abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145236577
-O-

Foto facebook Harmen Scholtalbers
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 5 oktober 2014 @ 23:03:50 #227
39237 crew  H_T
2733
pi_145239507
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 16:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Beide dan maar goed Robbie Gordon is sws een held omdat hij dat hij het zegt

Hij zegt ook dat het alleen een probleem is van peugeot dus niet om iedereen te bashen
Puur qua verwachting zou ik zeggen dat Robbie die bars meer nodig heeft dan de Peugeot-rijders. De grote vraag is niet of, maar wanneer hij de Gordini op het dak legt

Ik ben wel erg blij dat hij er weer bij is :D
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_145244560
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:03 schreef Alexxxxx het volgende:
-O-
[ afbeelding ]

Foto facebook Harmen Scholtalbers
flinke crash zo te zien: gewonden?
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_145246246
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 07:54 schreef Leipo666 het volgende:

[..]

flinke crash zo te zien: gewonden?
nope, crew is weer fris en fruitig begreep ik
pi_145297054
Marcel van Vliet op facebook:
De Maurer MAN staat wel klaar voor Dakar en kan verhuurd worden of verkocht worden. Peter en Ik rijden op onze eigen trucks. De truck van Kuipers heeft nieuwe bezetting.

Vrijdag gaan we even langs bij Veka, even kijken wat er verder nog te melden is :s)
pi_145306397
Even nog tickets voor de preproloog fixen :P
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_145436652
En wat is de laatste stand van zaken bij VEKA? In Marokko hoorde ik wisselende verhalen over deelname.
pi_145438599
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 20:28 schreef Impry het volgende:
En wat is de laatste stand van zaken bij VEKA? In Marokko hoorde ik wisselende verhalen over deelname.
Die doen gewoon mee met 5 trucks, wel met iets andere bezetting. Hebben bewust voor mediastilte gekozen de afgelopen tijd. Komend weekend gaan ze testen in Frankrijk, dan brengen ze ook wat meer nieuws naar buiten.
pi_145438882
heeft iemand de uitslagen van Marokko?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 22:06:55 #236
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_145439601
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 21:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
heeft iemand de uitslagen van Marokko?
Bij de trucks was de Rooy 1, Stacey 2 en vd Bosch 3
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_145440546
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 22:06 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Bij de trucks was de Rooy 1, Stacey 2 en vd Bosch 3
Van den Bosch prima dan, wie zaten daar achter?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 11 oktober 2014 @ 23:00:01 #238
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_145441352
Weet ik niet, heb alleen dat rijtje gehoord eigenlijk :@
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_145448485
Complete uitslag staat op http://rallymaniacs.nl/wk(...)-rooy-wint-de-trucks

edit: shit nee, das etappe 6...
pi_145460121
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die doen gewoon mee met 5 trucks, wel met iets andere bezetting. Hebben bewust voor mediastilte gekozen de afgelopen tijd. Komend weekend gaan ze testen in Frankrijk, dan brengen ze ook wat meer nieuws naar buiten.
Ok, mooi zo!
pi_145563216
https://www.facebook.com/(...)6826/?type=1&fref=nf

"Van Merksteijn Motorsport niet naar Dakar 2015 / Rallye du Maroc 2014

Het kleine broertje van Le Dakar, zo wordt de rally van Marokko ook wel genoemd en daar kunnen wij ons als VM Motorsport team goed in vinden.
Wij hebben als team goed kunnen ervaren hoe het werken met de Mini is, en onder welke omstandigheden dit kan zijn bij Le Dakar in Zuid-Amerika.

De eerste serieuze teambeproeving kwam natuurlijk tijdens en na etappe 2 toen Peter en Eddy met de Mini zijn gecrashed.
Dit gebeurde op een moeilijk bereikbare en publiekloze plaats wat erin resulteerde dat Peter en Eddy 6 uur lang op hulp hebben moeten wachten.
Gelukkig was hierbij geen sprake van lichamelijk letsel, de Mini daarentegen had behoorlijk wat schade.
De monteurs hebben zich erin vastgebeten en ervoor gezorgd dat de equipe bij de start van etappe 4 weer helemaal paraat stond.
Deze zware crash en enkele andere situaties zijn dusdanig confronterend geweest dat meer training met de Mini en het overige materieel essentieel is.

In een teambespreking is dan ook besloten dat deelname aan Le Dakar 2015 te kort dag is.
Wanneer er nu een deelname aan Le Dakar zou zijn dan is de kans te groot dat dit resulteert in een vroegtijdige uitval.

Uiteraard was dit voor het hele team iets dat bij aanvang van het Dakar avontuur nooit voor ogen is gehouden.
Het meedoen aan het geweldige Dakar avontuur was voor een deel gebaseerd op de goede deelname van Peter aan de rally raid Qatar 2013.
Ter voorbereiding op Dakar 2015 heeft Peter zich ruim 1 jaar lang fysiek optimaal voorbereid, echter het meedoen met de rally van Marokko heeft het hele team doen inzien dat er zeker nog intensiever en frequenter met de Mini getraind moet worden om met Le Dakar goed te presteren.

Er zal dan ook een planning voor 2015 worden gemaakt waarbij Peter verschillende rally raids zal gaan rijden om meer ervaring op te doen.

Uw vertrouwen wordt bijzonder gewaardeerd en wij hopen dat er begrip is voor dit besluit.

Met vriendelijke groet,

Team VM Motorsport"

Jammer -O- maar ik denk wel de beste beslissing....
pi_145563454
Zeker jammer ja! }:| :D
Maarja, volgend jaar meer oefenen is wat het team nodig heeft.
pi_145564082
Over hoeveel ervaring hebben we het dan?
pi_145568097
Een aantal wedstrijden uit het Rally Raid kampioenschap, zoals bijv. van Loon dit jaar ook heeft gedaan.
Welke dat precies zullen zijn wordt nog bepaald.
pi_145568419
Hier nog tricky doorkomst van Alvarez die ik vorige week in Marokko filmde:
pi_145568530
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 14:55 schreef Impry het volgende:
Een aantal wedstrijden uit het Rally Raid kampioenschap, zoals bijv. van Loon dit jaar ook heeft gedaan.
Welke dat precies zullen zijn wordt nog bepaald.
Bedoelde meer de ervaring die hij nu al heeft
pi_145568627
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 15:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Bedoelde meer de ervaring die hij nu al heeft
Junior heeft in Qatar gereden, dat waren 5 proeven.
Nu 5 proeven in Marokko en dan wat testkilometers op Furstenau.
pi_145568697
Maar wel meteen in een mini gaan rondrijden dus ?
pi_145569202
Klopt, hij heeft trouwens al wel veel kilometers op de gewone rallypaden gemaakt (WRC + NL), denk zo'n 50 wedstrijden.
pi_145569458
Dan moet een dakar ook wel lukken, maar dan kan je beter nog steeds gewoon in een langzame wagen starten en hem eerst zien uit te rijden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')