quote:Op zondag 19 januari 2014 12:57 schreef gianni61 het volgende:
kijken of er bekenden bij zitten en keuze maken:
-meedoen
-uit elkaar halen
-blijven zitten en popcorn bestellen.
en overasl ook gewoon die penis vol in beeld, smeerpijpquote:Op zondag 19 januari 2014 13:39 schreef Toto69 het volgende:
http://www.pokemonunited.(...)chten-maar-dan-echt!!
quote:Op zondag 19 januari 2014 13:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en overasl ook gewoon die penis vol in beeld, smeerpijp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ĦĦĦ er van uit gaande dat er geen wapens voor handen zijn !!!quote:
Fietsketting om je nek en hard trekken.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:53 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
ĦĦĦ er van uit gaande dat er geen wapens voor handen zijn !!!
jammer voor je, probeer opnieuw.
voor dat shirt zou je al een dikke klap op je smoel krijgenquote:Op zondag 19 januari 2014 13:13 schreef Lodewijk94 het volgende:
ĦĦĦ wanneer er bekenden van mij bij betrokken zijn zal ik die onmiddellijk in bescherming nemen !!!
alleen mij gebeurd nooit wat en dat komt waarschijnlijk doordat ik 2mtr18 lang ben en
mijn gevechtshouding is perfect waarmee
[ afbeelding ]
al mijn kwetsbare / zwakke / gevoelige plekken volledig beschermd zijn !!!
quote:Op zondag 19 januari 2014 13:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Fietsketting om je nek en hard trekken.
Dag Lodewijk.![]()
ĦĦĦ kennelijk zijn jullie vergeten dat je niet bij mijn "smoel" en/of bij mijn nek kan komenquote:Op zondag 19 januari 2014 13:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
voor dat shirt zou je al een dikke klap op je smoel krijgen
quote:Op zondag 19 januari 2014 14:02 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
[..]
ĦĦĦ kennelijk zijn jullie vergeten dat je niet bij mijn "smoel" en/of bij mijn nek kan komen
want ik ben 2mtr18 lang waardoor jullie mij amper goed en/of doeltreffend kunnen raken !!!
Jij slaapt staand, Lodewijk?quote:Op zondag 19 januari 2014 14:02 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
[..]
ĦĦĦ kennelijk zijn jullie vergeten dat je niet bij mijn "smoel" en/of bij mijn nek kan komen
want ik ben 2mtr18 lang waardoor jullie mij amper goed en/of doeltreffend kunnen raken !!!
quote:Op zondag 19 januari 2014 14:12 schreef Bluurgh het volgende:
Zo iemand als TS zou ik ook m'n stamkroeg uitstampen
geen idee, iedereen in de kroeg zou je zo hard uitlachen dan, dat aan vechten niet meer gedacht werdquote:Op zondag 19 januari 2014 14:32 schreef Lodewijk94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[b]żżż en hoe denk jij dat dan te kunnen doen ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |