De rot op was toch serieus?quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:30 schreef Etsu het volgende:
Ik zat net op grindr te kijken en iemand draagt de naam 'Insomnia'. Nu zit ik te twijfelen of het de onze inso is of niet.
*strooit glitters*quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat maakt mij verder niet zoveel uit, daar heb ik normaal gesproken geen last van
nicequote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:35 schreef Jimbo het volgende:
Bol.com
-250 korting
-5 eur korting
ebook , 2.50
thats what she saidquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:35 schreef Muto het volgende:
https://vine.co/v/hlnhIw2722h
zit er best wel lekker in.
Als ik hem opgehaald had was ik al meer aan parkeren kwijtquote:
Ik had deze verwacht.quote:
250 euro korting?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:35 schreef Jimbo het volgende:
Bol.com
-250 korting
-5 eur korting
ebook , 2.50
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:35 schreef Jimbo het volgende:
Bol.com
-250 korting
-5 eur korting
ebook , 2.50
uhh 2.50quote:
Die app is een ramp. Zaten toentertijd standaard op android-toestellen en waren niet te verwijderen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:37 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
godverdommewel alleen via hun app
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:38 schreef Muto het volgende:
[..]
Die app is een ramp. Zaten toentertijd standaard op android-toestellen en waren niet te verwijderen.
welk boekie gekocht?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:39 schreef Jimbo het volgende:
Achja, wel lekker vanavond op de bank met een boekje erbij, alvast extra in de sfeer komen voor woensdag
Die rotterdam hooliganquote:
Van die geestelijk beperkte Feyenoord hooligan met zijn stoere tv-optredensquote:
Aha, burgelijk.quote:
Mja was al halverwege maar had hem hier niet liggenquote:
zeur nietquote:
Ik zou niet meer rustig in Rotterdam komen. Dit soort uitspraken zullen je blijven achtervolgen. Wanneer ben je in Rotterdam?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van die geestelijk beperkte Feyenoord hooligan met zijn stoere tv-optredens
Al zal het boek best leuk zijn, maar die gozer...
Maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:41 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik zou niet meer rustig in Rotterdam komen. Dit soort uitspraken zullen je blijven achtervolgen. Wanneer ben je in Rotterdam?
Zo hé, studeer je in Rdam?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag.
Dat gaat spannend worden.
De spanning is om te snijden.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag.
Dat gaat spannend worden.
ik heb de hele dag in de keuken staan zwoegenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
om je op te vrolijken:
ik heb niet gesport vandaag, wat ik wel van plan was
Vanavond dan maar glasheffen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
om je op te vrolijken:
ik heb niet gesport vandaag, wat ik wel van plan was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |