SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Toen de verdedigers kwamen kon je Yaya oppikken voor 87.000. Nu was ie vanmiddag 98000 en inmiddels weer 100k.quote:![]()
De ergste crash is al wel geweest ja..in de aanloop naar TOTY en op dag 1. Maar de boel is wel hard gecrashed hoor.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:26 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Toen de verdedigers kwamen kon je Yaya oppikken voor 87.000. Nu was ie vanmiddag 98000 en inmiddels weer 100k.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Sif Dos Santos zakt lekker verder
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Als ze de boel echt 24u in packs gooien dan moet de boel wel crashen zou je denken ja..maar dat moet ik nog maar zien. Met EA weet je het nooit.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:28 schreef Maver24 het volgende:
morgenavond gaat het heel hard crashenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
WTF. speel tegen een 442 team met de rechterkant helemaal bezet met legends. en de linkerkant met psg spelers. Ook sif ibra.![]()
![]()
Van Basten. Pires, Rui costa, Neville en Rijkaard en de keeper zijn naam zie ik niet eens![]()
Kom niet eens tot bij zijn goal. King Blampz heet hij.
Keeper is Lehman![]()
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:48 schreef HugoohAFCA het volgende:
en de keeper zijn naam zie ik niet eens![]()
Kom niet eens tot bij zijn goal.
![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:57 schreef Tobi-wan het volgende:
Altijd fijn zoveel spelers in een pack...
[ afbeelding ]![]()
![]()
tegen dat legends team?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:58 schreef HugoohAFCA het volgende:
2-290ste minuut longshot van 40 meter
![]()
wel een heleboel contractjes. maar wtf, zo weinig spelersquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:57 schreef Tobi-wan het volgende:
Altijd fijn zoveel spelers in een pack...
[ afbeelding ]![]()
![]()
Heb nu nog 200 van de 650k over, dat moet wel op komen... Tot nu toe alleen winst gemaakt op Kompany en Yaya Touré.Er zaten wel nog 2 non-rare spelers in die ik al in mijn club had staan, maar dan zijn het er nog steeds weinig.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:00 schreef Maver24 het volgende:
[..]
wel een heleboel contractjes. maar wtf, zo weinig spelers![]()
ik heb even xbox giftcard besteld voor morgenavond. ff een giftcard besteld bij bol.com van 50 euro. morgenavond gaan we een TOTY pullen hopelijk uit een 100k pack. normaal doen we het niet maar nu gaan we even echt geld erin pompen![]()
50 euro ook echt... Zat er ook nog over na te denken, maar dan echt niet meer dan 20 euro.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:03 schreef Maver24 het volgende:
ik heb even xbox giftcard besteld voor morgenavond. ff een giftcard besteld bij bol.com van 50 euro. morgenavond gaan we een TOTY pullen hopelijk uit een 100k pack. normaal doen we het niet maar nu gaan we even echt geld erin pompen![]()
We gaan gewoon een keer doen. bij bol.com kan je toch pas na een maand betalen met acceptgiro dus dat is ook erg nicequote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
50 euro ook echt... Zat er ook nog over na te denken, maar dan echt niet meer dan 20 euro.![]()
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:06 schreef Maver24 het volgende:
[..]
We gaan gewoon een keer doen. bij bol.com kan je toch pas na een maand betalen met acceptgiro dus dat is ook erg nice![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vorig jaar had ik ook 50 euro giftcard gekocht.. Resultaat: M'n club vol contracten en een hoop stront wat niks meer waard wasquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:03 schreef Maver24 het volgende:
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Tja, het is sowieso geld weggooien. Het is leuker om 50 euro in de kroeg uit te geven, maar dan heb je ook weer een kater enzo...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:07 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik ook 50 euro giftcard gekocht.. Resultaat: M'n club vol contracten en een hoop stront wat niks meer waard was![]()
![]()
Heb nu nog precies 200k over... Komen die 100k packs weer? Dan haal ik er daar 2 van en dan is het op.Hugo, zullen we een ander spel gaan spelen? Volgens mij vind je het de laatste tijd niet zo leuk meer.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:09 schreef HugoohAFCA het volgende:
Die kanker laggers moeten ze ook kunnen bannen ofzo.![]()
IF CastaignosAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja volgend jaar geen fifa pre order meer. Totdat ik genoeg positieve reacties van hier heb gehoord.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:09 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb nu nog precies 200k over... Komen die 100k packs weer? Dan haal ik er daar 2 van en dan is het op.
[..]
Hugo, zullen we een ander spel gaan spelen? Volgens mij vind je het de laatste tijd niet zo leuk meer.![]()
Trapz
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Als er iedere week iemand is die het post dan zal hij het wel verdienen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
De wekelijkse IF Castaignos post is ook weer geweest.
Iemand nog leuke OP chicks?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Iemand een idee hoe ik hier Robben in kan passen?
Ik kom er alleen uit als ik Luiz Gustavo ipv Gundogan zet en dan Van Persie in de spits (met Dante en Luiz omgedraaid).
Ik wil alleen erg graag Gundogan behouden want ik vind Luiz Gustavo niet zo bijzonder.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ik zou een ander team maken als je Robben hierin wiltquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kom er alleen uit als ik Luiz Gustavo ipv Gundogan zet en dan Van Persie in de spits (met Dante en Luiz omgedraaid).
Ik wil alleen erg graag Gundogan behouden want ik vind Luiz Gustavo niet zo bijzonder.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Gundogan en IF Sahin op het middenveld.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil alleen erg graag Gundogan behouden want ik vind Luiz Gustavo niet zo bijzonder.
Alleen als er in de Eredivisie wordt gespeeldquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als er iedere week iemand is die het post dan zal hij het wel verdienen.![]()
![]()
Hoezo?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zou een ander team maken als je Robben hierin wilt
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Nou je kan er een Bundesliga team van maken met die 3 BPLers voorin maar dat vind ik niet zo bijzonder.quote:
Maar anders Gustavo voor Ramires Boateng voor Luiz en Robben op RM en je bent erDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
No shit, maar het is een traditie dat ik hier na iedere goal van Castaignos post dat hij een IF moet krijgenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:24 schreef Downstar het volgende:
[..]![]()
Castaignos valt op de goal na amper op man..
Promesje die speelt veel beter
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die traditie ken ik dus nog niet hahaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
No shit, maar het is een traditie dat ik hier na iedere goal van Castaignos post dat hij een IF moet krijgen![]()
![]()
Kan toch gewoon zo, je kan praktisch elke Bundesliga CDM en CB nemen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil alleen erg graag Gundogan behouden want ik vind Luiz Gustavo niet zo bijzonder.![]()
![]()
Jammer dat de bal het net niet raakt..quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Uth > MessiAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja maar dat vind ik vrij lame, dat is zoals Timmy zegt heel Bundesliga met drie middelmatige spelers uit de BPL voorin.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:29 schreef n0ir het volgende:
[..]
Kan toch gewoon zo, je kan praktisch elke Bundesliga CDM en CB nemen.
[ afbeelding ]Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
ik ga dit maar eens maken
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Gewoon Gundogan naast Robben en Schurrle LM ipv Reus, dan is het een makkiequote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:33 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja maar dat vind ik vrij lame, dat is zoals Timmy zegt heel Bundesliga met drie middelmatige spelers uit de BPL voorin.![]()
Hmm, dat is een goeie. Vond Reus wel goed maar vond Schurrle ook wel primaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gewoon Gundogan naast Robben en Schurrle LM ipv Reus, dan is het een makkie
Thnx voor de tip!Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Neymar 6 chemquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:37 schreef over_hedge het volgende:
ik ga dit maar eens maken
[ afbeelding ]![]()
Hij gaat goedSanchez sinds vanmorgen alweer 6k gestegen
MP.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:03 schreef Kamikazie het volgende:
Waar kan ik zo goedkoop mogelijk zon draadloze dinges voor me xbox 360 scoren?![]()
Ik kocht er eentje van een klasgenoot voor 2 zakken chips en een broodje gezondquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:07 schreef Kamikazie het volgende:
Tering gewoon 60 euro voor zon ding betalen... ben toch niet gek G.![]()
![]()
Godverdomme. Dan moet ik dat toch kunnen regelen voor 5 worstenbroodjes ofzo.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:08 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik kocht er eentje van een klasgenoot voor 2 zakken chips en een broodje gezond![]()
Makkelijkquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Godverdomme. Dan moet ik dat toch kunnen regelen voor 5 worstenbroodjes ofzo.![]()
Poezenbanner?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:15 schreef Fuszy het volgende:
Hey whaddup mensen. Iemand die poezenbanner al gezien. HAAAL DIE POES WEG!Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:20 schreef dion_v_k het volgende:
heb mSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FUCK!! je hebt gelijk
Help me!Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Omdat ie dion's post verkeerd interpreteerde denk ikquote:
Of gewoon vanwege de SIF, kan ook
Eentje voor 16.500 oplichter!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:26 schreef Zhano het volgende:
Laagste BIN is gewoon 16.750c hoor... Of de webapp trollt me.![]()
Hij is voor 69,5k verkocht en die hierboven is voor 68,5k ook goedkoop. Goedkoopste BIN was net nog 74,5k.quote:
edit. SIF dus.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
![]()
Hoe krijg ik neymar 8 of 9 chem!?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Weet het al! diego costa inplaats van lewandoskiDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
10 wedstrijden spelen en een La Liga managerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:31 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe krijg ik neymar 8 of 9 chem!?![]()
Niet in dit team of je moet Thiago Silva en Hulk vervangen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:31 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe krijg ik neymar 8 of 9 chem!?
Of Lewan vervangen ja, maar ik ging er vanuit dat je dat niet zou willen. Weet niet waarom eigenlijk
Ja zie edit, had het door maar alsnog is die voor 85k veeeel te duur aangekocht.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die Dion post is 84 en RW, die jij post 83 en CAM...![]()
Nee, gewoon diego costa en alles klopt weer.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Niet in dit team of je moet Thiago Silva en Hulk vervangen.
Of Lewan vervangen ja, maar ik ging er vanuit dat je dat niet zou willen. Weet niet waarom eigenlijkDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:31 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe krijg ik neymar 8 of 9 chem!?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
De hele dag verkopen spelers zo snel, ik vond het al raar.. blijkt dat ik UTT de hele tijd op Xbox prijzen had staanalles te goedkoop weg.
![]()
Ook nog wel een idee ja. Vind alleen hulk wel goed. Zijn schotquote:![]()
Dus hebnu diego costa inplaats van lewandoski. Dan heeft ook iedereen 9 chem
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:35 schreef DutchSL het volgende:
De hele dag verkopen spelers zo snel, ik vond het al raar.. blijkt dat ik UTT de hele tijd op Xbox prijzen had staanalles te goedkoop weg.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lolquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:35 schreef DutchSL het volgende:
![]()
!
Handelen met UTT
Elke dag![]()
Ging alleen maar om spelers als Busquets, Isco e.d. telkens een paar 100 verlies, niet zo heel erg.
En niet handelen, maar rotzooi uit mijn packs verkopen. Handelen doe ik niet aan behalve IF's voor te veel verkopenen daar gebruik ik geen UTT voor, maar kijk ik naar de markt.
![]()
Er valt dan ook bijna niks te handelen op het momentquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:37 schreef DutchSL het volgende:
Ging alleen maar om spelers als Busquets, Isco e.d. telkens een paar 100 verlies, niet zo heel erg.
En niet handelen, maar rotzooi uit mijn packs verkopen. Handelen doe ik niet aan behalve IF's voor te veel verkopenen daar gebruik ik geen UTT voor, maar kijk ik naar de markt.
ik verkocht net suarez voor 9900 coinsOmdat ik dronken ben en dacht dat ik carzola aan het verkopen was
Laat het de volgende keer even weten wanneer je je laat vollopenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:39 schreef over_hedge het volgende:
ik verkocht net suarez voor 9900 coinsOmdat ik dronken ben en dacht dat ik carzola aan het verkopen was
Och dit is maar 40k verlies. een vriend van me vorig jaar zetten ibra er voor 600 coins op. inplaats van 600kquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Laat het de volgende keer even weten wanneer je je laat vollopen
![]()
Bijna alle spelers verkocht, maar nu de consumables nog. Op wat contracten na allemaal rotzooi uit packs van deze week![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:40 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna alle spelers verkocht, maar nu de consumables nog. Op wat contracten na allemaal rotzooi uit packs van deze week![]()
![]()
Ja, maar jij had nog veel. Ik had net vrijwel alles weggedaanen heb ook deze week veel verkocht.
Gewoon zonder er erg in te hebben een paar honderd kaarten er bij.![]()
Meeste laatst al verkocht, maar nu dit:quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
WTF hoeveel gouden shiny contracten?![]()
![]()
Die gouden gooi ik er altijd gewoon voor 150 op, verkopen meestal wel voor 250 tot 350 op vrijdagavondquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Meeste laatst al verkocht, maar nu dit:
[ afbeelding ]In jouw geval dus minimaal zo'n 140000 coins
!!!!!!
![]()
Ja, verdubbel dat maar hoor, minstens. Die verkopen net zo makkelijk voor 300 (ik zet ze altijd voor 350/400 op en die gaan meestal ook wel -voor 350, soms 400-).quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Gouden fitness 245 x 150= 36750coins![]()
Hoevaak list jij ze dan?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, verdubbel dat maar hoor, minstens. Die verkopen net zo makkelijk voor 300 (ik zet ze altijd voor 350/400 op en die gaan meestal ook wel -voor 350, soms 400-).bij mij verkopen ze echt niet voor 250+
Ik list ze als ik niks beters heb om mijn TP te vullen (dan gooi ik er contracten of fitness kaarten op), ik hou niet bij hoe vaak ik ze relist, maar ze gaan wel weg anders had ik nu 100 fitness kaartjes op mijn TP moeten hebben.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoevaak list jij ze dan?bij mij verkopen ze echt niet voor 250+
De zilveren zet ik er op voor 300/350.![]()
Ik verkocht deze eergisteren voor 1kquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:51 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Soms is rotzooi nog best wat waard
Weet ik. Ik had hem al ooit gehad en verkocht voor 800 ofzo.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:59 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik verkocht deze eergisteren voor 1k
En hij is ook gewoon voor 150/200 op de markt te krijgen, ook jij krijgt dus te veel voor je kaarten
Gewoon blijven proberen.
(lurkers nu massaal Swansea shirts kopen gr gr)![]()
I know maar ik ga altijd van het minst gunstige uit, dan valt het altijd mee!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, verdubbel dat maar hoor, minstens. Die verkopen net zo makkelijk voor 300 (ik zet ze altijd voor 350/400 op en die gaan meestal ook wel -voor 350, soms 400-).![]()
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:05 schreef Zhano het volgende:
Iemand nog een Bonucci IF te vinden onder 17k? (PS3)
Op Xbox issie 14.5kquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:05 schreef Zhano het volgende:
Iemand nog een Bonucci IF te vinden onder 17k? (PS3)![]()
Elke dag![]()
Waar is Lindgren trouwens
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:05 schreef Zhano het volgende:
Iemand nog een Bonucci IF te vinden onder 17k? (PS3)
59e minuut gelijk weg.
Geen idee. Ook al ff niet op de Skypes gezien, maar ben daar zelf ook niet zo geweest deze week.quote:![]()
SIF Benatia begint eindelijk ook eens een beetje te stijgen, 77k nu de goedkoopste BIN. Nog steeds belachelijk weinig, maar dat was mid-60k de afgelopen dagen.![]()
Had gisteren reus moeten kopen.nu al boven de 80k
Sowieso niet zon geweldige speler, zijn IF was niet veel. Schieten is leuk maar verder voegt ie weinig toequote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
M/Mquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heeft opzich wel aardig stats wat zijn de WR van Rakitic?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
GVD zeg.
Gewoon nog 2+ pagina's!!!!!
Elke dag![]()
quote:![]()
Zal wel een geweldige CDM zijn met zijn strength.
Beetje de Ibarbo CDM ditquote:
Elke dag![]()
Ibarbo had nog aardige verdedigende stats, was 2 meter langer en had zieke strength..kromme vergelijkingquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als hij op de FUT 12 Ibarbo doelt helemaal ja, dat was een epische silver met gewoon goede stats voor CDM.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ibarbo had nog aardige verdedigende stats, was 2 meter langer en had zieke strength..kromme vergelijking![]()
![]()
![]()
Was ook een gappie, omdat daar vorig jaar altijd gezeik over wasquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ibarbo had nog aardige verdedigende stats, was 2 meter langer en had zieke strength..kromme vergelijking
Elke dag![]()
Doe je dat nou bewust of meen je het?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Het gaat weer goed in het Ajax topic![]()
![]()
Mooiste is nog dat wij altijd zaten te bitchen op GJE en zijn Modric op CDM, terwijl hij daar nu IRL zelfs vaak speeltquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Was ook een gappie, omdat daar vorig jaar altijd gezeik over was
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Cocu kent zijn nieuwe speler wel goed:quote:Tijdens de persconferentie stelde Cocu dat Ruiz in de nationale selectie ook als spits uitkomt. Dat spreekt de Costaricaan zelf tegen. 'Spits was ik al tien jaar niet meer.![]()
![]()
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:25 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Doe je dat nou bewust of meen je het?![]()
![]()
Ik had Modric in FUT 12 ook gewoon op CDM in mijn Joegoslaven teamquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mooiste is nog dat wij altijd zaten te bitchen op GJE en zijn Modric op CDM, terwijl hij daar nu IRL zelfs vaak speelt![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:25 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Die van gisteren was ook wel kut met die slang, maar die + deze maakt het draaien van een prima bolus niet echt relaxed.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wacht nog steeds totdat iemand Serero als CDM op de markt zet.![]()
![]()
Ah!!! Die zocht ik.quote:
Kleine aanpassing:
Voor het eerst in 300 wedstrijden ofzo weer een fut pot in de sneeuw..
Dacht dat het uitgebannen was..
hoe zit dat bij jullie xD?![]()
http://www.101greatgoals.(...)-size-of-a-handball/
Neymar's blessure was niet eens de ergste in het duel tussen Getafe en Barca![]()
![]()
Ik heb konkovaak sneeuw en regen in Mestallaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:33 schreef Downstar het volgende:
Voor het eerst in 300 wedstrijden ofzo weer een fut pot in de sneeuw..
Dacht dat het uitgebannen was..
hoe zit dat bij jullie xD?![]()
![]()
King Fahd ftwquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb konkovaak sneeuw en regen in Mestalla![]()
Heel weinig last van andersquote:Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Die hebben nog ergere schaduws.quote:
Alle non-rain stadions hebben schaduws. Sanderson Park is nog het minst irritant. Tenminste op het youtube filmpje dat ik een keer bekeek.![]()
Shaduw valt net achter de achterlijn volgens mij. Ik heb er zelf weinig tot geen last van, terwijl ik ook haat heb aan die schaduwen.quote:![]()
Gister speelde ik 3 potjes tegen een vriend van mij. Eerste pot was mijn gouden Spanje team tegen zijn kadaver silver 1e Engelse league team en ik kon niks. Elke bal was voor hem, hij kon afjagen zonder moeite te doen en verdedigen idem. Hij won 1-0
Tweede pot was mijn Spanje team tegen zijn gouden Brazil team. Makke voor mij, 3-0 gewonnen.
Laatste pot voor bragging rights weer mijn Spanje tegen zijn kadaver silver. Weer kwam ik er niet aan te pas en weer verloor ik kansloos met 1-0.
Naderhand hadden wij het erover en hij gaf ook aan dat alles zo makkelijk ging met zijn silver en dat ik in het gouden potje de betere was.
HOE KAN DIT![]()
#JBGSquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
Gister speelde ik 3 potjes tegen een vriend van mij. Eerste pot was mijn gouden Spanje team tegen zijn kadaver silver 1e Engelse league team en ik kon niks. Elke bal was voor hem, hij kon afjagen zonder moeite te doen en verdedigen idem. Hij won 1-0
Tweede pot was mijn Spanje team tegen zijn gouden Brazil team. Makke voor mij, 3-0 gewonnen.
Laatste pot voor bragging rights weer mijn Spanje tegen zijn kadaver silver. Weer kwam ik er niet aan te pas en weer verloor ik kansloos met 1-0.
Naderhand hadden wij het erover en hij gaf ook aan dat alles zo makkelijk ging met zijn silver en dat ik in het gouden potje de betere was.
HOE KAN DITRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
schaduwsquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die hebben nog ergere schaduws.
Alle non-rain stadions hebben schaduws. Sanderson Park is nog het minst irritant. Tenminste op het youtube filmpje dat ik een keer bekeek.
mickey.gifBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Meteen doenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:47 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Qatar biedt 350 miljoen voor een naam op de tribune![]()
![]()
![]()
Bizar. Coca Cola had "maar" 80 miljoen over voor de naam van het hele stadion van Real.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:47 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Nee voor het hele stadionquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:47 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Absurd bedrag, dat staat buiten kijf, maar deze gasten spelen ook wel veel meer dan voetballers hèquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:48 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
En dan zeggen dat voetballers veel verdienen
Ongeveer 162 wedstrijden per seizoen. Nou zal hij ze niet allemaal werpen, maar dat is toch wel dubbel zoveel dan een voetballer.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Jezusquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:48 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
En dan zeggen dat voetballers veel verdienen![]()
Had ik maar wat meer inzet getoond op de training vroegah![]()
Oké.quote:
Dan nog
Nog steeds je coins aan het verneuken?quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:30 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Traden als DutchSLWanne baas.
Was hij nou maar rechtsback ipv RMquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:30 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Traden als DutchSLWanne baas.
![]()
Dat prijs.quote:Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Hij was vanmorgen goedkoper dan 300k..quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna genoeg voor Robben, nog 50k
Hopelijk zakt ie in het weekend nog richting de 300k.
Gek genoeg juist gestegen toen de aanvallers in de packs kwamen..![]()
Ja en nu is ie 320kquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij was vanmorgen goedkoper dan 300k..
Alles is aan het stijgenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hunter kost ineens weer 5.1k op de XboxHet lijkt er op dat de prijzen weer wat stijgen. Zo ging het vorig jaar ook.
![]()
Ja ik vond hem ook erg vet. Zat er van begin tot einde in. Snap de negatieve reacties ook totaal niet die het saai vonden.quote:Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ja de logica mist een beetjequote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:41 schreef Freire het volgende:
[..]
Genoeg geld verdienen om van gratis diensten gebruik te maken![]()
![]()
IF Managersquote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:25 schreef Zhano het volgende:
Futheadmaar deze lijst is wel puik:
http://news.futhead.com/posts/fut/27051-fut-15-wish-list![]()
![]()
![]()
Het lijkt me toch dat de prijs van Khedira ook wat omhoog zou gaan nu met dat toernooii'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Die Generation Squads playable maken zou ook echt vet zijn.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:28 schreef Freire het volgende:
Weak Foot and Skill Upgrades on In Form's
Dit zou dan wel weer ideaal zijn
Net als het kunnen nemen van corners en vrije trappen met beide benen als ze 5* weak foot hebben.
En Cards to change workrates.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Workrates veranderen lijkt me echt bagger. 5212 met alle verdedigers en middenvelders op HIGH def LOW attquote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die Generation Squads playable maken zou ook echt vet zijn.
Net als het kunnen nemen van corners en vrije trappen met beide benen als ze 5* weak foot hebben.
En Cards to change workrates.
Ja, dat is dan wel weer waar... Maar je zou er wel ook echt toffe dingen mee kunnen doen. In deze community gaat dat in de praktijk inderdaad heel anders.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Workrates veranderen lijkt me echt bagger. 5212 met alle verdedigers en middenvelders op HIGH def LOW att
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Doelpunten maken om het gemiddelde van je spitsen omhoog te halen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:01 schreef Zhano het volgende:
Leuk man, tegen iemand die gewoon wedstrijden aanzet met een brons team en niet speelt
Ik doe alle spelers 1 goalquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Doelpunten maken om het gemiddelde van je spitsen omhoog te halen.
Spits vergeten en Maicon schoot 100x naast
[ Bericht 9% gewijzigd door Zhano op 18-01-2014 11:17:41 ]![]()
die servers van EA doen het weer eens niet helemaal lekker blijft soms gewoon hangenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:01 schreef Zhano het volgende:
Leuk man, tegen iemand die gewoon wedstrijden aanzet met een brons team en niet speelt
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
In de 85e minuut deed ie ineens ff meequote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die servers van EA doen het weer eens niet helemaal lekker blijft soms gewoon hangen![]()
![]()
ik hoorde net wel de wedstrijd op de achtergrond maar zag nog steeds zijn start 11quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
In de 85e minuut deed ie ineens ff meeen dan bericht krijgen dat je disconnected bent
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ook fijn jaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik hoorde net wel de wedstrijd op de achtergrond maar zag nog steeds zijn start 11en dan bericht krijgen dat je disconnected bent
![]()
![]()
Snap niet dat ik alleen maar jumbo packs heb lopen openen. Open net 2 normale 7.5k packs. Eerste pack baines en tweede pack eto' o
vanavond gaan we echt los. Heb me giftcard binnengekregen. Heb nu 9k fifa points op me account staan![]()
Is dit net zo'n theorie als packs op de consoles zijn beter, nu zijn 7.5k packs beter?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:40 schreef Maver24 het volgende:
Snap niet dat ik alleen maar jumbo packs heb lopen openen. Open net 2 normale 7.5k packs. Eerste pack baines en tweede pack eto' o![]()
Vooral als Messi er op staat.![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:40 schreef Maver24 het volgende:
Snap niet dat ik alleen maar jumbo packs heb lopen openen. Open net 2 normale 7.5k packs. Eerste pack baines en tweede pack eto' o
vanavond gaan we echt los. Heb me giftcard binnengekregen. Heb nu 9k fifa points op me account staan![]()
![]()
Misschien zijn 5k packs nog wel beter.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Is dit net zo'n theorie als packs op de consoles zijn beter, nu zijn 7.5k packs beter?![]()
Vooral als Messi er op staat.![]()
Ik heb wel regelmatig goede spelers uit 5k packs. Paar weken geleden nog lewandowski eruit gevist. Maar over die jumbo packs. Het is wel leuk zoveel rares maar eigenlijk als je kijkt hoeveel rare spelers je krijgt per 15k pakje valt dat erg tegen. Meestal maar 1 of 2. Uit een 7.5k krijg je precies hetzelfde regelmatig. Over dat packs beter zijn op de console vind ik niet waar. Kreeg tenslotte toty silva op de webapp net zoals van persie en reus en dani alves gisteren![]()
Het was jouw eigen theorie hoor dat over die consoles.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:56 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb wel regelmatig goede spelers uit 5k packs. Paar weken geleden nog lewandowski eruit gevist. Maar over die jumbo packs. Het is wel leuk zoveel rares maar eigenlijk als je kijkt hoeveel rare spelers je krijgt per 15k pakje valt dat erg tegen. Meestal maar 1 of 2. Uit een 7.5k krijg je precies hetzelfde regelmatig. Over dat packs beter zijn op de console vind ik niet waar. Kreeg tenslotte toty silva op de webapp net zoals van persie en reus en dani alves gisteren
Uit 7.5k packs krijg je net zo goed helemaal geen shiny spelers. Er zit geen structuur in. Het is gewoon random, soms zit het mee, soms zit het tegen.![]()
daar heb je zeker een punt maar over van dat er op de console betere packs zijn moet ik wel van terugkomen na deze week. Vanavond ben ik bij me ouders dus gaan we op de webapp weer die packs openen. Hopelijk 100k packs vanavondquote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het was jouw eigen theorie hoor dat over die consoles.
Uit 7.5k packs krijg je net zo goed helemaal geen shiny spelers. Er zit geen structuur in. Het is gewoon random, soms zit het mee, soms zit het tegen.![]()
Hernanes!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:01 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Wie op de CAM?
Tevez, Hamsik, Kaka, Palacio, Di Natale...![]()
Hernanes naar het schijnt, 1 van de spelers die nog eens moet proberenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:01 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Wie op de CAM?
Tevez, Hamsik, Kaka, Palacio, Di Natale...
Verder is Konko beter dan Abate imo![]()
quote:Hmmm, die kan ik daar wel neerzetten. Ik gebruik hem als CM in een ander team maar als het goed is heeft hij gewoon 10 chem zonder een sterke link.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hernanes naar het schijnt, 1 van de spelers die nog eens moet proberen
Verder is Konko beter dan Abate imo
Konko is ook goed inderdaad, had even Abate daar neergezet voor de pace. Maar misschien zet ik wel gewoon SIF Maicon daar neer.![]()
Muriel?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:01 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Wie op de CAM?
Hamsik, Maicon is de beste rb. Voor de rest is er op bijna elke positie welk een betere speler in de serie aquote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:01 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Wie op de CAM?
![]()
Maicon is een mongool.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:37 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Hamsik, Maicon is de beste rb. Voor de rest is er op bijna elke positie welk een betere speler in de serie a![]()
Nooit.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zeg het even wanneer je m weer verkoopt
Nu tegen iemand met een 16 chem brons team en een CV op doel.Zal ook wel meteen weggaan.
Edit: Jep, weg is ie. Gelukkig de wedstrijd verlaten, hoef ik niet 20 minuten te wachten.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Gister een uit een pakje gekregen. Zou zijn prijs nog stijgen? Nu haalt 'ie de 40K niet eens.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zeg het even wanneer je m weer verkoopt![]()
Zijn Sif is de beste rb in het spelquote:. En ja die gaat naar deze week nog wel stijgen, kan niet anders met zulke stats.
![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:56 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Zijn Sif is de beste rb in het spel. En ja die gaat naar deze week nog wel stijgen, kan niet anders met zulke stats.
![]()
![]()
Goede kans dat hij stijgt na de TOTY madness.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:52 schreef nistelaria het volgende:
[..]
Gister een uit een pakje gekregen. Zou zijn prijs nog stijgen? Nu haalt 'ie de 40K niet eens.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Boeiend voor een rechtsback, tevens 92 defending oftewel beste RBquote:Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Lahm zal vast beter zijnquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:03 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Boeiend voor een rechtsback, tevens 92 defending oftewel beste RB. Sif Maicon in ieder geval de best betaalbare rb.
![]()
Sowieso kleine backs zijn kut om te spelen. Elke voorzet naar de tweede paal is een gevaar.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:12 schreef DutchSL het volgende:
Piszcek > TOTY Lahm
En ik spreek uit ervaring deze keerOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Clemente Rodriguez is 1 van mijn favoriete silversquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:15 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Sowieso kleine backs zijn kut om te spelen. Elke voorzet naar de tweede paal is een gevaar.maar goed, silver <> gold.
![]()
Zijn snel gestegen inderdaad, ik heb ze voor iets minder verkocht. Waren BIN weg terwijl ik hoopte dat ze zouden aflopen zodat ik ze nog duurder erop kon zetten. Maargoed, winst is winst.quote:Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Deze was iets boven de normale prijs (~17k) maar die Backbone zat er ook al op.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zijn snel gestegen inderdaad, ik heb ze voor iets minder verkocht. Waren BIN weg terwijl ik hoopte dat ze zouden aflopen zodat ik ze nog duurder erop kon zetten. Maargoed, winst is winst.![]()
O okee, ik heb 3 met basic voor 17,5k verkocht.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Deze was iets boven de normale prijs (~17k) maar die Backbone zat er ook al op.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Oh ja dat wil welquote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
O okee, ik heb 3 met basic voor 17,5k verkocht.Maar ik ben een kkgier, dus wil nog iets meer profit
![]()
![]()
Snap ik. Ik wilde zo snel mogelijk zoveel mogelijk coins verzamelen voor Robbenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh ja dat wil welMaar ik ben een kkgier, dus wil nog iets meer profit
Voor elke positie heb ik ook wel een betere speler. Maar als je overal de beste speler hebt staan is het ook niet leuk meer...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:37 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Hamsik, Maicon is de beste rb. Voor de rest is er op bijna elke positie welk een betere speler in de serie a![]()
Dit.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:06 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Voor elke positie heb ik ook wel een betere speler. Maar als je overal de beste speler hebt staan is het ook niet leuk meer...![]()
De enige supermarkt in Nederland met kipknots. Niet zo gek dat het zo druk isquote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Net terug van de C1000.. niet normaal wat een drukte daar. Ik stond wel bijna 10 minuten in de rij voor de kassa.![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:34 schreef Confetti het volgende:
[..]
De enige supermarkt in Nederland met kipknots. Niet zo gek dat het zo druk is![]()
![]()
Goejen garpquote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik denk niet dat ze dat bij onze C1000 hebben.. daar is altijd veel op en daarom noemen we het ook wel de C500.![]()
Ik had een leuk laughing my ass off plaatje hiervoor op Whatsapp, maar als ik die hier post gaan mensen huilenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik denk niet dat ze dat bij onze C1000 hebben.. daar is altijd veel op en daarom noemen we het ook wel de C500.![]()
![]()
HAHAHAH IK LACH ME BALLEN UIT ME ZAK.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Godverdomme, hoe danquote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:59 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tijd om te buigen voor de rooie koning:
[ afbeelding ]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ze hebben toen in fifa 13 het Engelse commentaar ook al verneukt en in 14 is het nog niet herstelt.
Waar vroeger de Nederlandse honderkeer hij zet een tackle in riep. Is het nu de Engelse commentator die wanneer een keeper een bal stopt ''He hase played poorly in this match but this may be his best ever safe'' Soms wel drie keer per wedstrijd.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ze zeggen ook heel vaak dingen over Cleverley, terwijl hij helemaal niet speelt bij mij of mn tegenstander![]()
![]()
Sowieso commentaarquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze hebben toen in fifa 13 het Engelse commentaar ook al verneukt en in 14 is het nog niet herstelt.
Waar vroeger de Nederlandse honderkeer hij zet een tackle in riep. Is het nu de Engelse commentator die wanneer een keeper een bal stopt ''He hase played poorly in this match but this may be his best ever safe'' Soms wel drie keer per wedstrijd.lekker geluid uit en muziek op
![]()
Dit ja.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:23 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Sowieso commentaarlekker geluid uit en muziek op
Alvaro Negredo (Manchester City) is picked up by one of his teammates with a great cross, but he doesn't receive the ball well, and the defence makes a clearance to avert the threat.quote:![]()
Een actie eerder. Schoot met buitenkant links naast. Was een grote kans.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Alvaro Negredo (Manchester City) is picked up by one of his teammates with a great cross, but he doesn't receive the ball well, and the defence makes a clearance to avert the threat.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: