jij kijkt teveel CCquote:Op zondag 19 januari 2014 14:08 schreef waxmask het volgende:
This is Peter Griffins Side Boob Hour!
[ afbeelding ]
Of ze het meekrijgt valt te betwijfelen, Vanassa kan het ws goed gebruiken om de gehaktballen in aan te bradenquote:Op zondag 19 januari 2014 14:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Trekt ze dat er af en krijgt ze dat in een goodie-bag mee naar huis???
Kom er maar in Huubquote:Op zondag 19 januari 2014 14:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Aha, ik had al zo'n vermoeden dat iemand binnen Talpa wel even haar deelname voor haar geregeld had. Ik dacht aan iemand die graag en vaak komt eten bij het restaurant van haar familie.
quote:Op zondag 19 januari 2014 14:09 schreef Tayu het volgende:
[..]
Of ze het meekrijgt valt te betwijfelen, Vanassa kan het ws goed gebruiken om de gehaktballen in aan te braden
ik ken er zat die zich met drugs op de been houden, de witte boorden junks alleen hebben mensen bij junks een ander beeldquote:Op zondag 19 januari 2014 14:05 schreef Tamaartje het volgende:
Charlotte heeft een vriend die rookt en blowt en ook in dat wereldje 'werkt'?
Oké DAAR ging het dus over.. ik dacht in de drugswereldquote:Op zondag 19 januari 2014 14:07 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ze woont in Hilversum en haar familie is eigenaar van Da Familia, een begrip in Hilversum. De meeste mensen die ik daar ken hebben direct of indirect met de tv-wereld te maken.
Deze ene klant brengt nog geen geld in het laadje, het compenseert net de uitgaven van gisteren aan massage=olie.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:10 schreef JediMasterLucia het volgende:
Die massage brengt in ieder geval geld in het laatje.
Dat heeft Aike en haar managementteam nog niet voor elkaar gekregen
Precies... Peter, Rienck en Andrea hebben geld in het laatje gebracht.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:10 schreef JediMasterLucia het volgende:
Nou Hakim begon net al dat het HEM een goed idee leek om meer te doen mbt de massage enzo.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:10 schreef JediMasterLucia het volgende:
Dat moet Andrea eerst aan Billy vragen.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:11 schreef community het volgende:
Ik ben vast de eerste die dit vraagt maar: is er ook een 'happy ending'
dit is al vanaf dag 1 bij rlsquote:Op zondag 19 januari 2014 14:11 schreef geennl het volgende:
valt me wel op dat stream 1&2 en 3&4 vaak het zelfde zijn. Er gebeurd toch wel meer?
geef het een weekje, dan heeft schimmeltje iedereen besmetquote:Op zondag 19 januari 2014 14:12 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Heeft iedereen daar nu voetproblemen?
Toen Peter dat vroeg, kreeg ie de wind van voren van Andrea.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:11 schreef community het volgende:
Yup, alleen eerst nog ff die handdoekjes terugverdienen.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:10 schreef JediMasterLucia het volgende:
De handdoekjes waren gratis.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:12 schreef community het volgende:
[..]
Yup, alleen eerst nog ff die handdoekjes terugverdienen.
quote:Op zondag 19 januari 2014 14:12 schreef swinferno het volgende:
[..]
geef het een weekje, dan heeft schimmeltje iedereen besmet
Schimpie...quote:Op zondag 19 januari 2014 14:12 schreef swinferno het volgende:
[..]
geef het een weekje, dan heeft schimmeltje iedereen besmet
Als je levend het terrein mag verlaten lijkt me dat al een 'happy ending' genoegquote:Op zondag 19 januari 2014 14:11 schreef community het volgende:
quote:Op zondag 19 januari 2014 14:13 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Als je levend het terrein mag verlaten lijkt me dat al een 'happy ending' genoeg
quote:Op zondag 19 januari 2014 14:14 schreef Jian het volgende:
Ook balen, wil je met je harses op TV, duwt Andrea je met je kop in een gat waardoor niemand je herkent......
quote:Op zondag 19 januari 2014 14:14 schreef Jian het volgende:
Ook balen, wil je met je harses op TV, duwt Andrea je met je kop in een gat waardoor niemand je herkent......
Haar fooi-gezichtquote:Op zondag 19 januari 2014 14:14 schreef Playin-g het volgende:
[ afbeelding ]
Aw, Charlotte kijkt wel heel schattig hier.
Daar doet harold vast niet aan meequote:
Ik zou daar pislink van worden als iemand die zooi zo in mijn haren zat te wrijven.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:15 schreef renevanlaaren het volgende:
al dat vet in haar haar ,ze kwam vast net bij de kapper vandaan![]()
Nou...quote:Op zondag 19 januari 2014 14:14 schreef Playin-g het volgende:
[ afbeelding ]
Aw, Charlotte kijkt wel heel schattig hier.
Attack of the drones gaat nog komen.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:16 schreef Tropanzia het volgende:
Ik denk dat Utopia vanaf nu af aan steeds slechter bekeken gaat worden.
De deelnemers zijn niet interessant genoeg en het is nagenoeg elke aflevering hetzelfde liedje en hetzelfde gezeur.
Daarom denk ik dat Utopia alsnog een flop gaat worden.
Er mist gewoon spanning á la Terror-Jaap oid.
waarom maak je dit zo persoonlijk? erg denigrerendquote:Op zondag 19 januari 2014 13:59 schreef community het volgende:
[..]
Nee natuurlijk. Maar jij snapt erniks van.
A: ze is geen manager, ze is een pipo die langskomt om groepsdynamiek te bestuderen en daar een rapport over naar de manager toestuurt.
B: zij zal NOOIT in een positie komen dat zij een beslissing maakt over ontslagen, zie ook A
C: zij zal nimmer op een niveau komen dat het gaat over een orde van grootte waar jij het over hebt.
D: die domme opmerking over dat managers sprinkhanen zijn die alles kaalvreten sloeg ookal nergens op want managers zijn mensen die in dienst zijn van een bedrijf, het zijn geen investeerders, of hedgefunds
Jij snapt er gewoon niks van, je weet niet hoe het werkt, en alles wat je erover zegt is domme bouwbakkerpraat. Je bent gewoon een verzuurd mannetje die waarschijnlijk op werk alles doet om de boel te verstieren.
Manager is kennelijk een soort verzamelterm voor alle nare ervaringen die jij hebt opgedaan in het bedrijfsleven. Meerdere mensen hier hebben (begrijpelijk) die associatie, maar jij bent er wel fenomenaal dom over.
Voorlopig gaat het nog wel goed. Waar we nu naar zitten te kijken komt pas over een dag of 10 op tv.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:16 schreef Tropanzia het volgende:
Ik denk dat Utopia vanaf nu af aan steeds slechter bekeken gaat worden.
De deelnemers zijn niet interessant genoeg en het is nagenoeg elke aflevering hetzelfde liedje en hetzelfde gezeur.
Daarom denk ik dat Utopia alsnog een flop gaat worden.
Er mist gewoon spanning á la Terror-Jaap oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |