Riiight.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Enders game had je het een paar uur geleden over, toch Piek?
neverrrrquote:Op maandag 20 januari 2014 00:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
en whapp je fucking voornaam eens kut piek
Niet, maar ik had hem eerst als Piek toegevoegd en dan zie je zijn eigen naam niet meerquote:Op maandag 20 januari 2014 00:23 schreef TJV het volgende:
Hoe verberg je überhaupt je naam in whatsapp?
gozer, wat boeit dat danquote:Op maandag 20 januari 2014 00:23 schreef Curlbrah het volgende:
ja maar dan ga je lachen om mijn naam zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hehequote:Op maandag 20 januari 2014 00:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
volgens mij gebruikt hij ook piek als naam op whapp
nee mang, speciaal voor de mcsc aangemaakt toch.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
whapp jij daar geen andere vrienden mee waarvan je bang bent dat ze je usernaam googlen dan?
lol nerdquote:Op maandag 20 januari 2014 00:27 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
nee mang, speciaal voor de mcsc aangemaakt toch.
ok bai baiquote:Op maandag 20 januari 2014 00:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
lol nerd
zo nu verder met mijn anime, ik zie je naam wel op whapp verschijnen
Moet wel he, als je ooit nog bij de AIVD wil solliciteren. zou niet best zijn als ze al deze BS tegenkomen. no offense hueheuquote:Op maandag 20 januari 2014 00:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bent wel een beetje een paranoide schijterd, of niet dan?
Je lijkt Drumpie of gogo wel met hun vijf facebookaccounts
Heb hetzelfde hoor, heb hier zoveel crap gepost.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:40 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Moet wel he, als je ooit nog bij de AIVD wil solliciteren. zou niet best zijn als ze al deze BS tegenkomen. no offense hueheu![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |