Ik gebruik al jaren een gewone laptoptas die om de schouder kan, maar dat fietst heel erg onhandig. Ik merkte op dat een gewone tas stukken makkelijker is. Kan em dan gelijk ook gebruiken om dingen in te doen als ik ergens heen ga, daarvoor heb ik momenteel een gewone schoudertas maar dat fietst ook een beetje irritantquote:Op zondag 19 januari 2014 14:35 schreef Jordy-B het volgende:
17" is ook niet echt portable rugzakmateriaal, h่... Kan je niet beter gaan voor een grote draagtas ipv rugzak?
Ik heb al een gewone laptoptasquote:Op zondag 19 januari 2014 14:38 schreef Ferrari_Tape het volgende:
17 inch?!
Er zijn tegenwoordig ook tablets he!
Of speciale laptoptassen.
Je zou kunnen kijken of het wellicht handiger is om je fiets aan te passen, zodat je de schoudertas niet om je schouder hoeft te houden bij het fietsen.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:39 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik gebruik al jaren een gewone laptoptas die om de schouder kan, maar dat fietst heel erg onhandig. Ik merkte op dat een gewone tas stukken makkelijker is. Kan em dan gelijk ook gebruiken om dingen in te doen als ik ergens heen ga, daarvoor heb ik momenteel een gewone schoudertas maar dat fietst ook een beetje irritantDus ik wil een rugzak, en als het kan gelijk eentje die groot genoeg is voor m'n laptop
Nou ja dan ligt het aan mij maar ik heb nooit zoveel geld uitgegeven aan tassen, ook niet in m'n schooltijd. Daarnaast geloof ik echt niet dat mocht een tas 20 euro zijn, dat hij uit elkaar zou scheuren..quote:Op zondag 19 januari 2014 14:50 schreef CrashO het volgende:
Ik zal wel verpest zijn dan, maar vind < 100 euro voor een goede tas meevallen
Gebruik ze zelf voor DSLR gear en richting de 200 - 250 euro is geen uitzondering. Ik wil niet dat me gear op de grond stuitert omdat me 20 euro tas uit elkaar dondert
Een standaard grijs scholieren-model Eastpack zit je ook zo al tegen de 60 euro mee.
Die is tofquote:Op zondag 19 januari 2014 14:44 schreef CrashO het volgende:
Zoiets? Is breed/hoog genoeg voor een 17" laptop. En stijlvol imo
[ afbeelding ]
Geitenleer![]()
In zo'n geval raad ik je aan om bij de Chinezen te kijken. Maar let wel, kwaliteit kost geld en in China is alles goedkoop, dus euhquote:Op zondag 19 januari 2014 14:57 schreef Mirel het volgende:
Daarnaast geloof ik echt niet dat mocht een tas 20 euro zijn, dat hij uit elkaar zou scheuren..![]()
Ik denk dat ik max 50 euro wil uitgeven aan zo'n tas
Hoe meer ruimte hoe beter.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:38 schreef Ferrari_Tape het volgende:
17 inch?!
Er zijn tegenwoordig ook tablets he!
Of speciale laptoptassen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |