wejoooquote:
de pannetjes worden natquote:
kunnen we voor zorgen.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:50 schreef Typisch het volgende:
ik hoop dat ts eens even snel een griepje krijgt
quote:Op zondag 19 januari 2014 13:50 schreef Ezell het volgende:
[..]slecht deze
[..]
klopt
maar goed ook eigenlijk
heb ik al, lulquote:Op zondag 19 januari 2014 13:50 schreef Typisch het volgende:
ik hoop dat ts eens even snel een griepje krijgt
afgelopen maandag zat ik wel aan de babi pangangmet bami jaquote:
ze kan wel beter krijgenquote:
quote:
Die eet alleen sushiquote:
nahquote:
hihiquote:Op zondag 19 januari 2014 13:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Griep zonder eerst HIV te geven is als een lege doos als cadeau inpakken met strikken en al.
Vrijdagavond sushi gegeten jaquote:Op zondag 19 januari 2014 13:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Die eet alleen sushi
(ja dat is japans, en ja ik bedoelde door de vissmaak![]()
)
Was dat date night ?quote:Op zondag 19 januari 2014 13:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vrijdagavond sushi gegeten ja
Bedankt voor de toelichting.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Die eet alleen sushi
(ja dat is japans, en ja ik bedoelde door de vissmaak![]()
)
ik ook vorige weekquote:Op zondag 19 januari 2014 13:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vrijdagavond sushi gegeten ja
ja eww want daat zit vlees in, dit dat , ewwwquote:Op zondag 19 januari 2014 13:52 schreef supersof het volgende:
sorry ezell
maar ik vind chinees eten echt vies
quote:
dan eet je het verkeerdequote:Op zondag 19 januari 2014 13:52 schreef supersof het volgende:
sorry ezell
Jammer,quote:
hij zat op de balletacademie lolquote:
Tja... zonder sterke smaken door kruiden dan wel vlees blijft er ook weinig over natuurlijk.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:52 schreef supersof het volgende:
sorry ezell
kinderachtige ventquote:Op zondag 19 januari 2014 13:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja eww want daat zit vlees in, dit dat , ewww
Ik mag dat. jong van geest dit datquote:
ik word altijd zo misselijk he. mijn moeder ook. de dag daarna altijd buikpijn enzoquote:
genoeg zonder vlees hoorquote:Op zondag 19 januari 2014 13:53 schreef Fok-it het volgende:
Begrijpelijk dat je Chinees niet lekker vind als vega ja, dat IS vlees
Of kruidig. Dan houd je gefrituurde banaan over in Nederland.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:53 schreef Fok-it het volgende:
haten op sumoquote:
Al kan je wel een pot atjar leegvretenquote:Op zondag 19 januari 2014 13:53 schreef Fok-it het volgende:
hihi - mama-quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |