Nee, vertel me meer.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:32 schreef Hoplahopla het volgende:
Zo. Die naam heb ik lang niet meer gezien.
Maar eh... Ooit van routerhacken gehoord?
Abboquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:35 schreef john-hert het volgende:
Geen internetabbo hebben en janken om wifi
Pauper
Whut? Ik vind het doodnormaal dat de WiFi waar mensen voor betalen, wordt beveiligd met een wachtwoord zodat de anderen er niet van kunnen genieten.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:35 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Jij kunt ook nooit normaal doen he
Ik heb het over de vorm van je reacties niet over de inhoudquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Whut? Ik vind het doodnormaal dat de WiFi waar mensen voor betalen, wordt beveiligd met een wachtwoord zodat de anderen er niet van kunnen genieten.
Precies...quote:
Jij bent een man vrouwen horen dit niet te wetenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:39 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Precies...
Lekker door heel Utrecht, Groningen of Gelderland wandelen en overal gratis internet hebben.. En dat terwijl UPC en Ziggo van 1 bedrijf zijn. Ziggo snapt het, maar UPC zelf niet.
Ik vind het doodnormaal om op deze kutklacht enkel te emogiffen. Dit is een teken dat ik niet meer over kwijt wil, maar je laat mij weinig keus.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:37 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Ik heb het over de vorm van je reacties niet over de inhoud
Wie heeft t over meekijken, beetje bandbreedte delen hebben we t overquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niet iedereen hoeft mee te kijken bij mij..
Je hoort genoeg verhalen over het routerhacken waardoor ze bij jouw bestanden kunnen en zelfs een virusje droppen op je computer. Ik dank je vriendelijkquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:41 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wie heeft t over meekijken, beetje bandbreedte delen hebben we t over
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |