Weet je het zeker dat je hier meeleest? Voor je het weet noemt BW je neefje een musical hommoquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:37 schreef HalfGod het volgende:
Zou toch mooi zijn als ze keihard valt
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Weet je het zeker dat je hier meeleest? Voor je het weet noemt BW je neefje een musical hommo
Hehe, kan erger.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Weet je het zeker dat je hier meeleest? Voor je het weet noemt BW je neefje een musical hommo
Volgende week bettulsquote:
Je bent geen enorme fan van je neefjequote:
Ik heb hem nog niet gehoord xD Maar we zullen zien. Verder wel een toffe knul IRL.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je bent geen enorme fan van je neefje
Ohquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:42 schreef HalfGod het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet gehoord xD Maar we zullen zien. Verder wel een toffe knul IRL.
"Ja, dan leg ik er echt mijn gevoel in."quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:42 schreef Uccie het volgende:
Dit is overigens weer zo'n vroegwijs ettertje
Toch minstens zijn vader.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:44 schreef iBenny het volgende:
Ik ben bang dat hij met een samuraizwaard gaat zwaaien als niemand draait
Ik kan daar niet zo goed tegen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
"Ja, dan leg ik er echt mijn gevoel in."
Fok zeg.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:45 schreef BabeWatcher het volgende:
Goh, Marco is wel een bikkel zeg, gisteren een hersenbloeding, vandaag alweer op de stoel
Gut, wat flauw.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:45 schreef BabeWatcher het volgende:
Goh, Marco is wel een bikkel zeg, gisteren een hersenbloeding, vandaag alweer op de stoel
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:45 schreef BabeWatcher het volgende:
sorry, hij lag voor het open doelquote:
Hersenbloeding of tia is anders wel een wel een heel groot verschilquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:45 schreef BabeWatcher het volgende:
dacht ik ookquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:47 schreef vencodark het volgende:
Ik dacht: mam heeft kanker en zij wil solidair zijn.
ik ken wel oudere vrouwen die klinken als 12quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:47 schreef HalfGod het volgende:
Als je d'r hoort praten is ze wel 12.
Raar hè. Bedoel, dat klopt niet ofzo.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:47 schreef HalfGod het volgende:
Als je d'r hoort praten is ze wel 12.
''ik mag wel in de bioscoop makkelijk, bij enge films'' bedoelde ikquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:48 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik ken wel oudere vrouwen die klinken als 12
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |