SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent in goed gezelschap kennelijk...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:23 schreef iamredleader het volgende:
Met een hele jonge Jim Carey en een niet vreselijk uitgeleefde Tommy Lee Jones
raar accent sowiesoquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:31 schreef wyccie het volgende:
Hahaha, ik hoor nu dat stukje van PS op de radio, en ik dacht even Vlaams te horen.
Ja ik zat mobiel dus ik had het niet doorquote:
Nu zit je weer in het juiste topicquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja ik zat mobiel dus ik had het niet door.
Wat ben je nou weer in welke kleurstof aan het zetten?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
raar accent sowieso
En de shoot is weer lekker kliederen in de douche
mensenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat ben je nou weer in welke kleurstof aan het zetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Dat klonk bot. Ik bedoel: wil iemand zo vriendelijk zijn om even met me mee te denken?Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Okee ik wil even feedback. Welke van de 3 is het krachtigst? Dit gaat alleen om kleur e.d., de foto en compositie kunnen nog anders worden, ik moet nog kiezen welke foto het precies wordt uit de shoot van vandaagHangt er vanaf. Als het gaat over "dood" dan nr 2 (huid is zo bleek dat persoon dood lijkt). Als het gaat over "donker, depressief", nr 3.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Dat klonk bot. Ik bedoel: wil iemand zo vriendelijk zijn om even met me mee te denken?
Nr 1 is te "vrolijk" qua kleur.-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
kun je uitleggen waarom of gewoon een gevoel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |