1:15.07quote:
Zal wel jetlag hebben.quote:Op zondag 19 januari 2014 09:15 schreef Evertjan het volgende:
frank snoeks is weer aardig aan het brabbelen
Dan hadden ze Herbert en Hersman er toch ook wel bijgestopt?quote:Op zondag 19 januari 2014 09:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die zit gewoon in een bezemkast in Hilversum hoor.
Beetje a la Sierdgod.quote:Op zondag 19 januari 2014 09:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor. Hij zit daar in Nagano.quote:Op zondag 19 januari 2014 09:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
net zoals sierd de vos?quote:Op zondag 19 januari 2014 09:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik betwijfel het.quote:Op zondag 19 januari 2014 09:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Liever van mijn centen een commentator die bij het WK sprint aanwezig is dan 1 die ergens voor een groepswedstrijdje van de CL naar Barcelona gaat ofzoquote:
Dan gaat Sjek van Gelder meequote:Op zondag 19 januari 2014 09:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Liever van mijn centen een commentator die bij het WK sprint aanwezig is dan 1 die ergens voor een groepswedstrijdje van de CL naar Barcelona gaat ofzo(of ze moeten dat wel gewoon vanuit de studio doen)
Wel alleen als het Barcelona betreft.quote:Op zondag 19 januari 2014 09:21 schreef Slobeend het volgende:
NOS-verslaggevers gaan zelfs voor samenvattingen van de CL naar het buitenland
Serieus? Dat zou wel echt weggegooid geld zijnquote:Op zondag 19 januari 2014 09:21 schreef Slobeend het volgende:
NOS-verslaggevers gaan zelfs voor samenvattingen van de CL naar het buitenland
En als ze Jeroen Grueter heten?quote:Op zondag 19 januari 2014 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel alleen als het Barcelona betreft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |