Klopt, maar als hij die lekke band niet had gehad....quote:
Dat wou ik net zeggen haha, nou dat is van noord naar zuid in ons kikkerlandje.. En dat is veel, offroad, met heuvels, stenen, motor, en motor hangend aan je motorquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach, beter dan vorig jaar, toen 1,2,3 Kamaz was.
En Nijen Twilhaar WTF, 350 km met Barreda op sleeptouw350 km weet je hoe ver dat is
Ja vooral dat laatste, doet mij ook nog eens vermoeden dat er misschien iets niet deugde aan zijn truck.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:48 schreef DieselTank het volgende:
Maar dat hij had moeten wachten voor de mini vind ik wel een zwakke reden.. En vooraal omdat een official heeft gezien dat er illegale reparaties gedaan werden.. Dus ze speelden wel vals maar dat is russisch he
We moeten MINI Maxi eens inschakelen om een grondig te gaan checkenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:49 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ja vooral dat laatste, doet mij ook nog eens vermoeden dat er misschien iets niet deugde aan zijn truck.
1 3 4 5 nuquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach, beter dan vorig jaar, toen 1,2,3 Kamaz was.
En Nijen Twilhaar WTF, 350 km met Barreda op sleeptouw350 km weet je hoe ver dat is
Exact mijn conclusie! En niet te vergeten de buggy/quad van Maxxis, althans dat vind ik dan.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:51 schreef DieselTank het volgende:
Hopelijk worden de HRXjes en de VEKA MAN team verbeterd want beide autos / teams hebben veel potentie hoor!
Maxxis is volgens mij ook volgas aan het verbeteren.. Want volgens mij worden ze elk jaar beter. En natuurlijk een handrem lampje toevoegen want anders worden de remmen een beetje heetquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Exact mijn conclusie! En niet te vergeten de buggy/quad van Maxxis, althans dat vind ik dan.
Wel mooi poëtisch beeld was dat jaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
Was dan wel weer prachtig dat Nasser tegen zn auto staat te zeiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |