actionquote:Op zondag 19 januari 2014 16:16 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ligt toch aan de hoeveelheid vuil op het doekje? Ik heb aan een doekje dagelijks genoeg voor de bovenverdieping. Beneden stofzuig ik meestal eerst voordat ik het nat afdoet.
Ik heb ook zo'n Blokker ding, maar dan van de Action.
Volgens mij tegen de 6 euro en de stofwisdoekjes 69 eurocent. Zijn net zo goed als die dure Swiffer doekjes.quote:
Hm oke en die doekjes verkopen ze ook bij de action ?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:38 schreef Mylene het volgende:
[..]
Volgens mij tegen de 6 euro en de stofwisdoekjes 69 eurocent. Zijn net zo goed als die dure Swiffer doekjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |