Ik wil ook wel meedoen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:12 schreef keesfietst het volgende:
@Marco e.a.: ik kan aanstaande zaterdag ook wel als het goed is. Doen we rondje op rustig tempo, meeten weer bij de pont?
Dat is ook erg lekker. Ga je daar ook fietsen?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:12 schreef keesfietst het volgende:
Lekker Yankee! Ik ga eind april een weekje naar Lanzarote.
@Marco e.a.: ik kan aanstaande zaterdag ook wel als het goed is. Doen we rondje op rustig tempo, meeten weer bij de pont?
Dat worden dan lange tochten over een week of 4quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:13 schreef Patroon het volgende:
Lekkere duurrit van 4u gemaakt. Mooie opbouw dit jaar. Wekelijks uurtje erbij.
Die opbouw is nu wel voltooid, misschien eens 5u maar dat is wel echt de max!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat worden dan lange tochten over een week of 4
Om over het einde van het jaar nog maar te zwijgen.
Ja dat is primaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:12 schreef keesfietst het volgende:
Lekker Yankee! Ik ga eind april een weekje naar Lanzarote.
Dan missen we elkaar net, ik ben er een week laterquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:33 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Ja dat is prima
Ik ga vanaf 16 maart een weekje fietsen op gran canaria
En net 5 uurtjes gefietst. http://www.strava.com/activities/107187295
Jep, ga er een fiets huren en verder bruin bakken en in de gare discopubs hangen!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:44 schreef Yankee het volgende:
[..]
Dat is ook erg lekker. Ga je daar ook fietsen?
Wat eten jullie voor, tijdens en na een rit als deze? Dus als je zeker meer dan 3,5+uur onderweg bent. Merkte bij me zelf dat ik gisterenavond behoorlijk moe, energieloos was na een lange rit voor mijn doen en dat terwijl ik wel goed gegeten had (3br+belg vooraf, tijdens 4br+beleg, na de rit appeltaart en na het fiets schoonmaken snelle jelle, toen gat van 2 uur naar het avondeten).quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:33 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Ja dat is prima
Ik ga vanaf 16 maart een weekje fietsen op gran canaria
En net 5 uurtjes gefietst. http://www.strava.com/activities/107187295
Ik at wat havermout vooraf en bakje koffie. Tijdens de rit 1 banaan en 1 mueslireep in een 4uren rit.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:11 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Wat eten jullie voor, tijdens en na een rit als deze? Dus als je zeker meer dan 3,5+uur onderweg bent. Merkte bij me zelf dat ik gisterenavond behoorlijk moe, energieloos was na een lange rit voor mijn doen en dat terwijl ik wel goed gegeten had (3br+belg vooraf, tijdens 4br+beleg, na de rit appeltaart en na het fiets schoonmaken snelle jelle, toen gat van 2 uur naar het avondeten).
Onder de 3 uur eet ik niks onderweg. Heb dan voor nood wel een mueslireep bij me.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:11 schreef poiuytr het volgende:
Wat eten jullie voor, tijdens en na een rit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |