quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Even een serie downloaden.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:01 schreef Robby87 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
^
Wtf doet dit plaatje in de O.P.
Dit is beter:
[ afbeelding ]
![]()
Wil je dit topic a.u.b. niet vervuilen met die vervelende meneer.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:09 schreef Njosnavelin het volgende:
Vrouwen kunnen ook grappig zijn. Kijk maar naar claudia de breij.
Wie zit je nou te beledigen?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:10 schreef wyccie het volgende:
Die ene lijkt op Halina Reijn. Ik zie ook een vleugje Hannah Bervoets.
quote:
Bij 3, maar daar heb ik nog maar 1 ep van gezien (er zijn er ook pas 2 geloof ik).quote:
Heb ik al gedaan. Is nu van mijn To Do lijst afgestreept.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:27 schreef DragonFodder het volgende:
hee, denken de dames ook nog even aan de vraag?
Hahaha. Nou mijn leven is natuurlijk ook helemaal niet spectaculair. Maar wat ik bedoel met het realistisch zijn, is dat ze weinig geld hebben (in tegenstelling tot bijvoorbeeld Sex and the city, waar iedereen op mysterieuze manier heel rijk is), ze tegen typische dingen aanlopen waar 20ers mee te maken hebben (waarom heb ik deze studie gedaan? waarom ben ik al jaren bij dezelfde jongen als ik ook kan partyen? hoe kom ik aan een baan?) en ze zien er ook niet allemaal uit als topmodellen (okee, vooral de hoofdpersoon bedoel ik danquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:20 schreef wyccie het volgende:
Ik lees dat die serie zo goed is omdat het zo realistisch is. Vraag ik me toch af hoe realistisch dát is. Nou ben ik natuurlijk een slecht voorbeeld, maar ik zou wegzappen als het werkelijk zo realistisch is als mijn leven.
Of herken jij je echt in die serie, Njos?
Minder kleren is pas in het 2e seizoen, dan laat ze die tiet zien, waar ik het al over had.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:26 schreef Robby87 het volgende:
Episode 8 - Weirdos Need Girlfriends Too
Ik vind dit nu al een goede aflevering, zonder hem gezien te hebben.
Hopelijk komt Jessa er veel in voor, met minder kleren en types zoals ik.
Haha, zo klinkt het alsof ze er in werkelijkheid maar één heeft.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Minder kleren is pas in het 2e seizoen, dan laat ze die tiet zien, waar ik het al over had.
Alsof je haar in dat geval je bed uit zou schoppenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:32 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Haha, zo klinkt het alsof ze er in werkelijkheid maar één heeft.
Ewww!
Duh!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:33 schreef Lemans24 het volgende:
Klinkt wel als een steeds betere serie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |