volgens mij maakte hij een grapjequote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:00 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
We wachten met spanning, het is nu overmorgen....
Kut, helemaal vergeten om te halen. Kijken of het morgen luktquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:00 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
We wachten met spanning, het is nu overmorgen....
tuurlijkquote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:03 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Kut, helemaal vergeten om te halen. Kijken of het morgen lukt
Haha ik kende het woord niet, maar dan nog idd.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:13 schreef starla het volgende:
Wat een topic zeg...pffff.
Iedereen weet dat reiskutje één woord is.
Ik was in september in Tokyo (akihabara) met een stel vrienden en 1 heeft zo'n ding gehaald.quote:Op zondag 19 januari 2014 11:09 schreef lukaon het volgende:
Inderdaad, reinigen is super simpel. Spul is ook nog eens antibacterieel. Voelt ontzettend goed.
Tenga is groot hoor, ze hebben veel meer modellen. In Japan wordt er zelfs mee op straat geadverteerd. Ze zijn daar niet zo preuts. Hier ook overal te krijgen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
omdat het nu weer morgen is en er nog geen inhoudelijke post is geweest van jequote:Op woensdag 29 januari 2014 12:22 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Wat laat je denken dat ik het niet zou doen?
Nu al jaloers?quote:
nue da nie , en zo wel makkelijk uit te leggenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:56 schreef yukon het volgende:
[..]
Zo'n lesbo bij de spaanse douane: "Que pasa?" terwijl ze die nepkut omhoog houdt
Wat een ontzettend dikke ellebogen zegquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:01 schreef nosmo_king het volgende:
[ afbeelding ]
je kan ook zoiets als dit zien te krijgen. ken je dit?
..noemen ze een vrouw...
Dat komt omdat deze foto met een groothoek gemaakt is..quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:09 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Wat een ontzettend dikke ellebogen zeg
Want?quote:
Dan is een fleshlight toch goedkoper denk ik, en die heeft nooit hoofdpijnquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:01 schreef nosmo_king het volgende:
[ afbeelding ]
je kan ook zoiets als dit zien te krijgen. ken je dit?
..noemen ze een vrouw...
Ik vind dat best een calvinistische gedachtengang. Sommige stellen gebruiken sextoys tijdens de sex om hun sexleven wat op te leuken. Zo kun je ook het masturberen wat opleuken. Ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:02 schreef TheBurnerMan het volgende:
Wat een autistische triestelingen die deze attributen 'nodig' zijn.![]()
Kom op zeg. Handje is voldoende toch. Een een beetje zelfdiscipline. En nog beter, neuk een echte vrouw.
Sextoys met een vrouw om het op te leuken is top natuurlijk.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:57 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik vind dat best een calvinistische gedachtengang. Sommige stellen gebruiken sextoys tijdens de sex om hun sexleven wat op te leuken. Zo kun je ook het masturberen wat opleuken. Ik zie het probleem niet.
Mastruberenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:54 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Sextoys met een vrouw om het op te leuken is top natuurlijk.
Maar om je mastruberen op te leuken?Mastruberen is een noodzaak. Sex met een vrouw is het doel. Als mastruberen te 'comfortabel' word verliest men aandrang naar een vrouw. Dus verkleint het je succesrate tot veroveren (en neuken) van een eckte vrouw.
Exactemente. Je tampeloeris leegschieten met de hand bij gebrek aan vrouwen moet spartaans.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Mastruberen
Man, masturberen zal nooit een vervanging voor een vrouw zijn. Tenminste, bij mij is sex met een vrouw meer dan alleen die beweging van je penis in haar.
Ik vind dat behoorlijk traditioneel en nogal eenzijdig gedacht. Alsof sex alleen bestaat in het 'veroveren en neuken' van een vrouw en het neuken van een partner het enige doel is. Er zijn meerdere vormen van sex en masturbatie valt daar gewoon ook onder. Ook mannen binnen een relatie masturberen vaak genoeg. Als je dat dan op een leuke manier nog lekkerder kunt maken, wat is dan het probleem?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:54 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Sextoys met een vrouw om het op te leuken is top natuurlijk.
Maar om je mastruberen op te leuken?Mastruberen is een noodzaak. Sex met een vrouw is het doel. Als mastruberen te 'comfortabel' word verliest men aandrang naar een vrouw. Dus verkleint het je succesrate tot veroveren (en neuken) van een eckte vrouw.
Het gevaar dat het te lekker wordt...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:13 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik vind dat behoorlijk traditioneel en nogal eenzijdig gedacht. Alsof sex alleen bestaat in het 'veroveren en neuken' van een vrouw en het neuken van een partner het enige doel is. Er zijn meerdere vormen van sex en masturbatie valt daar gewoon ook onder. Ook mannen binnen een relatie masturberen vaak genoeg. Als je dat dan op een leuke manier nog lekkerder kunt maken, wat is dan het probleem?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |