wedden dat ik je 1v1 met elke matchup gewoon bopquote:
Behalve dat ik niet zoveel zou zeuren als ik niet bijna elke game 2-3 randdebielen in team krijg, en niet 9% van de potjes kut zijn, maar de echt leuke potjes met een chill team waar iedereen goed zn ding doet zeldzaam zijn. De mensen die in de 3k zitten en dit niet hebben (zoals clapclap) zitten in de goede bracket, mooi voor hen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:11 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel eens een kutgame; en als iedereen dat 1% van z'n games heeft dan zijn 9% van de potjes kut, en die kutteammates onthou je... maar je bent zelf de 1% (pun intented) die ook wel eens een game voor andere verpest.
2.9k.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:23 schreef DjUntzUntz het volgende:
op wat voor MMR spelen jullie stelletje knapen dan?
Als je echt wil verbeteren zijn er meer dan genoeg methodes voor. Je eigen games analyseren bijvoorbeeld. Doelgericht werken aan verbetering werkt beter dan jezelf detyfus ergeren aan je ELO rating.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:57 schreef Quotidien het volgende:
dat is nou de klacht van het verhaal_!
Maargoed. Als je dan ook even hiernaar had gekeken:
[ afbeelding ]
whatever. ik accepteer mijn lot als sub 4k trash en zal nooit meer zeuren over de elo hell.
Dacht dat jij het altijd had over 'walgelijke heroes picken'quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:57 schreef Quotidien het volgende:
dat is nou de klacht van het verhaal_!
Maargoed. Als je dan ook even hiernaar had gekeken:
[ afbeelding ]
whatever. ik accepteer mijn lot als sub 4k trash en zal nooit meer zeuren over de elo hell.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:15 schreef Chipz het volgende:
[..]
Dacht dat jij het altijd had over 'walgelijke heroes picken'
4700, maar wil graag de 5k aantikken... 'quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:23 schreef DjUntzUntz het volgende:
op wat voor MMR spelen jullie stelletje knapen dan?
Ik speelde op EU east. En met engels als taal geselecteerd sprak zowaar iedereen ook engelsquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:41 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Amerikanen zijn nog dommer dan Europeanen
Super irritant als mannetjes al het goud stelen als ze bij je in de lane zittenquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:53 schreef znarch het volgende:
[..]
Ik speelde op EU east. En met engels als taal geselecteerd sprak zowaar iedereen ook engels
Daar heb ik ook altijd last van...quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:33 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Super irritant als mannetjes al het goud stelen als ze bij je in de lane zitten
Ben ik het trouwens niet helemaal mee eens. Kan ook de andere kant op werken, maar dan zou het verschil tussen je solo mmr en je party mmr dus in het voordeel moeten zijn van je solo.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Je moet gewoon niet huilen quoto
Als je daalt zit je dus niet in de goede mmr en ben je gecarried door anderen en zit je onterecht in 3200 of wat je dan ook zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |