SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Toen de verdedigers kwamen kon je Yaya oppikken voor 87.000. Nu was ie vanmiddag 98000 en inmiddels weer 100k.quote:![]()
De ergste crash is al wel geweest ja..in de aanloop naar TOTY en op dag 1. Maar de boel is wel hard gecrashed hoor.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:26 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Toen de verdedigers kwamen kon je Yaya oppikken voor 87.000. Nu was ie vanmiddag 98000 en inmiddels weer 100k.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Sif Dos Santos zakt lekker verder
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Als ze de boel echt 24u in packs gooien dan moet de boel wel crashen zou je denken ja..maar dat moet ik nog maar zien. Met EA weet je het nooit.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:28 schreef Maver24 het volgende:
morgenavond gaat het heel hard crashenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
WTF. speel tegen een 442 team met de rechterkant helemaal bezet met legends. en de linkerkant met psg spelers. Ook sif ibra.![]()
![]()
Van Basten. Pires, Rui costa, Neville en Rijkaard en de keeper zijn naam zie ik niet eens![]()
Kom niet eens tot bij zijn goal. King Blampz heet hij.
Keeper is Lehman![]()
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:48 schreef HugoohAFCA het volgende:
en de keeper zijn naam zie ik niet eens![]()
Kom niet eens tot bij zijn goal.
![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:57 schreef Tobi-wan het volgende:
Altijd fijn zoveel spelers in een pack...
[ afbeelding ]![]()
![]()
tegen dat legends team?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:58 schreef HugoohAFCA het volgende:
2-290ste minuut longshot van 40 meter
![]()
wel een heleboel contractjes. maar wtf, zo weinig spelersquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:57 schreef Tobi-wan het volgende:
Altijd fijn zoveel spelers in een pack...
[ afbeelding ]![]()
![]()
Heb nu nog 200 van de 650k over, dat moet wel op komen... Tot nu toe alleen winst gemaakt op Kompany en Yaya Touré.Er zaten wel nog 2 non-rare spelers in die ik al in mijn club had staan, maar dan zijn het er nog steeds weinig.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:00 schreef Maver24 het volgende:
[..]
wel een heleboel contractjes. maar wtf, zo weinig spelers![]()
ik heb even xbox giftcard besteld voor morgenavond. ff een giftcard besteld bij bol.com van 50 euro. morgenavond gaan we een TOTY pullen hopelijk uit een 100k pack. normaal doen we het niet maar nu gaan we even echt geld erin pompen![]()
50 euro ook echt... Zat er ook nog over na te denken, maar dan echt niet meer dan 20 euro.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:03 schreef Maver24 het volgende:
ik heb even xbox giftcard besteld voor morgenavond. ff een giftcard besteld bij bol.com van 50 euro. morgenavond gaan we een TOTY pullen hopelijk uit een 100k pack. normaal doen we het niet maar nu gaan we even echt geld erin pompen![]()
We gaan gewoon een keer doen. bij bol.com kan je toch pas na een maand betalen met acceptgiro dus dat is ook erg nicequote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
50 euro ook echt... Zat er ook nog over na te denken, maar dan echt niet meer dan 20 euro.![]()
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:06 schreef Maver24 het volgende:
[..]
We gaan gewoon een keer doen. bij bol.com kan je toch pas na een maand betalen met acceptgiro dus dat is ook erg nice![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vorig jaar had ik ook 50 euro giftcard gekocht.. Resultaat: M'n club vol contracten en een hoop stront wat niks meer waard wasquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:03 schreef Maver24 het volgende:
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Tja, het is sowieso geld weggooien. Het is leuker om 50 euro in de kroeg uit te geven, maar dan heb je ook weer een kater enzo...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:07 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik ook 50 euro giftcard gekocht.. Resultaat: M'n club vol contracten en een hoop stront wat niks meer waard was![]()
![]()
Heb nu nog precies 200k over... Komen die 100k packs weer? Dan haal ik er daar 2 van en dan is het op.Hugo, zullen we een ander spel gaan spelen? Volgens mij vind je het de laatste tijd niet zo leuk meer.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:09 schreef HugoohAFCA het volgende:
Die kanker laggers moeten ze ook kunnen bannen ofzo.![]()
IF CastaignosAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja volgend jaar geen fifa pre order meer. Totdat ik genoeg positieve reacties van hier heb gehoord.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:09 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb nu nog precies 200k over... Komen die 100k packs weer? Dan haal ik er daar 2 van en dan is het op.
[..]
Hugo, zullen we een ander spel gaan spelen? Volgens mij vind je het de laatste tijd niet zo leuk meer.![]()
Trapz
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Als er iedere week iemand is die het post dan zal hij het wel verdienen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
De wekelijkse IF Castaignos post is ook weer geweest.
Iemand nog leuke OP chicks?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Iemand een idee hoe ik hier Robben in kan passen?
Ik kom er alleen uit als ik Luiz Gustavo ipv Gundogan zet en dan Van Persie in de spits (met Dante en Luiz omgedraaid).
Ik wil alleen erg graag Gundogan behouden want ik vind Luiz Gustavo niet zo bijzonder.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ik zou een ander team maken als je Robben hierin wiltquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kom er alleen uit als ik Luiz Gustavo ipv Gundogan zet en dan Van Persie in de spits (met Dante en Luiz omgedraaid).
Ik wil alleen erg graag Gundogan behouden want ik vind Luiz Gustavo niet zo bijzonder.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Gundogan en IF Sahin op het middenveld.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil alleen erg graag Gundogan behouden want ik vind Luiz Gustavo niet zo bijzonder.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Alleen als er in de Eredivisie wordt gespeeldquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als er iedere week iemand is die het post dan zal hij het wel verdienen.![]()
![]()
Hoezo?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zou een ander team maken als je Robben hierin wilt
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Nou je kan er een Bundesliga team van maken met die 3 BPLers voorin maar dat vind ik niet zo bijzonder.quote:
Maar anders Gustavo voor Ramires Boateng voor Luiz en Robben op RM en je bent erDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
No shit, maar het is een traditie dat ik hier na iedere goal van Castaignos post dat hij een IF moet krijgenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:24 schreef Downstar het volgende:
[..]![]()
Castaignos valt op de goal na amper op man..
Promesje die speelt veel beter
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die traditie ken ik dus nog niet hahaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
No shit, maar het is een traditie dat ik hier na iedere goal van Castaignos post dat hij een IF moet krijgen![]()
![]()
Kan toch gewoon zo, je kan praktisch elke Bundesliga CDM en CB nemen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:17 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil alleen erg graag Gundogan behouden want ik vind Luiz Gustavo niet zo bijzonder.![]()
![]()
Jammer dat de bal het net niet raakt..quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Uth > MessiAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja maar dat vind ik vrij lame, dat is zoals Timmy zegt heel Bundesliga met drie middelmatige spelers uit de BPL voorin.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:29 schreef n0ir het volgende:
[..]
Kan toch gewoon zo, je kan praktisch elke Bundesliga CDM en CB nemen.
[ afbeelding ]Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
ik ga dit maar eens maken
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Gewoon Gundogan naast Robben en Schurrle LM ipv Reus, dan is het een makkiequote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:33 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja maar dat vind ik vrij lame, dat is zoals Timmy zegt heel Bundesliga met drie middelmatige spelers uit de BPL voorin.![]()
Hmm, dat is een goeie. Vond Reus wel goed maar vond Schurrle ook wel primaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gewoon Gundogan naast Robben en Schurrle LM ipv Reus, dan is het een makkie
Thnx voor de tip!Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Neymar 6 chemquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:37 schreef over_hedge het volgende:
ik ga dit maar eens maken
[ afbeelding ]![]()
Hij gaat goedSanchez sinds vanmorgen alweer 6k gestegen
MP.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:03 schreef Kamikazie het volgende:
Waar kan ik zo goedkoop mogelijk zon draadloze dinges voor me xbox 360 scoren?![]()
Ik kocht er eentje van een klasgenoot voor 2 zakken chips en een broodje gezondquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:07 schreef Kamikazie het volgende:
Tering gewoon 60 euro voor zon ding betalen... ben toch niet gek G.![]()
![]()
Godverdomme. Dan moet ik dat toch kunnen regelen voor 5 worstenbroodjes ofzo.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:08 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik kocht er eentje van een klasgenoot voor 2 zakken chips en een broodje gezond![]()
Makkelijkquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Godverdomme. Dan moet ik dat toch kunnen regelen voor 5 worstenbroodjes ofzo.![]()
Poezenbanner?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:15 schreef Fuszy het volgende:
Hey whaddup mensen. Iemand die poezenbanner al gezien. HAAAL DIE POES WEG!Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:20 schreef dion_v_k het volgende:
heb mSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FUCK!! je hebt gelijk
Help me!Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Omdat ie dion's post verkeerd interpreteerde denk ikquote:
Of gewoon vanwege de SIF, kan ook
Eentje voor 16.500 oplichter!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:26 schreef Zhano het volgende:
Laagste BIN is gewoon 16.750c hoor... Of de webapp trollt me.![]()
Hij is voor 69,5k verkocht en die hierboven is voor 68,5k ook goedkoop. Goedkoopste BIN was net nog 74,5k.quote:
edit. SIF dus.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
![]()
Hoe krijg ik neymar 8 of 9 chem!?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Weet het al! diego costa inplaats van lewandoskiDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
10 wedstrijden spelen en een La Liga managerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:31 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe krijg ik neymar 8 of 9 chem!?![]()
Niet in dit team of je moet Thiago Silva en Hulk vervangen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:31 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe krijg ik neymar 8 of 9 chem!?
Of Lewan vervangen ja, maar ik ging er vanuit dat je dat niet zou willen. Weet niet waarom eigenlijk
Ja zie edit, had het door maar alsnog is die voor 85k veeeel te duur aangekocht.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die Dion post is 84 en RW, die jij post 83 en CAM...![]()
Nee, gewoon diego costa en alles klopt weer.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Niet in dit team of je moet Thiago Silva en Hulk vervangen.
Of Lewan vervangen ja, maar ik ging er vanuit dat je dat niet zou willen. Weet niet waarom eigenlijkDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:31 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe krijg ik neymar 8 of 9 chem!?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
De hele dag verkopen spelers zo snel, ik vond het al raar.. blijkt dat ik UTT de hele tijd op Xbox prijzen had staanalles te goedkoop weg.
![]()
Ook nog wel een idee ja. Vind alleen hulk wel goed. Zijn schotquote:![]()
Dus hebnu diego costa inplaats van lewandoski. Dan heeft ook iedereen 9 chem
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:35 schreef DutchSL het volgende:
De hele dag verkopen spelers zo snel, ik vond het al raar.. blijkt dat ik UTT de hele tijd op Xbox prijzen had staanalles te goedkoop weg.
![]()
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: