quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, klopt ook echt hoor, oud of jong heeft lang niet altijd met leeftijd te maken, maar meer met gedragIk snap het ook echt niet, de consequente weigering om niet mee te willen gaan met de tijd. Laatst belde ze op dat KPN haar wilde oplichten, omdat ze gezegd hadden dat een alles in één-pakket goedkoper is dan wat ze nu betaalt en hoe ze ook rekende, ze kwam met tv+ telefoon opgeteld maar echt niet in de buurt van dat bedrag. Ja, de rest van de wereld heeft internet, moeder, dat zit ook bij zo'n pakket in
. 'Ja, maar waarom gaat zo'n vrouw er dan vanuit dat ik internet heb?' Ja, waarom zouden ze dat nou doen?
Jeetje, zit het een beetje in de familie, hartproblemen?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
vermoedelijk zijn hart maar techniek was in de jaren 80 niet goed. Kan niemand wat aan doen.
moeder wel, vader asbestk*****.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed voorstellen. Hadden zij ook hartproblemen? (Als je geen zin hebt om erover te praten of het liever via pm/dm doet, geen probleem hoor)
Kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
ga hem zo kijken.
Ja klopt idd dat ik bijna 29 ben maar maakt me soms wel bang dat ik al 1 broertje en 2 ouders kwijt ben.
Ervanuit gaan dat iemand internet heeft? Denk wel dat ze dat deed hoor?quote:
en ik was 24 toen R geboren werd, dus ze waren ook jong opa en oma. Mijn vader heeft wel even nodig gehad om daar aan te moeten wennenquote:
her en der vinden ze wel lichte afwijkingen bij neefjes en 1 nichtje maar niet zo erg als bij mij.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jeetje, zit het een beetje in de familie, hartproblemen?
Dat is ook best ingewikkeldquote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:09 schreef Bamba het volgende:
Mijn oma moet ook niks van internet enz weten. Ze heeft pas een nieuwe tv, de oude was echt versleten. Ze snapt niks van de afstandbediening, het arme mens.
oplichten bedoel ik.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ervanuit gaan dat iemand internet heeft? Denk wel dat ze dat deed hoor?
Wij hadden eind jaren tachtig al een computer. Mijn moeder heeft gewoon consequent geweigerd er iets mee te doen. En internet is helemaal de graal van het kwaad. Totdat ze info nodig heeft of iets wil bestellen bij het goede volk van TommyTeleshopping, dan is het 'kun jij even op internet...'![]()
Dan werd jouw vader opa op de leeftijd dat mijn vader vader werdquote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:12 schreef Bamba het volgende:
[..]
en ik was 24 toen R geboren werd, dus ze waren ook jong opa en oma. Mijn vader heeft wel even nodig gehad om daar aan te moeten wennen
Oh nee joh, tuurlijk niet. Maar mijn moeder spreekt ook niet echt geweldig Nederlands, dus die zie ik ook wel in staat om de vraag 'maakt u gebruik van telefonie, televisie en internet' met een 'ja' te beantwoordenquote:
Eigenlijk is dat het ook wel een beetje.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat is ook best ingewikkeldIk snap best dat oudere mensen internet niet willen en niet snappen.
In WGR staat een of ander suf topic van een 30-jarige die internetbankieren eng vindt
Heftigquote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:10 schreef Toekito het volgende:
moeder wel, vader asbestk*****.
Broertje was voor mijn tijd maar wat ik begreep was het zn hart.
30 jaar en internetbankieren is dan wel weer een beetje suf ja. Wij zijn daar veel meer mee opgegroeid.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat is ook best ingewikkeldIk snap best dat oudere mensen internet niet willen en niet snappen.
In WGR staat een of ander suf topic van een 30-jarige die internetbankieren eng vindt
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan werd jouw vader opa op de leeftijd dat mijn vader vader werd
ach zolang het zo blijft als nu zal het wel lukken hoor maar blijf liever gewoon 2 a 4 x per jaar naar ziekenhuis gaan.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
HeftigJa, dan heb je geluk dat ze jou nu hebben kunnen helpen maar ik kan me voorstellen dat je toch bang bent dat je zelf ook niet oud wordt.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:12 schreef Bamba het volgende:
en ik was 24 toen R geboren werd, dus ze waren ook jong opa en oma. Mijn vader heeft wel even nodig gehad om daar aan te moeten wennen
je hebt mensen die er voor kiezen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik las gisteren nog een stukje over een meisje dat bewust zwanger werd met 16 en haar dochter werd op haar 18e moeder. Die was dus met 34/35 al oma
Dan heb jij ook nog best jonge oudersquote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:15 schreef sararaats het volgende:
ons mama wordt dit jaar 65 en papa 64
Ik heb een zus van 40 (dit jaar 41) en een broer van net 30
Ik ben 34
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:17 schreef Bamba het volgende:
Toek![]()
Ik ga douchen, vanmiddag naar een verjaardag, maar eerst mijn nieuwe telefoon ophalen
Jep en echte schatten.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan heb jij ook nog best jonge ouders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |