Ik benut het mijne ook goed.quote:Op zondag 19 januari 2014 02:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nu heb ik ff de tijd![]()
Ik benut m'n weekend goed
Ik typ 't zo pas ...quote:Op zondag 19 januari 2014 02:16 schreef dragon4ce het volgende:
En hij is nu al 20 minuten bezig :p
Binnenkort te koop bij u lokale boekhandel: 50 tinten Fok!
Welke faal?quote:Op zondag 19 januari 2014 02:16 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat het godverdomme goed is, beter dan mijn faal vandaag
Dat is op Fok! wel een hele gebeurtenis jaquote:Op zondag 19 januari 2014 02:21 schreef dustbrain het volgende:
Wat is deze topic? Iemand heeft voor het eerst seks en meteen een hele reeks?![]()
![]()
![]()
Kan jij alleen maar van dromen he kerel?quote:Op zondag 19 januari 2014 02:21 schreef dustbrain het volgende:
Wat is deze topic? Iemand heeft voor het eerst seks en meteen een hele reeks?![]()
![]()
![]()
Lamlulquote:
Is privé man, ibahesj leest meequote:
Nope.quote:Op zondag 19 januari 2014 02:23 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ai die volgende post is die torrie
Jajaquote:Op zondag 19 januari 2014 02:23 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hoogtepunten? Alle heisa is maar om 1 hoogtepunt hoorquote:Op zondag 19 januari 2014 02:28 schreef Rodawa het volgende:
3 delen met zo'n TT? Wauw, ik mag hopen dat het hier over een gouden condoom gaat ofzo. Heeft iemand een samenvatting van de hoogtepunten?
Scherp, laat ik het zo vragen: is dat hoogtepunt al geweest?quote:Op zondag 19 januari 2014 02:28 schreef dragon4ce het volgende:
[..]
Hoogtepunten? Alle heisa is maar om 1 hoogtepunt hoor
Als we BB moeten geloven wel, nu is 't wachten op de samenvatting.quote:Op zondag 19 januari 2014 02:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Scherp, laat ik het zo vragen: is dat hoogtepunt al geweest?
Waarschijnlijk is het niet eens nodig om samen te vatten.quote:Op zondag 19 januari 2014 02:29 schreef dragon4ce het volgende:
[..]
Als we BB moeten geloven wel, nu is 't wachten op de samenvatting.
Liever dan nachtmerries over jouw vriendin; willie de walvis.quote:Op zondag 19 januari 2014 02:23 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Kan jij alleen maar van dromen he kerel?
quote:Op zondag 19 januari 2014 02:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het niet eens nodig om samen te vatten.
Het kost al 10 minuten, dus 't moet wel heel spanned wezen :pquote:Op zondag 19 januari 2014 02:23 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ey zemmel, ik heb jouw eerste topics gelezen, jij was toch zo'n onzeker nerdje? Zeg dat in mn gezicht dan ik sla je tanden eruitquote:Op zondag 19 januari 2014 02:33 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Liever dan nachtmerries over jouw vriendin willie de walvis.
quote:Op zondag 19 januari 2014 02:34 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ey zemmel, ik heb jouw eerste topics gelezen, jij was toch zo'n onzeker nerdje? Zeg dat in mn gezicht dan ik sla je tanden eruit
Nadat ik willie de walvis zag ben ik meiden in een heel ander daglicht gaan zien. Bedankt haar voor me wanneer ze je plet met der benen tijdens het baffen.quote:Op zondag 19 januari 2014 02:34 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ey zemmel, ik heb jouw eerste topics gelezen, jij was toch zo'n onzeker nerdje? Zeg dat in mn gezicht dan ik sla je tanden eruit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |