hoezo nietquote:Op zondag 19 januari 2014 03:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Wohoohowow 3:35 alweer. Dit kan ik niet waarderen
Omdat ik vandaag weer niks aan school heb gedaan en vroeg opstaan er nu morgen ook weer niet inzit wil ik het nog enigszins effectief maken. Gelukkig heb ik voetbal morgen als excuusquote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 03:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat ik vandaag weer niks aan school heb gedaan en vroeg opstaan er nu morgen ook weer niet inzit wil ik het nog enigszins effectief maken. Gelukkig heb ik voetbal morgen als excuus
half 5quote:Op zondag 19 januari 2014 03:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]ik mag morgen ook weer oud en vertrouwd een kater wegwerken tijdens het feyenoord kijken.
hoe laat speelt ajax
16:30. Hele dag gevuld dusquote:Op zondag 19 januari 2014 03:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]ik mag morgen ook weer oud en vertrouwd een kater wegwerken tijdens het feyenoord kijken.
hoe laat speelt ajax
Komt goed. Ga niet janken ook ik doe het immers zelf. Maar ja... als ik dan weer 1:00 slapen als doelstelling neem is het toch wel weer een teken hoe het met mijn huidige zelfdiscipline staatquote:
fucked up jaquote:Op zondag 19 januari 2014 03:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt goed. Ga niet janken ook ik doe het immers zelf. Maar ja... als ik dan weer 1:00 slapen als doelstelling neem is het toch wel weer een teken hoe het met mijn huidige zelfdiscipline staat
soms wel. Heb altijd bruin verder hoor. Tarwe sesam vers van de bakkerquote:
trustenquote:Op zondag 19 januari 2014 04:04 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga slapen.
hopelijk morgen op tijd wakker en fit voor feyenoord
trusten![]()
Ik geef om mijn mede-fokkersquote:Op zondag 19 januari 2014 04:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vast wel. Bedankt dat je me naar bed stuurt.
Jij was vroeg wakker.quote:
ja hequote:
Haha, goed bezig. Het is wel goed weer om te hardlopen.quote:Op zondag 19 januari 2014 10:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ja he
Ik wilde gaan hardlopen en werken maar ik ben pas net weer wakker
ik ga morgenochtend welquote:Op zondag 19 januari 2014 10:25 schreef Muto het volgende:
[..]
Haha, goed bezig. Het is wel goed weer om te hardlopen.
Hoi JC.
Geloof er niks van.quote:
they say I'm better of now, than I ever was with herquote:Op zondag 19 januari 2014 02:32 schreef Fok-it het volgende:
Am I`m better of dead, am I better of a quiter?
oke dan geloof jij het nietquote:
Lekker man.quote:Op zondag 19 januari 2014 10:39 schreef Spatieloos het volgende:
Ik zou ook weer eens moeten hardlopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |