neequote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:04 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
SOF geef eens een cijfer, 1/10:
http://www.asos.com//Rive(...)uct.aspx?iid=2984394
voor een man: 5,5quote:
ik ben ook kanjer zenuwachtigquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hoevaak moet ik t nog zeggen
pre match stress
na woesndag is t over
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:04 schreef Typisch het volgende:
er is een chick jarig die ik al ken vanaf de basisschool waar ik nu heen kan gaan om onbeperkt te zuipen op haar kostendit boeit echt iedereenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu heb ik niks te doen![]()
hebben chinezen wel vaker last van, 60+ maar er uit zien as 12quote:
Inderdaad. Ik dacht dat hij het over morgen had. Wat mij ook al verbaasde.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
jezus heb je daar nu al last van?
er is een chick jarig die ik al ken vanaf de basisschool waar ik nu heen kan gaan om onbeperkt te zuipen op haar kostenbeetje jammer dit typSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu heb ik niks te doenOp donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
ja denk ik ookquote:
NEIN NEIN NEINquote:
atquote:
heyquote:
Mwah lekker fokked op al de hele week, dat heb je als je alleen met joden werktquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
jezus heb je daar nu al last van?
De drager maakt het mannelijk tochquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:06 schreef supersof het volgende:
[..]
voor een man: 5,5
voor een vrouw: 8
ik weet niet, als dat witte blauw was ofzo dan was het al wat mannelijker
baasquote:
er is een chick jarig die ik al ken vanaf de basisschool waar ik nu heen kan gaan om onbeperkt te zuipen op haar kostenJe ken toch gaan en met je matties plezier hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu heb ik niks te doenIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
ditquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Je ken toch gaan en met je matties plezier hebben?
zoek anders eentje met andere kleurenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:07 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
De drager maakt het mannelijk toch![]()
Lijkt me wel een ideale tas om langs de turkse groenteboeren te gaan op m'n tomos als ik een chill huisje heb gevonden
Typisch zoekt excuses buiten zijn gezondheid/gesteldheid om om niet 3 dagen oprij te hoeven drinken. Oudheid omarmen is een langzaam procesquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Je ken toch gaan en met je matties plezier hebben?
oh weet nietquote:
Groeeen groeeenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:07 schreef supersof het volgende:
[..]
zoek anders eentje met andere kleuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |