Als je geen noobgames meer hebt vind ik het sowieso een waardeloze carry. Zonder escape solo staan vind ik ook altijd erg risico volquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:20 schreef Harlon het volgende:
[..]
Viper is een beetje een noobstomp hero, maar zeker een goede als utility teamfighter.
Ik zie ook geen reden om hem echt als hardcarry te gebruiken, eerder een sterke solo mid of een 1 v 1 als je voor een aggro tri gaat en hem dan solo op de safelane tegen hun offlaner zet.quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:44 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Als je geen noobgames meer hebt vind ik het sowieso een waardeloze carry. Zonder escape solo staan vind ik ook altijd erg risico volik snap juist niet dat er mensen zijn die hem als harde carry willen
(of je tegenstanders moeten wel heel slecht picken)
probleem is dat je in zulke gevallen vaal uit het oog verliest (zeker als je soloque doet) dat je tegenstanders ook uit dit soort mensen bestaan maar die gewoon een net wat betere start hebben en die voorsprong als maar groter en groter wordt. Zorg de volgende keer dat jij de gene bent die harassed.quote:Op maandag 3 maart 2014 05:10 schreef Quotidien het volgende:
Net weer paar potjes gedaan hoor. Even de hoogtepunten:
Een morphling die zonder regen de lane ingaat, daar harrasst wordt en uit frustratie dan na 2 minuten (letterlijk) gg roept.
Een tusk die na 20 minuten echt met alleen een perseverance rond loopt,
Mensen die 5 man inrennen en dan opgeblazen worden om vervolgens team te flamen
Een earth spirit die tijdens fight letterlijk wat rond rent, halverwege ergens op R drukt en dan niemand raakt, en vervolgens gewoon dood gaat.
En dan alleen maar van dit soort gevallen.Je vraagt je echt af wat de gedachtegang van mensen is als ze weer met een quelling blade en 2 branches offlane gaan, en dan feeden en gefrustreerd gg gaan roepen.
Achja, dunning kruger effect enzo.
Ik harrass sowieso altijd, maar ik zit maar in één lane hè, ik kan niet in alle 3 de lanes tegelijk zijn. En het is gewoon fucking triest dat je zo achterlijk bent zonder stats of regen te gaan lanen en dan na 2 mintuen gg roepen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:37 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
probleem is dat je in zulke gevallen vaal uit het oog verliest (zeker als je soloque doet) dat je tegenstanders ook uit dit soort mensen bestaan maar die gewoon een net wat betere start hebben en die voorsprong als maar groter en groter wordt. Zorg de volgende keer dat jij de gene bent die harassed.
Vaak zat een noob game in mijn 1tje kunnen dragen immers.
Geen 6 ggbranches kopenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:45 schreef hehehe het volgende:
Met regeneration de lane ingaanwat ben je voor pussy. 1 magic stick is all you need. en 3 gg branches
Die copy pasterino blijft hilarisch.quote:If I can make a reasoned request with all flaming aside: If some admin is monitoring this chat, we really could use a different camera man if you've got the resources to make a switch. I feel like this event is big enough that missing the information on the map that we are is sorta unforgivable. This guy clearly needs a bit more practice and perhaps such a public forum isn't the place to get it. Just my 2 cents.
holy shit hoe verlies je 4 v 2?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 17:02 schreef 2Happy4U het volgende:
Godvertyfuskanker zooi, waarom speel ik dit spel nog. Binnen 10 minuten vertrekken 3 mensen van het andere team, enkel een Ursa en Skeleton King over. Onze Riki (natuurlijk een Rus) vertrekt ook. Verliezen we nog 4v2 omdat al die eikels nog blijven farmenWaarom moet ik support kiezen
Daarom moet je eigenlijk alleen met vrienden spelen en met ventrilo of zo. Speelt zo veel lekkerder als je dingen kunt afspreken en overleggen.quote:Op zondag 9 maart 2014 02:21 schreef Quotidien het volgende:
Ik zit net in een team met 4 mensen die allemaal met 600 gold, full hp, full mana naast elkaar dicht bij de sideshop zitten en gewoon niets doen als er een lycan T2 en T3 tower pusht. Ranked, 10 minuten in de game. Een lycan die gewoon mid inloopt en dan 2 towers pakt en niemand die iets doet, terwijl ze binnen een seconde of 7 terplaatse hadden kunnen zijn. Zelf had ik mijn tp al gebruikt en kon dus gewoon niets.
Nog wel geprobeerd te splitpushen, maar enemy team komt natuurlijk wel instantly met 4 man tp'en. Sja, als team dan ipv te defenden gewoon gaat junglen is het snel voorbij.
Waar zit je inmiddels qua rating kwoot? Ik zie dat soort dingen wel op de account van een vriend van me, maar die zit op 2300. Zelf kom ik dat gelukkig zelden tegen, ik heb tussen de 3k en 3.9k gezeten. Nu ~3.5k op m'n main account.quote:Op zondag 9 maart 2014 02:21 schreef Quotidien het volgende:
Ik zit net in een team met 4 mensen die allemaal met 600 gold, full hp, full mana naast elkaar dicht bij de sideshop zitten en gewoon niets doen als er een lycan T2 en T3 tower pusht. Ranked, 10 minuten in de game. Een lycan die gewoon mid inloopt en dan 2 towers pakt en niemand die iets doet, terwijl ze binnen een seconde of 7 terplaatse hadden kunnen zijn. Zelf had ik mijn tp al gebruikt en kon dus gewoon niets.
Nog wel geprobeerd te splitpushen, maar enemy team komt natuurlijk wel instantly met 4 man tp'en. Sja, als team dan ipv te defenden gewoon gaat junglen is het snel voorbij.
Vooral gemerkt dat je als je chille mensen tegenkomt, die het beste kunt toevoegen zodat je minder kans hebt op rustardsquote:Op zondag 9 maart 2014 08:16 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Daarom moet je eigenlijk alleen met vrienden spelen en met ventrilo of zo. Speelt zo veel lekkerder als je dingen kunt afspreken en overleggen.
Soms vraag ik me af waarom ik t ook alweer speel, daarna is het ineens weer een paar potjes chill :p.
3.4 momenteelquote:Op zondag 9 maart 2014 10:20 schreef Harlon het volgende:
[..]
Waar zit je inmiddels qua rating kwoot? Ik zie dat soort dingen wel op de account van een vriend van me, maar die zit op 2300. Zelf kom ik dat gelukkig zelden tegen, ik heb tussen de 3k en 3.9k gezeten. Nu ~3.5k op m'n main account.
Ik kwam ze vanochtend ook de hele tijd tegen. niet te fucking harden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |