Klopt, vele mensen denken nog altijd niet verder dan: "Wij zijn Ajax, wij zijn de beste''quote:Op zondag 19 januari 2014 03:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Meeste in dit topic kijken zijn elke vorm van realiteitszin kwijt
Dat zei Louis van Gaal toch ook al?quote:Op zondag 19 januari 2014 03:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, vele mensen denken nog altijd niet verder dan: "Wij zijn Ajax, wij zijn de beste''
Duartequote:Op zondag 19 januari 2014 03:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Cil
Vrhijn, veltman, moisander, boilesen
Klaassen blind duarte
Schone bojan fischer
quote:Op zondag 19 januari 2014 03:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, vele mensen denken nog altijd niet verder dan: "Wij zijn Ajax, wij zijn de beste''
Als je oppert dat we het nog best moeilijk kunnen krijgen tegen PSV, ben je meteen de lach van de dag.
Niets mis met een positieve instelling, maar laten we wel realistisch blijven.
Ik zie dit als een bewijs van de goede richtingquote:
Maakt ie een keer een zinnige opmerking en dan krijg je dit,quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 08:15 schreef Heeinz het volgende:
NIE-MAND KAN ONS STOPPEEEN
BOEREN GAAN ERAAN
Ajax - PSV is altijd een topper, al staan ze laatstequote:Op zondag 19 januari 2014 08:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Wacht, dit is de nummer 1 tegen de nummer 7.
Waar maak ik me überhaupt druk om.
Wat is dan de definitie van een topper?quote:Op zondag 19 januari 2014 08:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ajax - PSV is altijd een topper, al staan ze laatste
Waarom nu al jullie hele repertoire herhalen?quote:
Een wedstrijd tussen twee clubs met kwalitatief sterke selecties, met veel spanning en druk, en waar lang naartoe geleefd wordtquote:Op zondag 19 januari 2014 08:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is dan de definitie van een topper?
Nu mag ik:quote:Op zondag 19 januari 2014 08:25 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Waarom nu al jullie hele repertoire herhalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |