Basisschoolrelatiesquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:36 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Basisschool relaties gaan toch altijd stuk, daar moet je mee leven. Ook al is het zo lange tijd terug
Ik vind meisjes stom, en kusjes zijn viesquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Basisschoolrelaties
Daar heb ik er zelfs eentje van volgehouden tot halverwege de eerste klas
Ja, in groep 4 wel idd, in groep 8 was dat al wel minder moet ik zeggenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:38 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Ik vind meisjes stom, en kusjes zijn vies
Niet seksen in groep 6 op schoolkampquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:41 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, in groep 4 wel idd, in groep 8 was dat al wel minder moet ik zeggen
Ik had alleen in groep 8 een schoolkampquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:48 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Niet seksen in groep 6 op schoolkamp
Ik in groep 6, en ik had heel veel snoep meegenomen!!!!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik had alleen in groep 8 een schoolkamp
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Schaafkaas op 18-01-2014 02:20:29 ]
Wacht.. Jij woont in Deurne?!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:29 schreef Amoeba het volgende:
[..]
2 Exen. Inderdaad is die uit Reuver weinig aantrekkelijk, maar ook niets mee gedaan. Mijn andere ex was wel knap, vond ik dan. In ieder geval zeker niet lelijk.
Het klinkt krom, maar zij maakte het uit. Maar ik sprak haar niet zoveel omdat ze nooit op school was en Deurne - Reuver toch een flink stuk was. Daarna wilde ze nog wel eens hangen en praten maar ditchte ik haar.
Voor lage kosten?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:10 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Een eerste generatie Ford Focus, zoals deze.
Een witte zonder logos etc erop? Indien ja, is je niet opgevallen dat je rechter achterband beetje erg leeg wasquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:29 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
[..]
Is dat op de Nijkerkerstraat? Heb daar vandaag wel een Transporter afgeleverd....
Nee was 1 of ander taxi opleidingsbedrijf, krijg ik waarschijnlijk wel 4u praktijkles in en moet er ook dat RDW examen daarin doen...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:38 schreef Viezze het volgende:
[..]
Die hebben ze niet als taxi hoop ik
Ik had dat in een Golf.. Hahaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:20 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Nee was 1 of ander taxi opleidingsbedrijf, krijg ik waarschijnlijk wel 4u praktijkles in en moet er ook dat RDW examen daarin doen...
Had wel een paar keer de bodemplaat te pakken van dat ding, over hobbels en de bekende Amsterdamse bruggetjes. Achja. hoe sneller je de Prius'en sloopt hoe beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |