ik zag het.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Zo ben ik. Kijk maar eens in het hardlooptopic
ik heb iets heel lekker gegeten.quote:
is dat iets belgisch?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:23 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik heb iets heel lekker gegeten.
Saltimbocca van spekblokjes met spirelli
Jerooen Meus deed met konijn, de mama met spekblokjes.
Meer iets Italiaans.quote:
ja leek me ook maar denk vraag het maar even netjes.quote:
Das vaak wel de beste keuze als je niet helemaal zeker bent.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja leek me ook maar denk vraag het maar even netjes.
daaromquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Das vaak wel de beste keuze als je niet helemaal zeker bent.
Na even te hebben gegoogeld besef ik me dat ik hem wel kende, maar zijn naam niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:36 schreef sararaats het volgende:
ons mama maakt heel veel wat Jeroentje Meus op tv heeft gemaakt
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
daarom
Heb vandaag erwtensoep van Murmeli op smaakte erg goed.
ze nodigde me zelf uitquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Arme Murmeli, wel fijn dat het iig goed smaakte.
Ik had ook nog voor mezelf.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Arme Murmeli, wel fijn dat het iig goed smaakte.
en ik ben wees, slotje!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik had ook nog voor mezelf.
* Murmeli maakt altijd voor een heel weeshuis
Daar durf ik niet te komen... als ik hardloop ben ik nog trager dan iedereen op z'n wandelstukjesquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Zo ben ik. Kijk maar eens in het hardlooptopic
Neem een Alinkerquote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:22 schreef miss_dynastie het volgende:
Daar durf ik niet te komen... als ik hardloop ben ik nog trager dan iedereen op z'n wandelstukjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |