Je bent zelf een leuk boekquote:
Ik kan mijn oordeel over hem nog niet vellen, dus voor ik dat doe wil ik eerst ippaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:24 schreef Etsu het volgende:
Ik vind Paxcon een debiel.
Wie dit ook vindt, typ 124.
Ik spreek geen straattaal, dus zou fijn zijn als je even wilt vertellen wat 'ippa' inhoudt.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan mijn oordeel over hem nog niet vellen, dus voor ik dat doe wil ik eerst ippa
pijpenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik spreek geen straattaal, dus zou fijn zijn als je even wilt vertellen wat 'ippa' inhoudt.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:28 schreef Rodawa het volgende:
neuken seks pijpen blowjob bef kut geil opwinding sm bukkake willywarmer hondjesstylo
Zo, even wat sherlocktermen voor Jhali.
neuken seks pijpen blowjob bef kut geil opwinding sm bukkake willywarmer hondjesstylo
jhali dearest osuchi fairydust willemquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:28 schreef Rodawa het volgende:
je vergeet peggenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:28 schreef Rodawa het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |