quote:
Nou, seksloos is overdreven. We hebben ook echt wel eens seks en ook een kinderwens.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:34 schreef remlof het volgende:
Ah weer een seksloos koppel in de maak.
Maar als dat voor jullie allebei ok is is er niets aan de hand natuurlijk.
Ja maak een kind en dan kan je de seks helemaal wel vergetenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:40 schreef Saleu het volgende:
[..]
Nou, seksloos is overdreven. We hebben ook echt wel eens seks en ook een kinderwens.
Kinderen, de definitieve killer voor je sexleven.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:40 schreef Saleu het volgende:
[..]
Nou, seksloos is overdreven. We hebben ook echt wel eens seks en ook een kinderwens.
Nee, ik ben pas 22 en mijn vriendin is 28.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:24 schreef DuTank het volgende:
Jullie zijn zeker net boven de 30 uitgepiept?
Vertel eens wat meer over je relatie.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:36 schreef Saleu het volgende:
[..]
Nee, ik ben pas 22 en mijn vriendin is 28.
Wat wil je weten?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over je relatie.
Nee daar hoor je mij niet over praten! Zoals het nu gaat blijven we nog lang bij mekaar!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:03 schreef Zaktabak het volgende:
In principe ben je lichtelijk aan het vrijen, maar dan zonder de seks. Waarom mee kappen als het zo ook vlekkeloos gaat
Was eigenlijk in reactie op anderenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:04 schreef Saleu het volgende:
[..]
Nee daar hoor je mij niet over praten! Zoals het nu gaat blijven we nog lang bij mekaar!
Hooguit twee minuten hierquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:07 schreef Fera het volgende:
Komt wel eens voor hier, maar duurt echt geen twee weken. Eerder twee uur.
Tussen de beurten door?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |