Zou geweldig zijn.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Attack of the drones gaat nog komen.
Een stuk of 25 drones met bommetjes.
Er moet gewoon meer drank in. Een vrouw met een irritante stem die tegen iedereen aanzeikt alsof ze de meesteres is en iemand die in zijn eigen kots rolt ofzoquote:Op zondag 19 januari 2014 14:16 schreef Tropanzia het volgende:
Ik denk dat Utopia vanaf nu af aan steeds slechter bekeken gaat worden.
De deelnemers zijn niet interessant genoeg en het is nagenoeg elke aflevering hetzelfde liedje en hetzelfde gezeur.
Daarom denk ik dat Utopia alsnog een flop gaat worden.
Er mist gewoon spanning á la Terror-Jaap oid.
Die olie is een ramp op je gezicht.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:19 schreef SecretStoryWous het volgende:
Andrea: 'Zal ik ook even je gezicht doen?'
Klant: 'Nee.'
Komt goed, Aike maakt daar een instructie over, voor in het Handboek Utopiaanquote:Op zondag 19 januari 2014 14:16 schreef GekkePoes het volgende:
Bijna iedereen is daar vergeten hoe je een bed moet opmaken
[ afbeelding ]
Dat is maar goed ook, want Andrea duikt nu net de wc in.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:19 schreef SecretStoryWous het volgende:
Andrea: 'Zal ik ook even je gezicht doen?'
Klant: 'Nee.'
Ik denk dat ze zometeen opdracht krijgen om de slaapkamer uit te mesten. Er zijn al behoorlijk wat beelden van de troep aldaar gedraaid.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:17 schreef beequeen het volgende:
Leuk zo'n stiagair die af en toe de camera mag bedienen.
gewoon controleren of ze nog leeft of splinters heeftquote:Op zondag 19 januari 2014 14:18 schreef Deisyy het volgende:
Het slachtoffer van Andrea is net in slaap gevallen als ze wakker wordt gemaakt voor wat acupressuur in haar gezicht.
Dat is natuurlijk ook niet heel erg bevorderlijk om het te blijven volgen als je bijvoorbeeld ook al online volgt.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voorlopig gaat het nog wel goed. Waar we nu naar zitten te kijken komt pas over een dag of 10 op tv.
Ik zou zeggen introduceer Peter Jan Rens.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:19 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Er moet gewoon meer drank in. Een vrouw met een irritante stem die tegen iedereen aanzeikt alsof ze de meesteres is en iemand die in zijn eigen kots rolt ofzo
Even lekker de slaapzak buiten luchten, dat zou ik doen, lekker frisquote:Op zondag 19 januari 2014 14:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zometeen opdracht krijgen om de slaapkamer uit te mesten. Er zijn al behoorlijk wat beelden van de troep aldaar gedraaid.
Eén aardappel minder voor wie het niet conform instructie uitgevoerd heeft.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Komt goed, Aike maakt daar een instructie over, voor in het Handboek Utopiaan
Om het bij Aike te houden, ze zei zelf dat als haar baas haar zou zien dat hij zich af zou vragen wat ze daar in godsnaam aan het doen was.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Je hakt er wel in, maar zeker aangaande je laatste alinea heb je een valide punt. Er zijn incompetente managers net als dat er incompetente werknemers zijn ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |