Vond ik dus ookquote:Op maandag 20 januari 2014 14:54 schreef Gellarboy het volgende:
Huu? Je vraagt toch niet out of the blue aan iemand of 'ie een relatie wil?? Beeeetje vaag.
Ik zie nu gelijk een leeuwenwelp tussen die armen van Patty Brardquote:Op maandag 20 januari 2014 15:46 schreef Gellarboy het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAH ZABEEENYAAAAAAAAAAA.
Het beestje is helaas niet erg oud geworden.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:47 schreef Ang3l het volgende:
Ik zie nu gelijk een leeuwenwelp tussen die armen van Patty Brard
Laat ik daar nu net een fetish voor hebbenquote:Op maandag 20 januari 2014 15:45 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
Patty Brard in een badpak. Iets verder tegenovergestelds kon ik zo snel niet bedenken!
Met zo'n dramatisch uitzoom-effect!!quote:Op maandag 20 januari 2014 16:01 schreef Ang3l het volgende:
SIMBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... *sterft uit*
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooooooooo .... *sterft uit*
Ah, een echte regisseur zie ik al! Visionair!quote:Op maandag 20 januari 2014 16:03 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Met zo'n dramatisch uitzoom-effect!!
Ik heb het even opgezocht, heet een "skyward scream" hahaha.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:04 schreef Ang3l het volgende:
Ah, een echte regisseur zie ik al! Visionair!
Het was eigenlijk voor Moof bedoeld, maar ja, dit is beter dan niks.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:04 schreef Ang3l het volgende:
Nou, door al dat gelul over patty brard en dooie simba's is mijn schwanzie wel op vakantie jah!
De onrust zit er nu toch alquote:Op maandag 20 januari 2014 16:07 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Het was eigenlijk voor Moof bedoeld, maar ja, dit is beter dan niks.
Huh? Maar het is wel een homo dus?quote:Op maandag 20 januari 2014 16:18 schreef Moofasah het volgende:
De onrust zit er nu toch al
Ik zou willen dat een of oudere vent bij me in de sportschool iets in me zag, maar dat doet ie niet. Ik heb z'n nummer gefikst, maar uit z'n smsjes bleek al duidelijk dat hij me niet buitengewoon interessant vind ofzo.
Anders had ik daar m'n driften misschien eens op kunnen loslaten
Ik zie gelijk van die fitness school fantasie filmpjes voor me.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:18 schreef Moofasah het volgende:
[..]
De onrust zit er nu toch al
Ik zou willen dat een of oudere vent bij me in de sportschool iets in me zag, maar dat doet ie niet. Ik heb z'n nummer gefikst, maar uit z'n smsjes bleek al duidelijk dat hij me niet buitengewoon interessant vind ofzo.
Anders had ik daar m'n driften misschien eens op kunnen loslaten
Gewoon onder het mom van ''kunnen we eens samen gaan trainen''quote:Op maandag 20 januari 2014 16:19 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Huh? Maar het is wel een homo dus?
Of hoe kwam je zo aan dat nummer dan?
Oh, echt?!quote:Op maandag 20 januari 2014 16:22 schreef Moofasah het volgende:
Gewoon onder het mom van ''kunnen we eens samen gaan trainen''
Onze prioriteiten liggen echt ZO ergens andersquote:Op maandag 20 januari 2014 16:34 schreef Moofasah het volgende:
Het is echt een grote man, breed gebouwd. Ik zou gewoon willen dat ie me in z'n armen nam en dat ik 'n hele avond met 'm kon knuffelen
Hij is niet bijster slim denk ik, maar ach.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |