haha ik ben ook niet zo goed in lol hoor maar vind het wel leuk en in ben nieuw in DotA haha.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:45 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik zeg ook niets over elo hell. Ô vrind, wilt gij mij de weg wijs maken in de Competitie der Legenden? Laten we dit avontuur samen aangaan.
dat jaquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:11 schreef znarch het volgende:
Lol is sowieso easymode als je Dota kent. Zo lastig zal het niet zijn om daar in te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
? Mijn spelling was correct ?quote:Op maandag 27 januari 2014 00:26 schreef Quotidien het volgende:
Sowieso wordt erg vaak fout gespeld. Op internet kom je onder andere tegen: 'so wie so', 'zowiezo', 'zo-wie-zo', 'sowiezo', 'zowieso', 'sowiso', 'zowizo', 'soïso', 'zoïzo', 'soieso', 'zoiezo', 'zo en zo', 'sobieso' en 'zobiezo'.
Dat wel, was meer in het algemeen voor de leuk enzoquote:
Oh op doe fiets. Ja het is soberso een van de meest fout gespelde woorden ja.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:29 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dat wel, was meer in het algemeen voor de leuk enzo
quote:Op zondag 26 januari 2014 19:59 schreef Quotidien het volgende:
Net een baby roshan courier gekregen.
En screenshot v/d dag:Heeeeel erg interessante bottlerush tactiek. Nou ja als die andere gast gewoon te laat is bij de eerste wave heeft 'ie hem wel direct. Niet dat het een goede build is, maar dat terzijde. Trench tier ftw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
Huskar was dan ook echt te easy om te counteren. Stun + pure = heeeeel erg dooie huskar. Maar de noobs zullen wel weer gaan janken. Vind de hero nog steeds niet heel erg sterk, hij is alleen in de laning stage echt niet te doen in een 1 op 1 voor de meeste heroes. Verder ziet het er erg tof uit, Earth spirit tenminste fatsoenlijk generfed, kut hero is goed aangepakt al had die nog wel een hardere tik mogen hebben van de nerfhammer. Brood tenminste ook niet meer zo irritant. Alleen die speed op bloodcyka mogen ze nog aanpakken.quote:
Ik ga meestal gewoon max level dagon ernaastquote:Op maandag 27 januari 2014 21:55 schreef Scheringa het volgende:
Wel goed dat je nu 1 ward kan sharen, daar zat ik eigenlijk al een beetje op te wachten.
En Aghs op Lion is sick in teamfights nu!
Ja die skill is gewoon extreem kut en dat 'ie met 1000+ MS aan het rondcrossen is, is ook gewoon niet grappig meer.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 00:09 schreef hehehe het volgende:
Bloodseeker zuigt, dus dit is een stap in de goede richting. IceFrog moet 'm wel anders buffen dan dit en die skill dat je niet meer kunt juken onder 50% is dan weer iets te op...
Ik gok dat hij Earth Spirit bedoeldequote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:59 schreef Silverdigger2 het volgende:
hoezo is earthshaker zo imba dan?
hij kan een beetje in de offlane creeps blocken maar verder niet
tevens onderzoek naar dota:
http://esportsexpress.com(...)mong-dota-2-players/
http://esportsexpress.com(...)ideal-amount-of-try/
Toen sun ray nog slowdequote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:31 schreef Silverdigger2 het volgende:
pheoniixx solo mid 78% winrate![]()
jaja dat was de earthspirit.. maar dan van die tijd
wat een beestentijd was datquote:
healen deed ie altijd al, easy FB mid op lvl 3 of lvl 4 met die blinkjump en heal / dmgquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:09 schreef hehehe het volgende:
Hij is al generfd in deze patch, de nerf is er vandaag bijgekomen anders wisten we gister al dat ie vandaag zou komen...
Ik kom er net pas achter dat Phoenix veranderd is, wist helemaal niet dat Sunray niet meer slowde en dat ie nu ook healed?
Vette animations bij die Phoenixquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:14 schreef hehehe het volgende:
Check die Phoenix er ziek uitzienwel erg groot allebei trouwens. en Terrorblade moet nog wat gefinetuned worden als ik dat zo zie.
Is ie niet meer hetzelfde als bij dota 1 dan? Toch gewoon een nuke held die niet dood kan maar in zo een brandend ei veranderd en dan weer opstaatquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:09 schreef hehehe het volgende:
Hij is al generfd in deze patch, de nerf is er vandaag bijgekomen anders wisten we gister al dat ie vandaag zou komen...
Ik kom er net pas achter dat Phoenix veranderd is, wist helemaal niet dat Sunray niet meer slowde en dat ie nu ook healed?
Er is toch een optie onder "preferences" voor de themed map of normal, of is die weg?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:40 schreef hehehe het volgende:
verliezen met terrorblade, dat zijn noobs die drums en midas kopen.
Phoenix heb ik nog niet gespeeld en ook nog maar 1x tegen gespeeld dus daar kan ik nog niet wat over zeggen
themed maps vind ik altijd super kut, sowieso alles met sneeuw. dat vuurwerk komt me ook de strot uit. Alleen die torens zijn wel geinig maar thats it. ik snap niet waarom valve geen optie doet voor classic of themed.
enige wat je moet doen met terror is bot gaan (zorg ervoor dat je farm krijgt). dan power treads rushen, vervolgens manta (eerst yasha) dan eye of skadi en tis gg.
in dota 1 ging ik altijd diffusal blade maar dat werkt niet meer op ranged illusions dus skadi is dan een goed alternatief. geeft ook nog meer stats :>. je hoeft niet perse mee te doen in teamfights. hij kan in een aantal seconden towers neerknallen met metarmorphose en illus.
Max eerst metarmorphose samen met illusion, doe 1x reflection (op level 2) en Sunder op level 10.
edit: SPEEL VOORZICHTIG. alleen meedoen in teambattles als je demon vorm hebt en je moet niet ''graag'' je ulti willen gebruiken. gewoon die lui van een afstandje neerknallen, beetje micro'en met je illus en goed gepositioneerd blijven staan.
Veel mensen kunnen er tot nu toe uitstekend mee feeden.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:10 schreef Donderkonijn het volgende:
die terrorblade is debiel sterk zeg.....denk dat mensen nog ff moeten uitvogelen hoe ertegen te spelen, maar die gast maait towers in luttele seconden weg. Beste pusher tot nu toe?
Boeienquote:Op zondag 2 februari 2014 03:12 schreef Polacco het volgende:
De winrate van alch is flink naar beneden gegaan deze week...
lol is een kopie van honquote:Op zondag 2 februari 2014 03:25 schreef Quotidien het volgende:
die nieuwe lina set is wel geil tog
zie je maar weer dat dotka een kopie van lol is
add me dan in je stackquote:Op zondag 2 februari 2014 16:15 schreef Quotidien het volgende:
te lang geleden dat we met de fok! deathsquad speelden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |